eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Usługi wsparcia psychologicznego, doradztwa zawodowego w ramach projektu Start bez barier współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-11

Tarnobrzeg: Usługi wsparcia psychologicznego, doradztwa zawodowego w ramach projektu Start bez barier współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 79875 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Dąbrowskiej 15, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 822 61 87, faks 015 823 19 52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: tarr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wsparcia psychologicznego, doradztwa zawodowego w ramach projektu Start bez barier współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Przedmiotem jest świadczenie dla uczestników/uczestniczek projektu Start bez barier usługi psychologicznej. W ramach usługi psychologicznej Wykonawca prowadzić będzie: - Grupowe szkolenie-warsztaty psychologiczne z uczestnikami-uczestniczkami projektu Start bez barier w liczbie 10 osób. Łączny wymiar 40 godzin. Tematyka grupowego szkolenia-warsztatu psychologicznego obejmowała będzie skuteczne komunikowanie się, zarządzanie emocjami, ocena własnych zasobów, radzenie sobie ze stresem, umiejętność pracy w grupie, zdolność oceny i podejmowania ryzyka. Zadanie 2 Przedmiotem jest świadczenie dla uczestników-uczestniczek projektu Start bez barier usługi psychologicznej. W ramach usługi psychologicznej Wykonawca prowadzić będzie: - Indywidualne konsultacje psychologiczne z osobami z otoczenia uczestników-uczestniczek projektu Start bez barier w liczbie 10 osób, w wymiarze 3 godzin na osobę. Łączny wymiar 30 godzin. Zakres indywidualnych konsultacji z psychologiem pokaże sposoby motywowania uczestników-uczestniczek projektu i przezwyciężanie barier społecznych. Zadanie 3 Przedmiotem jest świadczenie dla uczestników-uczestniczek projektu Start bez barier usługi doradztwa zawodowego. W ramach usługi doradztwa zawodowego Wykonawca prowadzić będzie: - Indywidualne konsultacje doradcze z uczestnikami-uczestniczkami projektu Start bez barier w liczbie 10 osób, w wymiarze 2 godzin na osobę. Łączny wymiar 20 godzin. Zakres indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym obejmował będzie: - pomoc w określaniu predyspozycji zawodowych, - pomoc w określaniu tematyki szkoleń zawodowych. Zadanie 4 Przedmiotem jest świadczenie dla uczestników-uczestniczek projektu Start bez barier usługi doradztwa zawodowego. W ramach usługi doradztwa zawodowego Wykonawca prowadzić będzie: - Grupowe szkolenie edukacyjno-zawodowe z uczestnikami-uczestniczkami projektu Start bez barier w liczbie 10 osób. Łączny wymiar 20 godzin. Zakres grupowego szkolenia edukacyjno-zawodowego obejmował będzie: - kreowanie kompetencji osobowych, interpersonalnych przygotowujących do skutecznego uczestnictwa w życiu społecznym i zawodowym, - komunikację i prezentację przed potencjalnym pracodawcą, - opracowanie treści praktycznego poradnika i literatury na potrzeby szkolenia. Zadanie 5 Przedmiotem jest świadczenie dla uczestników-uczestniczek projektu Start bez barier usługi doradztwa zawodowego. W ramach usługi doradztwa zawodowego Wykonawca prowadzić będzie: - Indywidualne konsultacje doradcze z osobami z otoczenia uczestników projektu Start bez barier w liczbie 10 osób, w wymiarze 2 godzin na osobę. Łączny wymiar 20 godzin. Zakres indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym pokaże sposoby wsparcia uczestników-uczestniczek projektu w określeniu preferencji zawodowych, poszukiwaniu pracy i wejściu na rynek pracy. Dotyczy Zadań 1,2,3,4,5: Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa, zobowiązany będzie do: - Zgodnego z harmonogramem, punktualnego zaczynania i kończenia spotkań, doradztwa, szkolenia/warsztatów i konsultacji objętych przedmiotem zamówienia; - Prowadzenia dokumentacji przeprowadzonych spotkań, doradztwa, szkolenia-warsztatów i konsultacji, w tym: każdorazowo po wykonaniu spotkania lub doradztwa lub konsultacji podpisywanie kart, poświadczających ich przeprowadzenie, każdorazowo po przeprowadzonym spotkaniu lub doradztwie lub konsultacji przekazywanie do podpisu osobom objętym projektem kart poświadczających skorzystanie z usługi, każdorazowo w dniu szkolenia-warsztatu przekazywanie do podpisu osobom objętym projektem list obecności, w przypadku niezgłoszenia się osoby objętej projektem niezwłoczne poinformowanie o tym fakcie pracowników projektu Start bez barie, - Przygotowania we własnym zakresie niezbędnych materiałów dydaktycznych, o ile takowe będą przewidziane w ofercie Wykonawcy. - Oznaczenie materiałów dydaktycznych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL, o ile takowe będą przewidziane w ofercie Wykonawcy. - Dopilnowania wypełnienia innych dokumentów wymaganych procedurą obsługi doradztwa, konsultacji spotkań, szkoleń-warsztatów w projekcie Start bez barier m.in. NSRO. - Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać przedmiot zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w umowie. - Przedmiot zamówienia będą wykonywały osoby posiadające ukończone studia wyższe (wyższe magisterskie), odpowiednio: Zadania: 1,2 - wyższe psychologiczne (magisterskie); Zadania: 3,4,5 - na dowolnym kierunku (magisterskie); posiadające uprawnienia w zakresie doradztwa zawodowego poświadczone egzaminem. - Ponadto, każda z osób, które Wykonawca skieruje do wykonania przedmiotu zamówienia musi posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu oraz doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, odpowiednio: Zadania: 1,2 - psychologa; Zadania: 3,4,5 - doradcy zawodowego; - Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia zamawiającemu dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby, które skieruje do wykonania przedmiotu zamówienia wyżej opisanych kwalifikacji i doświadczenia w dniu zawarcia umowy. - Wykonawca będący osobą fizyczną osobiście wykonującą przedmiot zamówienia w przypadku równoczesnego udziału w innych projektach finansowanych w ramach POKL, jak również w ramach innych programów NSRO będzie zobowiązany do prowadzenia ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów w które jest zaangażowany, oraz przedłożyć Zamawiającemu w.w ewidencję w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia. - Zamawiający przekaże Wykonawcy harmonogram doradztwa, konsultacji, szkolenia-warsztatu w terminie min. 7 dni przed dniem rozpoczęcia przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: dla Zadania 1,2 - co najmniej 1 osobą posiadającą ukończone studia wyższe psychologiczne (wyższe magisterskie) oraz posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu psychologa oraz doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi; dla Zadania 3,4,5 - co najmniej 1 osobą posiadającą ukończone studia wyższe (wyższe magisterskie) posiadającą uprawnienia w zakresie doradztwa zawodowego poświadczone egzaminem oraz posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu oraz doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Zmiana wyłącznie w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy; Warunek dokonania zmiany: zmiana prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; Warunek dokonania zmiany: zmiana w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; Warunek dokonania zmiany: zmiana wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 4) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia; Warunek dokonania zmiany: zaistnienie obiektywnych okoliczności. 5) zmiana osób, podwykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają osoby i podmioty zmieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby wykonawcy, podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z SIWZ i złożonej oferty. Warunek dokonania zmiany: zaistnienie przyczyn organizacyjnych; 6) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie zamówienia |w określonym pierwotnie terminie,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Sandomierska 25, 39-400 Tarnobrzeg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego, ul. Sandomierska 25, 39-400 Tarnobrzeg.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej; Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Tytuł projektu: Start bez barier Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.