eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-11

Częstochowa: Sonda USG
Numer ogłoszenia: 7985 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny, ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3673753, fax 034 3651756.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sonda USG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sonda USG c 3540 (convex) do aparatu HP Image Point M 24100

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.00.00 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.00.00 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy, tj.: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w punkcie 1 nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w punkcie IV niniejszej specyfikacji (SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy oraz warunków określonych w punkcie III SIWZ, od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1.W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności winien dostarczyć : 1.1.1.Oświadczenie zgodnie z wymaganiami art. 22 ust.1 i 24 Ustawy, według wzoru załącznik nr 1 do SIWZ. 1.1.2.Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.3.Oświadczenie,Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne oraz podatków według wzoru załącznik nr 1 do SIWZ 2. Dokumenty wymienione w pkt 1 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3.Pozostałe warunki wymagane dla realizacji zamówienia - dokumenty i oświadczenia które Wykonawca winien dostarczyć : 3.1. kserokopię dokumentu podpisana za zgodność z oryginałem na podstawie którego oferowana sonda USG jest dopuszczona do obrotu i użytkowania (np.: wpis lub zgłoszenie na podstawie ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 93 poz. 896 z 2004r z późn. zm.) lub innych aktualnie obowiązujących aktów prawnych dopuszczających do używania przedmiot zamówienia w służbie zdrowia) 3.2. oświadczenia wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ: 3.2.1.oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane urządzenie jest fabrycznie nowe i wyprodukowane po 1 listopada 2007r. 3.2.2.oświadczenie Wykonawcy, że gwarantuje iż dostarczona sonda USG jest kompletna i będzie po zainstalowaniu gotowa do pracy , a ich uruchomienie nie będzie wiązało się z ponoszeniem przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych. 3.2.3.oświadczenie Wykonawcy, że wraz z uruchomieniem urządzeń dostarczy DTR , i kartę gwarancyjną w j. polskim. 3.2.4.oświadczenie Wykonawcy, że przeszkoli personel zamawiającego 3.2.5.oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu stałości ceny netto złożonej oferty w trakcie trwania umowy. 3.2.6.oświadczenie wykonawcy ,że na dostarczoną sondę udziela gwarancji - ............. miesięcy, (minimum 12 m-cy) liczonej od daty podpisania protokołu uruchomienia przedmiotu dostawy, przez obie strony. 3.2.7..oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu następujących warunków gwarancji, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego ze szczególnym uwzględnieniem : a)serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski b)podjęcie naprawy lub wymiany podzespołu na nowy w terminie - do 24 godzin od zgłoszenia awarii przez upoważnionego pracownika W.Sz.S. c)trzykrotnie naprawiony element (podzespół) przedmiotu dostawy w okresie gwarancji podlega wymianie na nowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację wraz z jej załącznikami można uzyskać pod adresem: www.szpitalparkitka.com.pl/ Na pisemny wniosek wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia zamawiający przekaże nieodpłatnie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2008 godzina 10:00, miejsce: kancelaria w siedzibie zamawiającego , pok. 356 , II pietro , pawilon D.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.