eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana GoślinaPrzebudowa placu manewrowego przy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Murowanej Goślinie w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą - Przebudowa budynku OSP w Murowanej Goślinie - plac manewrowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Murowana Goślina: Przebudowa placu manewrowego przy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Murowanej Goślinie w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą - Przebudowa budynku OSP w Murowanej Goślinie - plac manewrowy
Numer ogłoszenia: 79842 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Murowana Goślina, ul. Poznańska 18, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8122055, 8122363, 8122375, fax 061 8122140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.murowana-goslina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa placu manewrowego przy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Murowanej Goślinie w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą - Przebudowa budynku OSP w Murowanej Goślinie - plac manewrowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa placu manewrowego przy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Murowanej Goślinie w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą - Przebudowa budynku OSP w Murowanej Goślinie - plac manewrowy. 2. W zakres przebudowy placu manewrowego przy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Murowanej Goślinie wchodzi: 2.1. Wzmocnienie nawierzchni oraz ułożenie nowej kostki brukowej Nawierzchnia jezdni i placu manewrowego: - kostka betonowa gr. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm - podbudowa tłuczniowa dwuwarstwowa gr. 25cm (8+15 xm) - stabilizacja cementem gr.15 cm Nawierzchnie projektuje się z kostki betonowej prostokątnej. Plac manewrowy i wjazd o szerokości 6,5 m projektuje się z kostki szarej, pasy przyległe do drogi wjazdowej - z kostki grafitowej. Zakłada się wywóz gruntu oraz gruzu betonowego nie nadającego się do ponownego użytku na odległość około 8 km. Gmina jako miejsce wywozu wskazuje (za odpłatnością) Składowisko Odpadów Komunalnych w Białęgach. 2.2. Remont odwodnienia placu, polegający na: - pozostawieniu istniejących wpustów deszczowych, oczyszczeniu studzienek i wykonaniu korekty wysokości ich osadzenia do rzędnej podanej w projekcie utwardzenia, - wykonaniu dodatkowej studzienki z wpustem ulicznym (WP 3), - podłączeniu, dotychczas nie włączonej do kanalizacji, rury spustowej z rynny (RD 3), - wymianie przewodów kanalizacyjnych od rur spustowych RD 1 i RD 2 ze średnicy 100 mm na średnicę 160 mm. Z zastrzeżeniem, że przewód odprowadzający od RD 2 wymienić jedynie na odcinku od studzienki wpustowej (WP 2) do tarasu, natomiast dalszy odcinek zostanie wymieniony w trakcie przebudowy wejścia do budynku, - podłączeniu rury spustowej RD 3 przewodem ø 160 mm do WP 2, - podejściu pod rury spustowe - wykonać z przewodów kanalizacyjnych żeliwnych, - podłączeniu wpustu ulicznego WP 3, o lokalizacji i rzędnej określonej w projekcie odwodnienia, przewodem ø 160 mm do WP 2, - wymianie przewodów kanalizacyjnych między wpustami WP1 i WP 2 ze średnicy 160 mm na średnicę 200 mm, - wymianie przewodu łączącego WP 1 z istniejącym kanałem średnicy 500 mm z średnicy 160 mm na średnicę 200 mm, - ustawieniu w odległości osiowej 150 cm od istniejącego kanału ø 500 mm studzienki kanalizacyjnej rewizyjnej o średnicy 1,0 m. z włazem ulicznym typu ciężkiego. Z uwagi na bardzo zły technicznie stan kanału ø 500 nie przewiduje się ingerencji w podłączenie przewodu odpływowego z placu do tego kanału. Istniejący przewód ø 160 pozostawić. Wszystkie nowo projektowane kanały wykonać z rur kanalizacyjnych PCV, kielichowych, łączonych na uszczelki gumowe, o rdzeniu litym kl. S. 2.3. Przebudowa oświetlenia placu - oświetlenie należy zrealizować przy pomocy 4 opraw, ze źródłem światła jak określono na planie sytuacyjnym. Oprawy instalować na słupkach o wys. 5.2 m, - obwód wykonać kabelkiem typu YKY 5 x 4 mm*, który do czasu modernizacji remizy należy połączyć z istniejącym obwodem oświetlenia placu, - tymczasowo sterowanie oświetleniem odbywać się będzie jak dotychczas. W ramach zadania należy zakupić i zamontować maszt w miejscu wskazanym przez projektanta. Podczas prowadzenia robót trzeba uwzględnić możliwość wjazdu i wyjazdu samochodów bojowych z garaży. Oznakowanie placu podczas prowadzonych robót należy do Wykonawcy. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, załączonymi kosztorysami, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz organizacją ruchu. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej placu manewrowego przy budynku OSP w Murowanej Goślinie, będącego przedmiotem niniejszego zadania inwestycyjnego. 4. Wykonawca jest zobowiązany udzielić Zamawiającemu co najmniej 60-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia licząc od dnia podpisania protokołu końcowego robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 06.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 7.000,00 zł, słownie: siedem_tysięcy_złotych_00/100. 2. Forma wadium. a) Wadium może być wniesione w następujących formach: (1) pieniądzu; (2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; (3) gwarancjach bankowych; (4) gwarancjach ubezpieczeniowych; (5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DzU Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. a) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Pobiedzisko-Gośliński Bank Spółdzielczy w Pobiedziskach O/Murowana Goślina nr 05 90440001 0020 0200 0156 0007 z dopiskiem - Wadium w przetargu - znak sprawy: ZP.341-6/08. b) Do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium. 4. Termin wniesienia wadium. a) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. b) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium a) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. b) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. c) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Ponowne wniesienie wadium Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ppkt. 5. lit.b) tiret drugi i trzeci, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych), tj.: posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 Prawa zamówień publicznych), w szczególności: (1) dysponują co najmniej 1 osobą, zdolną do wykonania zamówienia posiadającą wymagane przepisami prawa budowlanego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, niniejsza osoba będzie pełniła obowiązki kierownika robót budowlanych; W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do oferty oraz załączyć dokumenty stwierdzające, że osoba(y), które będą wykonywać zamówienie: - posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w powyższej specjalności, - są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - zaświadczenie wydane przez tę izbę, z określonym terminem ważności (aktualne na dzień składania ofert); (2) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy lub przebudowy nawierzchni drogowej z kostki brukowej wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicznym o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto oraz potwierdzą, że robota ta została wykonana należycie. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do oferty oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: zaakceptują 30-dniowy termin płatności; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych; e) załączą - określone w pkt III.2)3. ogłoszenia o zamówieniu oraz w pkt. 10 SIWZ - dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 Ustawy, których złożenia wymaga Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (DzU nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. konsorcjum) zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; g) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązany jest do złożenia dokumentów zgodnie z §2 cytowanego w ppkt e) rozporządzenia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu stosując ocenę zerojedynkową: spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w punkcie 9 SIWZ oraz w pkt III.2)1. ogłoszenia o zamówieniu, wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty każdy Wykonawca składa Zamawiającemu następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 1 do oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), c) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 2 do oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich), d) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego w pkt 9.1) lit. b)(1) SIWZ oraz w pkt III.2)1. lit. b)(1) ogłoszenia o zamówieniu (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje), e) dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt 9.1) lit. b)(1) SIWZ oraz w pkt III.2)1.lit. b)(1) ogłoszenia o zamówieniu, posiadają wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia we wskazanych specjalnościach: (1) decyzja o nadaniu uprawnień oraz (2) aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zaświadczenie musi być aktualne na dzień składania ofert), f) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający spełnienie warunku określonego postanowieniami pkt 9.1) lit. b)(2) SIWZ oraz w pkt III.2)1. lit. b)(2) ogłoszenia o zamówieniu (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie). Wykaz należy sporządzić na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty, g) dokumenty potwierdzające, że roboty wpisane do wykazu wykonanych robót zostały wykonane należycie, 4. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 10.1)a) SIWZ oraz w pkt III.2)3. lit. a) ogłoszenia o zamówieniu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza wraz z tłumaczeniem na język polski oraz muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyższym punkcie a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip2.murowana-goslina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina ul. Poznańska 16, pokój nr 32 62-095 Murowana Goślina.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina ul. Poznańska 18, pokój nr 1 (kancelaria) 62-095 Murowana Goślina.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: a) Wraz z ofertą Wykonawca składa: - dowód wniesienia wadium, - w celu wykazania spełnienia przez oferowane roboty wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca na podstawie art. 25 Prawa zamówień publicznych składa kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarami, - dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, - stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. b) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę. Pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub poświadczonej przez notariusza kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym - jak wyżej - przez Wykonawcę. c) Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione. d) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) Prawa zamówień publicznych, e) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. f) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.