eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczkausługi mechaniczne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-02-10

POZYCJA 7982

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wieliczka: usługi mechaniczne Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kopalnia Soli "Wieliczka" Przedsiębiorstwo Państwowe, do kontaktów: Marzena Siewruk, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, tel. 0048 012 278 71 32, fax 0048 012 278 71 10, e-mail: sekretariat@kopalnia-pp.pl, www.kopalnia-pp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi mechaniczne. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zamówienie obejmuje świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego: a) usług technicznych, b) usług polegających na obsłudze i bieżącej konserwacji instalacji przemysłowych wód i solanek, c) usług polegających na obsłudze, przeglądach i konserwacji, a także pracach przy usuwaniu awarii instalacji sanitarnych, d) usług polegających na stałym nadzorze nad urządzeniami poddozorowymi, e) usług polegających na prowadzeniu narzędziowni, g) usług transportu międzyoperacyjnego realizowanego wózkami widłowymi i platformowymi wraz uprawnionym operatorem. Szczegółowe informacje w SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wieliczka. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.71.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych Oryginalny kod CPV: 93.95.00.00 - Usługi ślusarskie Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.50.00 - Usługi ślusarskie Oryginalny kod CPV: 45.35.00.00 - Instalacje mechaniczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.35.00.00 - Instalacje mechaniczne Oryginalny kod CPV: 45.35.10.00 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.35.10.00 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne Oryginalny kod CPV: 74.23.33.00 - Mechaniczne usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.33.30.00 - Mechaniczne usługi inżynieryjne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 1. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia na rzecz Zamawiającego maksymalnie 150 tys. roboczogodzin usług technicznych. W ramach maksymalnej ilości roboczogodzin usług technicznych, zostanie wykonane 50 tys. roboczogodzin usług technicznych. Wykonywanie pozostałej części tj. 100 tys. roboczogodzin usług technicznych zależy od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować w tym zakresie z wykonania całości lub części usług. 2. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia na rzecz Zamawiającego maksymalnie 5 tys. motogodzin usług transportu międzyoperacyjnego realizowanych wózkami widłowymi i platformowymi wraz z uprawnionym operatorem. W ramach maksymalnej ilości motogodzin usług transportu międzyoperacyjnego realizowanych wózkami widłowymi i platformowymi wraz z uprawnionym operatorem, zostanie wykonane 3 tys. motogodzin usług transportu międzyoperacyjnego realizowanych wózkami widłowymi i platformowymi wraz z uprawnionym operatorem. Wykonywanie pozostałej części tj. 2 tys. motogodzin usług transportu międzyoperacyjnego realizowanych wózkami widłowymi i platformowymi wraz z uprawnionym operatorem zależy od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować w tym zakresie z wykonania całości lub części usług. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 25 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1. Rozliczenia będą się odbywać na podstawie otrzymanych przez Zamawiającego faktur, które będą płatne w terminie 30 dni od daty ich otrzymania od Wykonawcy. 2. Rozliczenia za zrealizowane usługi techniczne będą dokonywane po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego 3. Rozliczenia za świadczone usługi transportowe realizowane wózkami widłowymi i platformowymi wraz z uprawnionym operatorem, będą dokonywane po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty, o których mowa w par.1 ust.l pkt 1, 4, 5 i 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. (Dz. U. z dnia 21 kwietnia 2004r. Nr 71, poz. 645.). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w wysokości 500.000 zł wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia o parametrach i w ilości wskazanej w tabeli. Wzór wykazu określa załącznik nr 3 do specyfikacji. 2. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia. Informacje na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz minimalną liczbę osób, które winny posiadać te kwalifikacje określa tabela w SIWZ. Wzór wykazu określa załącznik nr 4 do specyfikacji. Do wykazu należy dołączyć oryginały lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczeń mających za przedmiot wykonywanie łącznie usług ślusarskich, spawalniczych, zgrzewania, obróbki cieplnej, obróbki plastycznej i obróbki skrawaniem, konserwacyjnych, naprawczych, remontowych i montażowych o łącznej wartości, co najmniej 2.000.000,00 zł brutto (wraz z należnym podatkiem VAT). Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że usługi świadczone przez Wykonawcę, a umieszczone w wykazie, zostały wykonane należycie (np: referencje). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczeń mających za przedmiot obsługę, bieżąca konserwację lub serwis instalacji przemysłowych, o łącznej wartości, co najmniej 1.000.000,00 zł brutto (wraz z należnym podatkiem VAT). Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że usługi świadczone przez Wykonawcę, a umieszczone w wykazie, zostały wykonane należycie (np: referencje). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 SIWZ 5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczeń mających za przedmiot obsługę, przeglądy, konserwację, a także prace przy usuwaniu awarii instalacji wody, kanalizacji i centralnego ogrzewania, o łącznej wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto (wraz z należnym podatkiem VAT). Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że usługi świadczone przez Wykonawcę, a umieszczone w wykazie, zostały wykonane należycie (np: referencje). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczeń mających za przedmiot prowadzenie nadzoru nad urządzeniami poddozorowymi o łącznej wartości, co najmniej 300.000,00 zł brutto (wraz z należnym podatkiem VAT). Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że usługi świadczone przez Wykonawcę, a umieszczone w wykazie, zostały wykonane należycie (np: referencje). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 80 - 77754 z dnia 23.04.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Kryterium ceny, którą zapłaci Zamawiający, za realizację zamówienia w pełnym zakresie objętym specyfikacją. Znaczenie kryterium - 90% Kryterium wpływu sposobu wykonania zamówienia na rynek pracy w miejscu wykonywania zamówienia. Znaczenie kryterium - 10% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: KSW/2005/EL/22. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.03.2006, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.03.2006 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.03.2006, godzina 12:00, Kopalnia Soli "Wieliczka" Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, sala szkoleniowa w budynku B, I piętro.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 31.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.