eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokółkaOchrona fizyczna budynku i posesji Sądu Rejonowego w Sokółce.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Sokółka: Ochrona fizyczna budynku i posesji Sądu Rejonowego w Sokółce.
Numer ogłoszenia: 79663 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 43257 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Sokółce, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. 0-85 711 41 29, fax 0-85 711 41 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna budynku i posesji Sądu Rejonowego w Sokółce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Całodobowa ochrona fizyczna obiektu i posesji Sądu Rejonowego w Sokółce w systemie kontrolno-patrolowym polegać będzie w szczególności na: 1) jednoosobowym całodobowym posterunku stałym na stanowisku monitoringu z obsługą systemu telewizji dozorowej, systemów antynapadowych, antywłamaniowych i p/pożarowych wraz z obowiązkiem wydawania kluczy do pomieszczeń, zamykania i otwierania bram, drzwi wejściowych, zgodnie z wewnętrznymi Zarządzeniami Prezesa Sądu Rejonowego; 2) jednoosobowym posterunku w systemie kontrolno-patrolowym w godzinach 7:30-18:00 w poniedziałki oraz w godzinach 7:30-15:30 w pozostałe dni robocze; 3) kontroli ruchu osobowo-materiałowego i podejmowanie działań w przypadku jego naruszenia, w tym obsługa przenośnych detektorów metalu; 4) prowadzeniu dokumentacji ochronnej zgodnie z obowiązującymi przepisami (m.in. prowadzenie książki dyżurów, wpisywanie informacji o objęciu i zakończeniu dyżuru oraz wszystkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia służby); 5) każdorazowym otwieraniu drzwi przeciwpożarowych po wystąpieniu alarmu i uruchamianiu klap oddymiających; 6) uzbrajaniu i rozbrajaniu SSWiN w ustalonych godzinach; 7) kontroli (co najmniej jednorazowej) patrolu/załogi interwencyjnej w godzinach pomiędzy 2200 a 600 każdego dnia z wpisem osób kontrolujących do książki dyżuru; 8) natychmiastowe reagowanie na wszystkie (nawet telefoniczne) zgłoszenie zagrożenia personelu lub obiektu; 9) możliwości szybkiego wsparcia pracownika ochrony przez załogę interwencyjną, w skład której wchodzi co najmniej dwóch licencjonowanych pracowników ochrony jednolicie umundurowanych; 10) reagowaniu na zgłoszenia elektronicznych systemów sygnalizacyjnych i wizualizacyjnych (w szczególności p/poż) oraz na zauważone zdarzenia mogące mieć wpływ na wystąpienie strat w mieniu (zalanie pomieszczeń, uszkodzenia oświetlenia, uszkodzenia zamków, drzwi, samozamykaczy, przecieki itp.). Sposób reagowania zostanie określony w planie ochrony obiektu; 11) kontrola ręcznych ostrzegaczy pożarowych i awaryjnych przycisków wyjścia ewakuacyjnego oraz kontrola wszystkich nieuzasadnionych użyć powyższych urządzeń (do ujawnienia personaliów osoby dokonującej nieuzasadnionego użycia włącznie); 12) wyposażenie pracowników ochrony w podstawowe środki przymusu oraz w środki łączności bezprzewodowej umożliwiającej wezwanie patrolu, przy czym dojazd patrolu nie może trwać dłużej niż 5 minut; 13) sporządzenie planu ochrony w terminie 30 dni od daty podpisania umowy i uzgodnienia go z Zamawiającym. 14) wykonywaniu czynności, o których mowa w 36 ust. 1 Ustawy o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 nr 145 poz. 1221), w tym zapewnienia gotowości stosowania środków przymusu, o których mowa w art. 38.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 104424 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOTRADE Sp. z o.o., ul. Prosta 2/14, 00-850 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 104.424,00
  • Oferta z najniższą ceną: 104.424,00 / oferta z najwyższą ceną: 142.886,76
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.