Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Krotoszyn: Dostawa środków czystości, mydła, płynu, ręczników i papieru toaletowego.
Numer ogłoszenia: 79585 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, fax 062 5880402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości, mydła, płynu, ręczników i papieru toaletowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości, mydła, płynu, ręczników i papieru toaletowego (pakiet nr 1-3)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.51.30.00 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.00.00 - Środki czyszczące Oryginalny kod CPV: 24.51.31.00 - Mydło Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.19.00 - Mydło Oryginalny kod CPV: 21.22.13.00 - Ręczniki papierowe do rąk Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk Oryginalny kod CPV: 21.22.11.00 - Papier toaletowy Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.10.00 - Papier toaletowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Złożą ofertę zgodnie z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SIWZ. 2) Dostarczą wszystkie wymagane w rozdziale VI SIWZ dokumenty. 3) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 7) Wskażą w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierzają powierzyć podwykonawcom. 8) Zapewnią termin płatności: 30 dni. 9) Zapewnią stałość cen przez okres 12 miesięcy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów jakie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w swojej ofercie. 3. Niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowią następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wraz z wykazem załączonych do oferty dokumentów z podaniem łącznej liczby stron w ofercie podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część II. 2. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część III. 3. Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 4. Oświadczenie o naniesionych w ofercie poprawkach lub ich braku z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. /Dz. U. z 2006 r., Nr 164,poz. 1163/z późn. zm. - załącznik nr 3. 6. Zastrzeżenie w sprawie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 7. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oryginał lub poświadczona przez notariusza kopia pełnomocnictwa (rodzajowego lub szczególnego) dla osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy, które nie są właścicielami firmy lub członkami zarządu, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 8. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: 1) umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie (umowa konsorcyjna - dotyczy wykonawców, którym zostanie udzielone zamówienie publiczne). Umowa ta (umowa konsorcyjna) powinna być dostarczona przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 2) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ustanowienie pełnomocnictwa nie zostało ujęte w treści umowy, o której mowa w pkt 1.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pokój nr 16, SPZOZ KROTOSZYN, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat, pokój nr 1, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki czystości..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kret granulki 250 g szt. 430 2. Oliwka BAMBINO 150 ml szt. 300 3. Mydło toaletowe LUKSJA 100 g szt. 850 4. Emulsja PCV TYTAN 450 ml szt. 800 5. Uniwersalny płyn czyszczący 1500 ml szt. 200 6. Emulsja SIDOLUX 500 ml szt. 400 7. Zmywacz do emulsji TYTAN 450 ml szt. 730 8. Proszek IZO 500 g szt. 1 600 9. Pasta SAMA 250 g szt. 100 10. Mleczko do czyszczenia IZO 500 ml szt. 550 11. Płyn do WC TYTAN 500 ml szt. 3 200 12. Cilit Bang (kamień i brud) 750 ml szt. 300 13. Kostki - krążki do WC (do spłuczki) - szt. 300 14. Proszek do prania E 83 (automat) 600 g szt. 1 000 15. Proszek do prania DATO 675 g szt. 500 16. Odkamieniacz KAMIX 50 g szt. 200 17. Płyn do szyb (zapas) 500 ml szt. 450 18. Płyn do szyb (z rozpylaczem) 500 ml szt. 450 19. Odświeżacz powietrza w areozolu 400 ml szt. 600 20. Odświeżacz powietrza elektryczny AIR WICK - szt. 30 21. Wkład do odświeżacza elektrycznego AIR WICK poj. 19 ml szt. 60 22. Odświeżacz żel 130 g szt. 30 23. Pasta BHP -ścierniwem 500 g szt. 80 24. Szampon do włosów 370 ml szt. 270 25. Pronto do mebli 250 ml szt. 400 26. Płaty do podłóg (biały, roz. 60 x 80 cm) - szt. 600 27. Kwacze - patyczki do uszu 1 op. a 100szt. op. 100 28. Ścierki kuchenne wiskozowe roz. 37,5 x 32 cm - czerwona, żółta, niebieska, zielona - szt. 6 500 29. Mydło BAMBINO 100 g szt. 300 30. Płyn do kąpieli noworodka JOHNSON 300 ml szt. 50 31. Mydło szare 200 g szt. 50 32. Proszek do zmywarki 2,5 kg szt. 30 33. Sól do zmywarki 1,5 kg szt. 30 34. Nabłyszczacz do zmywarki 500 ml szt. 30 35. Zmywacz do paznokci 50 ml szt. 50 36. Golarka - Gillete (jednorazówka dwuostrzowa) - szt. 8 500.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3, 24.51.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Płyn do naczyń i mydło w płynie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płyn do naczyń 1 op. a 5 litrów litrów 2 700 2. Mydło w płynie ( różowe) 1 op. a 5 litrów litrów 1 800.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.31.00-4, 24.51.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ręczniki jednorazowe i papier toaletowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier toaletowy (mały) długość rol. 25 mb ,36-40 g/m 2 rolka 1 300 2. Papier toaletowy średnica rolki 18-19 cm, długość rolki minimum 120 mb, minimum 38-40 g/m2 rolka 6 000 3. Papier toaletowy dwu - warstwowy średnica rolki 18 - 19 cm, długość rolki minimum 110 mb, minimum 2 x 18 g/m2 rolka 3 000 4. Ręcznik jednorazowy kuchenny dwuwarstwowy, szerkość rolki 22-23 cm, długość rolki minimum 10 mb biały rolka 18 300 5. Ręcznik jednorazowy typ ZZ biały, 1 op a 250 szt. Wymiary listków 25 x 23 cm, utwardzony środkiem na bazie żywicy poliamidowo-epichlorohydrynowej op. 4 000 6. Ręcznik jednorazowy typ ZZ zielony, 1 op a 250 szt. Wymiary listków 25 x 23 cm, utwardzony środkiem na bazie żywicy poliamidowo-epichlorohydrynowej op. 15 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.13.00-1, 21.22.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Dostawa staplerów i akcesoriów do zabiegów kolorektalnych dla SPZOZ w Krotoszynie
- Budowa przedszkola i żłobka w Krotoszynie - etap II
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego w roku 2024
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków czystości i higieny oraz worków
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA POTRZEBY AKADEMII WOJSK LĄDOWYCH WE WROCŁAWIU - Umowa ramowa
- Dostawa środków czystości dla SPZOZ we Włodawie
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa artykułów chemicznych i dezynfekcyjnych
- sukcesywne dostawy środków czystości
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.