eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NieliszDostawa leków i artykułów medycznych dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-10

Nielisz: Dostawa leków i artykułów medycznych dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach
Numer ogłoszenia: 79583 - 2011; data zamieszczenia: 10.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach , Ruskie Piaski 59, 22-413 Nielisz, woj. lubelskie, tel. 0-84 6313412, faks 0-84 6313408.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.dps.ruskiepiaski.roztocze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków i artykułów medycznych dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków i artykułów medycznych dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - liczba części 2. Część I Leki, określone w załączniku Nr 1 do SIWZ Odbiór recept i dostawę leków na podstawie ważnych recept indywidualnych wystawionych przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego lub zamówionych przez Zamawiającego. Koszt odbioru recept i dostawy leków do Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach obciąża Wykonawcę. Dostawa leków musi nastąpić najpóźniej w ciągu 24 godziny od chwili telefonicznego zamówienia, a w przypadkach pilnych leki należy dostarczyć bezzwłoczniew dniu zamówienia. Część II Artykuły medyczne określone w załączniku Nr 2 do SIWZ Pieluchomajtki i wkładki dla kobiet muszą spełniać następujące kryteria jakościowe: - wyroby dla osób z tendencją do uczuleń, nie posiadające elementów lateksowych oraz posiadające identyfikator wilgotności - posiadają absorbent neutralizujący nieprzyjemny zapach - produkty 100% oddychające - posiadają wewnętrzne falbanki boczne Pieluchomajtki: minimalna chłonność powinna wynosić minimum 2000 ml,system równomiernego rozprowadzania moczu na powierzchni, elastyczne przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania, ściągacze taliowe przednie i tylne Wkładki dla kobiet: minimalna chłonność powinna wynosić minimum 750ml, kształt anatomiczny, pasek kleju na całej długości Wykonawca musi dołączyć karty techniczne pieluchomajtek i wkładek dla kobiet potwierdzające ich wymagane o parametry Dostawa po zamówieniu telefonicznym, 2 razy w miesiącu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składający ofertę na część I leki, pozwolenie na prowadzenie apteki

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dps.ruskiepiaski.roztocze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach Ruskie Piaski 59 22-413 Nielisz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach Ruskie Piaski 59 22-413 Nielisz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Leki, określone w załączniku Nr 1 do SIWZ CPV 33600000-6 Odbiór recept i dostawę leków na podstawie ważnych recept indywidualnych wystawionych przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego lub zamówionych przez Zamawiającego.Koszt odbioru recept i dostawy leków do Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach obciąża Wykonawcę. Dostawa leków musi nastąpić najpóźniej w ciągu 24 godziny od chwili telefonicznego zamówienia, a w przypadkach pilnych leki należy dostarczyć bezzwłocznie w dniu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II artykuły medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: medyczne określone w załączniku Nr 2 do SIWZ CPV 33140000-3 Pieluchomajtki i wkładki dla kobiet muszą spełniać następujące kryteria jakościowe: - wyroby dla osób z tendencją do uczuleń, nie posiadające elementów lateksowych oraz posiadające identyfikator wilgotności - posiadają absorbent neutralizujący nieprzyjemny zapach - produkty 100% oddychające - posiadają wewnętrzne falbanki boczne Pieluchomajtki: minimalna chłonność powinna wynosić minimum 2000 ml, system równomiernego rozprowadzania moczu na powierzchni, elastyczne przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania, ściągacze taliowe przednie i tylne Wkładki dla kobiet: minimalna chłonność powinna wynosić minimum 750ml, kształt anatomiczny, pasek kleju na całej długości Wykonawca musi dołączyć karty techniczne pieluchomajtek i wkładek dla kobiet potwierdzające ich wymagane o parametry.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.