Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-10
Nielisz: Dostawa leków i artykułów medycznych dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach
Numer ogłoszenia: 79583 - 2011; data zamieszczenia: 10.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach , Ruskie Piaski 59, 22-413 Nielisz, woj. lubelskie, tel. 0-84 6313412, faks 0-84 6313408.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.dps.ruskiepiaski.roztocze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków i artykułów medycznych dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków i artykułów medycznych dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - liczba części 2. Część I Leki, określone w załączniku Nr 1 do SIWZ Odbiór recept i dostawę leków na podstawie ważnych recept indywidualnych wystawionych przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego lub zamówionych przez Zamawiającego. Koszt odbioru recept i dostawy leków do Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach obciąża Wykonawcę. Dostawa leków musi nastąpić najpóźniej w ciągu 24 godziny od chwili telefonicznego zamówienia, a w przypadkach pilnych leki należy dostarczyć bezzwłoczniew dniu zamówienia. Część II Artykuły medyczne określone w załączniku Nr 2 do SIWZ Pieluchomajtki i wkładki dla kobiet muszą spełniać następujące kryteria jakościowe: - wyroby dla osób z tendencją do uczuleń, nie posiadające elementów lateksowych oraz posiadające identyfikator wilgotności - posiadają absorbent neutralizujący nieprzyjemny zapach - produkty 100% oddychające - posiadają wewnętrzne falbanki boczne Pieluchomajtki: minimalna chłonność powinna wynosić minimum 2000 ml,system równomiernego rozprowadzania moczu na powierzchni, elastyczne przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania, ściągacze taliowe przednie i tylne Wkładki dla kobiet: minimalna chłonność powinna wynosić minimum 750ml, kształt anatomiczny, pasek kleju na całej długości Wykonawca musi dołączyć karty techniczne pieluchomajtek i wkładek dla kobiet potwierdzające ich wymagane o parametry Dostawa po zamówieniu telefonicznym, 2 razy w miesiącu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składający ofertę na część I leki, pozwolenie na prowadzenie apteki
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dps.ruskiepiaski.roztocze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach
Ruskie Piaski 59
22-413 Nielisz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach Ruskie Piaski 59 22-413 Nielisz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I leki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Leki, określone w załączniku Nr 1 do SIWZ CPV 33600000-6 Odbiór recept i dostawę leków na podstawie ważnych recept indywidualnych wystawionych przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego lub zamówionych przez Zamawiającego.Koszt odbioru recept i dostawy leków do Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach obciąża Wykonawcę. Dostawa leków musi nastąpić najpóźniej w ciągu 24 godziny od chwili telefonicznego zamówienia, a w przypadkach pilnych leki należy dostarczyć bezzwłocznie w dniu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II artykuły medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: medyczne określone w załączniku Nr 2 do SIWZ CPV 33140000-3 Pieluchomajtki i wkładki dla kobiet muszą spełniać następujące kryteria jakościowe: - wyroby dla osób z tendencją do uczuleń, nie posiadające elementów lateksowych oraz posiadające identyfikator wilgotności - posiadają absorbent neutralizujący nieprzyjemny zapach - produkty 100% oddychające - posiadają wewnętrzne falbanki boczne Pieluchomajtki: minimalna chłonność powinna wynosić minimum 2000 ml, system równomiernego rozprowadzania moczu na powierzchni, elastyczne przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania, ściągacze taliowe przednie i tylne Wkładki dla kobiet: minimalna chłonność powinna wynosić minimum 750ml, kształt anatomiczny, pasek kleju na całej długości Wykonawca musi dołączyć karty techniczne pieluchomajtek i wkładek dla kobiet potwierdzające ich wymagane o parametry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szydłowieckim".
- Dostawa implantów
- RZP - 60/AK/2025 Opatrunki specjalistyczne w podziale na pakiety
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 12 PAKIETÓW
- Dostawa leków w 22 pakietach do Magazynu Apteki Szpitalnej do Samodzielnego Publicznego Szpitala Rejonowego w Nowogardzie w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
- Dostawy leków
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





