To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-10
Olkusz: Bieżąca konserwacja i eksploatacja kanalizacji deszczowej oraz usuwanie awarii.
Numer ogłoszenia: 79580 - 2014; data zamieszczenia: 10.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39242 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz, ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks 32 626 01 03, 626 02 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja i eksploatacja kanalizacji deszczowej oraz usuwanie awarii..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są zadania: Zadanie 1.Czyszczenie kanalizacji deszczowej w Olkuszu. Zadanie 2.Utrzymanie kanalizacji deszczowej w Olkuszu. 2.W zakres prac wchodzi w szczególności: Zadanie 1. a. czyszczenie kolektorów od d-200 mm do d-1400 mm wraz z czyszczeniem studni kanalizacyjnych zlokalizowanych na kolektorze b. czyszczenie studzienek wpustów ulicznych wraz z mechanicznym czyszczeniem przykanalika c. czyszczenie studni kanalizacyjnych d. czyszczenie odwodnień liniowych e. czyszczenie komór kanalizacji deszczowej f. mechaniczne wycinanie korzeni g. czyszczenie separatora koalescencyjnego 1. Szczegółowy rodzaj robót objętych przetargiem oraz szacunkowe ilości wyszczególnione są w kosztorysie ofertowym dla zadania 1. Ilości robót objętych przetargiem są ilościami orientacyjnymi (przewidywanymi w załączniku nr 1 do umowy) i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do przeglądów kanalizacji i objazdu dróg objętych umową (własnym pojazdem) wraz z przedstawicielem Zamawiającego 2 razy w miesiącu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym bez dodatkowego wynagrodzenia. Z objazdu zostanie sporządzony protokół przeglądu i typowania robót określający zakres i termin wykonania, jednak przystąpienie do prac określonych w protokole ma odbyć się w terminie do 7 dni od daty sporządzonego protokołu typowania. 3. W przypadkach zagrażających bezpieczeństwu ruchu po zgłoszeniu telefonicznym przez Zamawiającego, Wykonawca dokona zabezpieczenia miejsca zagrożenia poprzez oznakowanie, obarierowanie, przykrycie, oświetlenie w czasie do 1,5 godz. od momentu powiadomienia przez Zamawiającego. Usunięcie zagrożenia nastąpi w zakresie i terminie wskazanym przez Zamawiającego w protokole typowania robót spisanym bezpośrednio po zabezpieczeniu ; lecz nie później niż 3 dni od dokonania zabezpieczenia. 4. W kalkulacji kosztów wykonania przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym również związane z oznakowaniem robót zgodnie z instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym, a przypadku konieczności zmiany organizacji ruchu na czas budowy uwzględnić koszty sporządzenia we własnym zakresie i zatwierdzenia projektu zmiany organizacji ruchu oraz wykonanie oznakowania zgodnie z tym projektem wraz z jego bieżącym utrzymaniem. 5. Oferowana cena jednostkowa wykonania przedmiotowego zakresu robót podana w formularzu cenowym, powinna być sporządzona w oparciu o SIWZ i oględziny w terenie. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej. Zadanie 2. a.wykonanie analiz fizyko-chemicznych wody z koryta rzeki (analiza uwzględnia pobranie próby wody przed oraz za zrzutem (odczyn Ph , BZT5 , CHZT ,zawiesina ,ekstrakt eterowy , substancje ropopochodne , azot ogólny , fosfor ogólny) b. uzupełnienie pokryw betonowych d-800 wraz z obetonowaniem c. uzupełnienie , wymiana kratek wpustów ulicznych żeliwnych i betonowych d. wymiana kratek wpustów ulicznych wraz z korpusem i asfaltowaniem e. uzupełnienie , wymiana włazu żeliwnego typu ciężkiego f. wymiana włazu żeliwnego typu ciężkiego wraz z pierścieniami i asfaltowaniem g. usuwanie awarii kanalizacji deszczowej h. utrzymanie zbiornika podczyszczającego i. regulacja wpustu ulicznego żeliwnego j. regulacja studni 1. Szczegółowy rodzaj robót objętych przetargiem oraz szacunkowe ilości wyszczególnione są w kosztorysie ofertowym dla zadania 2. Ilości robót objętych przetargiem są ilościami orientacyjnymi (przewidywanymi w załączniku nr 1) i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do przeglądów kanalizacji i objazdu dróg objętych umową (własnym pojazdem) wraz z przedstawicielem Zamawiającego 2 razy w miesiącu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym bez dodatkowego wynagrodzenia. Z objazdu zostanie sporządzony protokół przeglądu i typowania robót określający zakres i termin wykonania, jednak przystąpienie do prac określonych w protokole ma odbyć się w terminie do 7 dni od daty sporządzonego protokołu typowania. 3. W przypadkach zagrażających bezpieczeństwu ruchu po zgłoszeniu telefonicznym przez Zamawiającego, Wykonawca dokona zabezpieczenia miejsca zagrożenia poprzez oznakowanie, obarierowanie, przykrycie, oświetlenie w czasie do 1,5 godz. od momentu powiadomienia przez Zamawiającego. Usunięcie zagrożenia nastąpi w zakresie i terminie wskazanym przez Zamawiającego w protokole typowania robót spisanym bezpośrednio po zabezpieczeniu ; lecz nie później niż 3 dni od dokonania zabezpieczenia. 4. W kalkulacji kosztów wykonania przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym również związane z oznakowaniem robót zgodnie z instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym, a przypadku konieczności zmiany organizacji ruchu na czas budowy uwzględnić koszty sporządzenia we własnym zakresie i zatwierdzenia projektu zmiany organizacji ruchu oraz wykonanie oznakowania zgodnie z tym projektem wraz z jego bieżącym utrzymaniem. 5. Oferowana cena jednostkowa wykonania przedmiotowego zakresu robót podana w formularzu cenowym, powinna być sporządzona w oparciu o SIWZ i oględziny w terenie. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na prace określone w § 1 ust.2 Zadanie 2, lit. b, c, d, e, f, g, i, j, umowy będącej zał. nr 5 do SIWZ, przez okres min. 3 lat od dnia dokonania odbioru końcowego. 7.Zamawiający wymaga, aby zabudowane przez Wykonawcę materiały posiadały wymagane prawem świadectwa jakości, które zostaną dołączone każdorazowo do protokołu odbioru końcowego robót. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.30.00 - Usługi czyszczenia zbiorników i rezerwuarów 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości 90.47.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych 44.13.00.00 - Studzienki kanalizacyjne 90.64.00.00 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Czyszczenie kanalizacji deszczowej w Olkuszu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBERT GNIADEK KANALIZACJA POLSKA KAN-POL
jakie przetargi wygrała firma
ROBERT GNIADEK KANALIZACJA POLSKA KAN-POL
- Robert Gniadek KANALIZACJA POLSKA KAN-POL, ul. St. A. Poniatowskiego 12, 31-709 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39243,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32255,00
Oferta z najniższą ceną: 32255,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73453,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Utrzymanie kanalizacji deszczowej w Olkuszu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKO-SERVICE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EKO-SERVICE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- EKO-SERVICE Sp. z o.o. Spółka Komandytowa, ul. Sowia 6B, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138573,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 107710,00
Oferta z najniższą ceną: 107710,00 / Oferta z najwyższą ceną: 131500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Modernizacja pomieszczeń sanitarnych w budynku UMiG w Olkuszu.
- Dowożenie niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Olkusz do szkół/ośrodków/przedszkoli wraz z opieką w czasie przewozu w roku szkolnym 2025/2026
- Budowa odwodnienia ul. Głębowiec w Niesułowicach - etap I
- "Małopolskie Centrum Rozwoju Kompetencji Zrównoważonego Przemysłu"
- Modernizacja pomieszczeń w budynku DPS dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczenie urządzeń podczyszczających wody opadowe na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nowym Tomyślu wraz z wykonaniem analiz odprowadzanych ścieków
- Czyszczenie i ocena stanu technicznego separatorów.
- Przyjęcie i oczyszczenie nieczystości ciekłych z terenu Gminy Brzyska w 2025 roku.
- CZYSZCZENIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- NAJEM MOBILNEGO PRASO-KONTENERA O POJ. 20 M3 ORAZ WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 15 01 06 (...) WYTWORZONYCH NA TERENIE 4 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z POLIKLINIKĄ SPZOZ WE WROCŁAWIU
- WYKONANIE KONSERWACJI KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICACH MIEJSKICH W BIELSKU PODLASKIM W 2025R.
więcej: Studzienki kanalizacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.