eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska GórneZaładunek, transport i przetwarzanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie odpadu 19 08 05

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-09

Łaziska Górne: Załadunek, transport i przetwarzanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie odpadu 19 08 05
Numer ogłoszenia: 79506 - 2015; data zamieszczenia: 09.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56196 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Energetyków 5, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2241088, 2241452, faks 032 2241420.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Załadunek, transport i przetwarzanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie odpadu 19 08 05.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia jest odbiór ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych kod odpadu 19 08 05 w szacunkowej ilości 3.500 Mgrok wytwarzanych na Oczyszczalni Ścieków ul. Południowa w Łaziskach Górnych wraz z transportem do miejsca przetwarzania oraz przeprowadzenie zdeklarowanej operacji przetwarzania osadu. W ofercie należy opisać metodę przetwarzania osadu odzysku lub unieszkodliwiania z określeniem lokalizacji instalacji. 1.Usługę w ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać w oparciu o obowiązujące przepisy w tym Ustawę z dnia 14.12.2012 roku o odpadach Dz. U. z 2013rpoz.21 z późniejszymi zmianami Ustawę z dnia 27.04.2001 roku Prawo Ochrony Środowiska tekst jednolity Dz. U. z 2013 roku, poz. 1232, z późniejszymi zmianami Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12.12.2014 roku w sprawie dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów Dz. U. z 2014r poz.1973 2. Podana ilość jest wielkością szacunkową, służącą do kalkulacji ceny ofertowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości w stosunku do podanej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek konsekwencji. 4.Do przetwarzania przekazywany będzie osad ustabilizowany po mechanicznym odwodnieniu, konsystencji mazistej, o uwodnieniu od 83% do 85%. 5. Nie dopuszcza się odzysku poprzez stosowanie komunalnych osadów ściekowych zgodnie z art. 96 ustawy z dnia 14.12.2012 roku o odpadach. 6. Nie dopuszcza się możliwości powierzenia podwykonawcom innych prac niż związanych z transportem osadów. 7. Miejsce przetwarzania winno być na położone na terenie województwa śląskiego, w odległości nie większej niż 100 km od miejsca wytwarzania odpadu. 8. Zamawiający zobowiązuje się dostarczać Wykonawcy wyniki badań komunalnych osadów ściekowych pochodzących z Oczyszczalni Ścieków Wschód przy ulicy Południowej w Łaziskach Górnych. 9. Wykonawca lub podwykonwca musi posiadać decyzję właściwego organu na transport komunalnych osadów ściekowych. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania ciągłości zgodności z wymaganiami prawnymi pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego i zapłaty przez Wykonawcę kar umownych. 10. Wykonawca musi posiadać i dołączyć do oferty ważną decyzję na działalność w zakresie oferowanego odzysku lub unieszkodliwiania. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania ciągłości ważności decyzji pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego i zapłaty przez Wykonawcę kar umownych. 11. Zamówienie obejmuje załadunek osadów ściekowych w miejscu ich wytwarzania na terenie Oczyszczalni Ścieków Wschód w Łaziskach Górnych przy ul. Południowej bezpieczny i higieniczny transport osadów ściekowych z miejsca odbioru osadów do miejsca przetwarzania i przetwarzanie odzysk lub unieszkodliwianie 12. Warunki odbioru osadów odbiór odwodnionych osadów ściekowych będzie odbywać się cyklicznie minimalnie dwa razy miesięcznie, w ilości około 100 ton po wcześniejszym zgłoszeniu przez Zamawiającego faxem lub drogą elektroniczną konieczności odbioru osadu. Wywóz osadu musi rozpocząć się do 48 godzin od przekazanej Wykonawcy informacji o konieczności wywozu. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić fakt otrzymania informacji, ilość osadów będzie ustalana na podstawie ważenia masy samochodu. nie zakłada się ważenia każdej odbieranej partii osadów, jednak pierwsze wywożone partie osadu samochody załadowane osadem do ustalonej pojemności zostaną zważone na wadze wskazanej przez Zamawiającego i będą podstawą do późniejszych rozliczeń. Ilość odbieranych osadów będzie ustalana jako iloczyn liczby kursów i masy wywiezionych osadów określonym środkiem transportu. Każdy kurs samochodu z wywożonym osadem będzie każdorazowo potwierdzany przez kierowcę i pracownika oczyszczalni w rejestrze odbioru osadu znajdującym się na dyspozytorni oczyszczalni. Koszt dojazdu na wagę ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolnego ważenia samochodów załadowanych osadem. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za skutki ewentualnych wypadków podczas wywozu oraz naruszeń ustawy o odpadach i ustawy Prawo ochrony środowiska. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wizji terenowej instalacji do przetwarzania osadów uprzątnięcie terenu odbiór osadów będzie potwierdzany każdorazowo po każdym etapie na Karcie przekazania odpadu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów - Dz.U. z 2014r poz 1973 Kartę przekazania odpadu sporządzać będzie Zamawiający odrębnie dla każdego etapu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSORCJUM T.P.Ś Sp.z o.o.-Lider Konsorcjum Best-Eko Sp.z o.o.-Współp. Komis i Handel Maszynami Rolniczymi SebastianTrzensiok Współp., Nakło 1, 44-180 Kotulin, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 350000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 294840,00

  • Oferta z najniższą ceną: 294840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 319410,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.