eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWykonywanie remontów bieżących, w tym usuwanie awarii w zakresie robót instalacji elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-23

Wrocław: Wykonywanie remontów bieżących, w tym usuwanie awarii w zakresie robót instalacji elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.
Numer ogłoszenia: 7948 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie remontów bieżących, w tym usuwanie awarii w zakresie robót instalacji elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: roboty remontowe w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia w branży instalacji elektrycznych w zakresie niżej wymienionych robót zawartych w Przedmiarze robót: a) demontaż i montaż opraw oświetleniowych, b) demontaż i montaż gniazd wtyczkowych, puszek i łączników, c) demontaż i montaż rozdzielnic oraz aparatów w rozdzielnicach, d) montaż korytek i rur instalacyjnych, e) wymiana i uzupełnienie źródeł światła w oprawach wewnętrznych i zewnętrznych, f) kucie bruzd, g) układanie przewodów, h) pomiary elektryczne. 2. Wszystkie roboty remontowe, które są przedmiotem zamówienia mają być wykonane w oparciu o Przedmiar robót oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót remontowych w zakresie instalacji elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia 3. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z Prawem Budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną. 4. W związku z tym, że prace będą wykonywane w obiektach czynnych Zamawiający zastrzega sobie następujące uwarunkowania realizacyjne: - godziny realizacji prac uciążliwych dla pracowników Urzędu Miejskiego od godz.16.00 do godz.22.00, oraz w sobotę od godz. 7.00 do godz.22.00, - kolejność realizacji prac remontowych, - zabezpieczanie mebli i komputerów znajdujących się w pomieszczeniach biurowych, w których prowadzone będą prace, - systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót, tj. usuwanie gruzu, i in. materiałów z rozbiórki, - natychmiastowe i skuteczne usuwanie wszelkich szkód. 5. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: - prowadzenie robót w sposób nieuciążliwy, - organizowanie i zagospodarowanie miejsca (terenu) wykonywanych prac, - zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. (Dz.U. z 2007r. Nr 39 poz.251 z późniejszymi zmianami), - wykonanie niezbędnych odbiorów, - posiadać dla wbudowanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Jakość materiałów powinna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 Prawa Budowlanego). 6. Roboty wykonywane będą na podstawie ustalonego zakresu rzeczowego robót, które będą określane w Kartach remontu/awarii. Rozpoczęcie robót w terminie dwóch dni po otrzymaniu od Zamawiającego Karty Remontu, a w przypadku awarii rozpoczęcie niezwłoczne. Wstępne oszacowanie ich wartości na podstawie zryczałtowanych cen jednostkowych podanych w ofercie. 7. W przypadku powstania awarii - przystąpienie do usunięcia i zabezpieczenia jej skutków w ciągu 2 godz. od telefonicznej informacji od Zamawiającego, który każdorazowo sporządza Protokół konieczności usunięcia awarii z określeniem zakresu robót do wykonania, 8. Za wykonanie poszczególnych robót ustala się rozliczenie ilościowo - obmiarowe (kosztorysem powykonawczym) na podstawie ofertowych cen jednostkowych i obmiarów, potwierdzonych przez osobę prowadzącą nadzór nad realizacją przedmiotu umowy w imieniu Zamawiającego. Roboty nieujęte w przedmiarze robót/awarie zostaną rozliczone na podstawie wymienionych w kosztorysie ofertowym składników cenotwórczych. Dla materiałów budowlanych i instalacyjnych nie ujętych w kosztorysie ofertowym, ceny rynkowe przed dokonaniem zakupu muszą być zaakceptowane przez osobę prowadzącą nadzór nad realizacją przedmiotu umowy w imieniu Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić na piśmie Zamawiającemu fakt zakończenia robót celem dokonania odbioru. 10. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 11. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania części zamówienia, którą zamierza zlecić podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy a) spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust.1 ustawy Pzp, b) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia dotyczące robót elektrycznych o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każde, c) dysponują kierownikiem robót, który: - posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie kierowania robotami, - przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, d) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 150.000 zł. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: - w formie oryginału: a) oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), co najmniej dwóch zamówień na roboty elektryczne o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda oraz dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w/w wykazie zostały wykonane należycie, g) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie kierowania robotami lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, h) aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność kierownika robót do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, i) aktualną polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 150.000 zł. 2. A) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w: - pkt 1 lit. b), d), e) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - pkt 1 lit c) - składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp B) Dokumenty wymienione w pkt 1 lit. b), c), d) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wymienione w pkt 1 lit. e) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C) Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia zapisane w pkt 2 B) stosuje się odpowiednio. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie (spółka cywilna, konsorcjum). W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenie z pkt 1 a) - Wykonawcy składają wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez pełnomocnika lub każdego z Wykonawców), - dokumenty wymienione w pkt 1 lit. b), c), d), e) składa każdy z Wykonawców odrębnie, - dokumenty wymienione w pkt 1 lit. f), g), h) Wykonawcy mogą złożyć wspólnie, - Polisa ubezpieczeniowa, o której mowa w pkt i), może zostać przedstawiona: a) odrębnie przez każdego z Wykonawców. W takim przypadku za kwotę ubezpieczenia odpowiadającą warunkowi określonemu w SIWZ Zamawiający uzna łączną sumę ubezpieczeń tych polis, bądź też b) przez jednego z Wykonawców w wysokości odpowiadającej wymaganej kwocie. Warunki dotyczące doświadczenia oraz potencjału osobowego, a także dotyczące sytuacji finansowej badane będą łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych 51-163 Wrocław al. Kromera 44 pok. 241.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych 51-163 Wrocław al. Kromera 44 pok. 241.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną.Osobą upoważnioną do kontaktu jest p. Elżbieta Raczkowska - tel. 071-7779251..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.