eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWY SPRZĘTU POLIGRAFICZNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-22

Warszawa: DOSTAWY SPRZĘTU POLIGRAFICZNEGO
Numer ogłoszenia: 79388 - 2010; data zamieszczenia: 22.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Minister Obrony Narodowej, w imieniu którego działa Agencja Mienia Wojskowego , ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 314 97 00, faks +48 22 314 99 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY SPRZĘTU POLIGRAFICZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu poligraficznego: 1) część zamówienia nr 1 - Podnośnik do stosu z platformą do krajarki jednonożowej Seypa 132 UC firmy Perfecta lub równoważny - 1 kpl.; 2) część zamówienia nr 2 - Utrząsarka do krajarki jednonożowej Seypa 132 UC firmy Perfecta lub równoważna - 1 kpl.; 3) część zamówienia nr 3 - Urządzenie kontrolno pomiarowe do płyt drukowych (kalibrator do systemów CtP metalowych i poliestrowych) - 1 kpl.; 4) część zamówienia nr 4 - Zaciskarka do listew - 1 kpl.; 5) część zamówienia nr 5 - System do uzdatniania wody metodą odwróconej osmozy - 1 kpl.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.11.00-0, 42.91.23.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2.Ocena spełniania powyższych warunków będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będzie oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 3.Forma składanych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów: 1)oświadczenia o których mowa w sekcji III.3.1) pkt 1 i III.4.2) tiret 1 muszą być złożone w oryginale; 2)w przypadku składania kopii pełnomocnictw muszą być one poświadczone notarialnie; 3)wszystkie pozostałe dokumenty, o których mowa w niniejszej sekcji, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy); 4)wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski; 5)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących Wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2.Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy będą: 1)zmiana danych Wykonawcy lub Zamawiającego; 2)zmiana Odbiorcy lub miejsca dostawy, zgodnie ze wskazaniem właściwej instytucji wojskowej, wynikająca z potrzeb Sił Zbrojnych RP; 3)zmiana terminu dostawy wynikająca z działania siły wyższej; 4)zmiana przepisów prawnych np.: (VAT, akcyza); 5)zmiana określonego producenta i modelu przedmiotu umowy w przypadku zakończenia jego produkcji, wycofania go z produkcji, niedostępności na rynku, z tym że cena wskazana w umowie nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do umowy; 6)przedłużanie się postępowania odwoławczego, o którym mowa w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, postępowania administracyjnego lub sądowego. 3.W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Mienia Wojskowego 00-911 Warszawa ul. Nowowiejska 26 A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Agencja Mienia Wojskowego 00-911 Warszawa ul. Nowowiejska 26 A parter, pok. 022 (kancelaria jawna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podnośnik do stosu z platformą do krajarki jednonożowej Seypa 132 UC firmy Perfecta lub równoważny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje: transport, montaż w miejscu wskazanym przez Odbiorcę, uruchomienie oraz szkolenie z obsługi, użytkowania i eksploatacji przedmiotu umowy dla 2 osób w dniu przyjęcia dostawy. Wielkość zamówienia - 1 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrząsarka do krajarki jednonożowej Seypa 132 UC firmy Perfecta lub równoważna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje: transport, montaż w miejscu wskazanym przez Odbiorcę, uruchomienie oraz szkolenie z obsługi, użytkowania i eksploatacji przedmiotu umowy dla 2 osób w dniu przyjęcia dostawy. Wielkość zamówienia - 1 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenie kontrolno pomiarowe do płyt drukowych (kalibrator do systemów CtP metalowych i poliestrowych).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje: skonfigurowanie i uruchomienie przez Wykonawcę dostarczonego urządzenia. Wielkość zamówienia - 1 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zaciskarka do listew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje: transport, montaż w miejscu wskazanym przez Odbiorcę, uruchomienie oraz szkolenie z obsługi, użytkowania i eksploatacji przedmiotu umowy dla 2 osób w dniu przyjęcia dostawy. Wielkość zamówienia - 1 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: System do uzdatniania wody metodą odwróconej osmozy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje: transport, montaż, uruchomienie w miejscu wskazanym przez Odbiorcę systemu odwróconej osmozy, który zapewni Odbiorcy uzyskanie wysokiej jakości wody wykorzystywanej w procesach produkcyjnych w poligrafii. Głównym przeznaczeniem systemu odwróconej osmozy jest uzyskanie określonych wartości twardości wody wykorzystywanej przy produkcji. Wykonawca przeprowadzi szkolenie z obsługi, użytkowania i eksploatacji przedmiotu umowy dla 2 osób w dniu przyjęcia dostawy. Wielkość zamówienia - 1 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.