eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów budowlanych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-26

Kętrzyn: Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów budowlanych
Numer ogłoszenia: 79368 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kętrzyn , ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, faks 089 752 05 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ketrzyn.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów budowlanych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów budowlanych Część I - dostawa wraz z rozładunkiem kostki betonowej, krawężników i obrzeży chodnikowych: kostka betonowa polbruk [fala]- grubość 6 cm, szara -1.800 m2 kostka betonowa polbruk [fala]- grubość 6 cm, czerwona-140 m2 kostka betonowa polbruk [fala]- grubość 8 cm, szara-2.160 m2 kostka betonowa polbruk [fala]- grubość 8 cm, czerwona-165 m2 kostka betonowa polbruk [starobruk]- grubość 6 cm, szara-210 m2 obrzeże trawnikowe betonowe szare 8x25x100-1.380 mb obrzeże trawnikowe betonowe szare 6x20x100-1.020 mb krawężnik uliczny betonowy szary 100x30x15-880 mb Krawężnik najazdowy betonowy szary 100x22x15-120 mb krawężnik łukowy betonowy szary [R-1,3,6],-340 mb Część II - Dostawa wraz z rozładunkiem pisku i pospółki: piasek-540 ton pospółka-1850 ton.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00 - Produkty betonowe 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie, tj.składając ofertę w części I wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w części I, chodzi o dostawę materiałów budowlanych w postaci wibroprasowanych materiałów betonowych o wartości jednej dostawy nie mniejszej niż 150.000,00 (sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100) złotych brutto, składając ofertę w części II wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w części II, chodzi o dostawę materiałów budowlanych w postaci piasku i pospółki o wartości jednej dostawy nie mniejszej niż 30.000,00 (trzydzieści tysięcy 00/100) złotych brutto,dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ocena spełnienia warunków określonych w pkt.1 lit. b - d będzie dokonana łącznie w stosunku do wspólnie występujących wykonawców. opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia Nie uzupełnienie przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów w określonym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca dostarczy oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oferty - załączniku nr 1 do SIWZ),aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę, w przypadku spółek cywilnych należy załączyć wpis do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, wykonawca dostarczy składając ofertę w części I wykaz zawierający co najmniej jedną dostawę materiałów budowlanych wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w części I, tj. chodzi o jedną dostawę materiałów budowlanych w postaci wibropasowanych materiałów betonowych o wartości jednej dostawy nie mniejszej niż 150.000,00 złotych brutto, z podaniem jej wartości oraz daty i zamawiającego, a także załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych dostaw (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ),składając ofertę w części II wykaz zawierający co najmniej jedną dostawę materiałów budowlanych wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w części II, tj. chodzi o jedną dostawę materiałów budowlanych w postaci piasku i pospółki o wartości dostawy nie mniejszej niż 30.000,00 złotych brutto, z podaniem jej wartości oraz daty i zamawiającego, a także załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych dostaw (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ),w celu potwierdzenia warunku dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (na formularzu oferty - załączniku nr 1 do SIWZ), a w przypadku korzystania w zakresie zaplecza technicznego i osobowego z potencjału innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca złoży oświadczenie że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (na formularzu oferty - załączniku nr 1 do SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ketrzyn.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ketrzyn ul. Wojska Polskiego 11 11-400 Kętrzyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Punkt Informacyjny Urzędu Miasta Ketrzyn ul. Wojska Polskiego 11 11-400 Kętrzyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z rozładunkiem kostki betonowej, krawężników i obrzeży chodnikowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kostka betonowa polbruk [fala]- grubość 6 cm, szara m2 1.800 kostka betonowa polbruk [fala]- grubość 6 cm, czerwona m2 140 kostka betonowa polbruk [fala]- grubość 8 cm, szara m2 2.160 kostka betonowa polbruk [fala]- grubość 8 cm, czerwona m2 165 kostka betonowa polbruk [starobruk]- grubość 6 cm, szara m2 210 obrzeże trawnikowe betonowe szare 8x25x100 mb 1.380 obrzeże trawnikowe betonowe szare 6x20x100 mb 1.020 krawężnik uliczny betonowy szary 100x30x15 mb 880 Krawężnik najazdowy betonowy szary 100x22x15 mb 120 krawężnik łukowy betonowy szary [R-1,3,6], mb 340.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z rozładunkiem piasku i pospółki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piasek t 540 Pospółka t 1.850.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.