To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-08
Ruda Śląska: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 79357 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73990 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej, ul. Ballestremów 16, 41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 7715900, faks 032 7715988.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych. Część I: Przedsiębiorczość organizowane w 4 edycjach każda dla grupy 20-osobowej, Część II: Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej organizowane w 1 edycji dla grupy 10-osobowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część I: szkolenie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Wsparcie nie tylko na starcie. Rozwój przedsiębiorczości w Rudzie Śląskiej, realizowane w zakresie Działania 6.2 PO KL 2007-2013. Część II: Szkolenie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu A po burzy - naprzeciw nowym trendom, realizowane w zakresie Poddziałania 8.1.2 PO KL 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRO COIG" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"PRO COIG" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- PRO COIG Sp. z o.o., ul. Mikołowska 100A, 40-065 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51520,00
Oferta z najniższą ceną: 51520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 240000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZAKŁADANIE I PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRO COIG" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"PRO COIG" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- PRO COIG Sp. z o.o., ul. Mikołowska 100A, 40-065 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9750,00
Oferta z najniższą ceną: 9750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Wykonywanie usług kominiarskich w latach 2026-2028 w budynkach komunalnych Miasta Ruda Śląska zarządzanych przez MPGM TBS Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
- Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Rudzie Śląskiej - hala zapaśnicza przy ul. Markowej 20 A
- Dostawa aparatu USG dla Przychodni Specjalistycznej w Rudzie Śląskiej
- Modernizacja systemu uszczelnienia poprzez wymianę osprzętu czterech poduszek dużego dachu membranowego ETFE z przeglądem pozostałych poduszek oraz naprawą drobnych uszkodzeń i ubytków
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla jednostek organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka"
- Zakup i dostawa błon oraz wywoływaczy i utrwalaczy do zdjęć rentgenowskich dla pracowni rentgenowskich Fundacji ,,Unia Bracka"
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie superwizji dla kadry zatrudnionej w podmiotach działających na rzecz włączenia społecznego w Małopolsce
- Organizacja szkoleń, warsztatów wyjazdowych dla II Liceum Ogólnokształcące im. Jana Śniadeckiego w Kielcach w ramach projektu pn. "Śniadek 4 ever"
- Świadczenie usługi szkoleń wysokospecjalistycznych dla Pracowników Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. - Pomorskiego Centrum Medycyny Cyfrowej.
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Prawa jazdy kat. B"
- 418.2025 Przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń z zakresu pozyskanie, przetwarzanie i modelowanie 3d chmur punktów pochodzących z naziemnego oraz lotniczego skanowania laserowego
- Aktywizacja edukacyjna, wsparcie dzieci w nauce języka angielskiego i matematyki.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





