Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-22
Warszawa: Sprzątanie budynków
Numer ogłoszenia: 79259 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budżetowy Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu - Osiedle Mieszkaniowe "Przyjaźń" , ul. Konarskiego 3, 01-355 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6658696, 6659132 w. 4049, faks 022 6663353.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiedleprzyjazn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie budynków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługi sprzątania następujących budynków, położonych na terenie OM Przyjaźń: (1) trzech trzypiętrowych budynków w nowej zabudowie, tj. (a) Domu Studenta nr 1 - Jelonek; (b) Domu Studenta nr 3 - Rogaś; (c) Domu Studenta nr 4 - Sarna; (d) pomieszczeń biurowych administracji OM Przyjaźń, wydzielonych z budynku DS nr 3 - Rogaś; (2) trzydziestu dwóch parterowych budynków w starej zabudowie, tj. (a) dziesięciu budynków, zamieszkałych przez studentów, o numerach: 31, 39, 40, 42, 43, 49, 55, 64, 65 i 70; (b) dwudziestu jeden budynków, zamieszkałych przez lokatorów, o numerach: 5, 9, 30, 33, 50, 51, 56, 58, 67, 68, 75, 80, 81, 82, 83 oraz 4, 29, 44, 45, 53, 66 i 69. 2. W ramach usług sprzątania budynków mieszczą się usługi sprzątania rutynowego, usługi sprzątania generalnego oraz usługi sprzątania dodatkowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00 - 74.73.10.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,- zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, w poręczeniach bankowych, w poręczeniach o charakterze pieniężnym spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO S.A., XIII O/Warszawa, Filia nr 4 w Warszawie, o numerze: 45 1240 2034 1111 0000 0308 5127.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. (1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówieni lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; (3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; (4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Poszczególne warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione w następujących przypadkach: (1) warunek określony w pkt V.1.(1): (a) w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunku; (2) warunek określony w pkt V.1.(2): (a) w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunku lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; (b) w przypadku wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości całkowitej nie mniejszej niż 500.000,- zł brutto każda (słownie: pięćset tysięcy złotych) (c) w przypadku posiadania dziewięciu odkurzaczy oraz jednej maszyny czyszcząco-froterującej; (3) warunek określony w pkt V.1.(3): (a) w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunku; (4) warunek określony w pkt V.1.(4): (a) w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunku; (b) w przypadku braku okoliczności wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w pkt VI. SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się samodzielnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: (1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; (2) wykaz narzędzi i urządzeń, posiadanych przez wykonawcę i niezbędnych do wykonania zamówienia, według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ. (3) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie; (4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: (1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, łącznie dla wszystkich wykonawców; (2) wykaz narzędzi i urządzeń, posiadanych przez wykonawców i niezbędnych do wykonania zamówienia, według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, łącznie dla wszystkich wykonawców; (3) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, łącznie dla wszystkich wykonawców; (4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, odrębnie dla każdego z wykonawców, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odrębnie dla każdego z wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Cena za jednorazowe sprzątanie jednego segmentu czteroosobowego w ramach sprzątania dodatkowego - 5
- 3 - Cena za jednorazowe sprzątanie jednego segmentu sześcioosobowego w ramach sprzątania dodatkowego - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osiedleprzyjazn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OM Przyjaźń,
ul. Konarskiego 3, pokój nr 7 (sekretariat)
01-355 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 09:00, miejsce: OM Przyjaźń, ul. Konarskiego 3, pokój nr 7 (sekretariat) 01-355 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana drzwi w bocznych korytarzach klatki schodowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych ul. Jarocińska 1 i Łukowska 6.
- Remont instalacji ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Włókienniczej 51; 53; 55 i Ciepielowskiej 13 w Warszawie.
- Wsparcie techniczne dla posiadanego zintegrowanego systemu informatycznego zarządzającego jednostką medyczną (system OPTIMED NXT)
- Prace remontowe elewacji budynku biura przepustek, budynku garaży oraz roboty budowlane na terenie zielonym znajdującym się na terenie Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Warszawie
- Usługa zabudowy 138 m2 powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą podczas targów ISM MIDDLE EAST 2024 w dniach 24 - 26 września 2024 r. w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
- Dostawa i montaż układów klimatyzacji i wentylacji do sali kalibracyjnej RTG (nr ZP001/2024/CLOR)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.