Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Poznań: serwis techniczny kopiarek
Numer ogłoszenia: 79239 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8416866, fax 061 8416866.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: serwis techniczny kopiarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy serwis techniczny kopiarek OCE 3165 (2 szt.) eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu. Kompleksowy serwis techniczny obejmuje w szczególności: a) wykonanie konserwacji, tj. wykonywanie czynności i sprawdzanie stanu technicznego w celu zabezpieczenia urządzenia przed szybkim zużyciem, zniszczeniem lub zepsuciem, a także utrzymaniem urządzeń w dobrym stanie poprzez czyszczenie ich elementów składowych, w zakresie i terminach określonych przez producenta kserokopiarek objętych zamówieniem, nie rzadziej jednak niż co 100000 wykonanych kopii i co najmniej w zakresie wskazanym w zał. nr 6, b) wymiana, przy okazji konserwacji, części w zakresie wskazanym w zał.nr 4, c) usuwanie awarii kserokopiarek w terminie 48 godzin od zgłoszenia do serwisu informacji o awarii kserokopiarki, d) dostawę oryginalnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (w tym toneru i zszywek), które zostały dopuszczone przez producenta kopiarek OCE 3165 oraz demontaż zużytych części i montaż fabrycznie nowych (nie regenerowanych) części, e) w razie braku możliwości usunięcia awarii w terminie 48 godzin od momentu przystąpienia do jej usunięcia, Wykonawca dostarczy nieodpłatnie inną kserokopiarkę o porównywalnych parametrach techniczno - użytkowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.00.00.00 - Naprawa, serwisowanie i instalacja Kod CPV wg słownika 2008: 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystępując do postępowania Wykonawcy muszą spełnić następujące wymagania : 1.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunkó dokonana zostanie na podstawie złozonych w ofercie dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni dostarczyć: 1.Oświadczenie, z arrt. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone w Karcie oferty. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedłożenia wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego wcześniej niż w/w 6 miesięcy, wpis taki będzie honorowany, pod warunkiem, że znajdzie się na nim zapis, iż wystawiający potwierdza jego aktualność i co zostanie uczynione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS I Oddział w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 60-908 Poznań, pok. 502.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 10:00, miejsce: ZUS I Oddział w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 60-908 Poznań, pok. 237.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługę techniczną w 2026 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy - II
- Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego w Gmachu Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
- Montaż oraz wymiana wodomierzy w budynku mieszkalnym w Warszawie przy ul. Waryńskiego 8
- Obsługa Oddziału w Rzeszowie GDDKiA w zakresie branży elektroenergetycznej
- Dzierżawa dystrybutorów wody pitnej z pełną obsługą serwisową w okresie trwania gwarancji dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Bieżąca konserwacja w budynkach komunalnych Miasta Józefowa - usługi konserwacji budowlanej, elektrycznej i sanitarnej (3 części)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





