eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DomanicePRZEBUDOWA CHODNIKA W DOMANICACH I DOMANICACH KOLONII

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-26

Domanice: PRZEBUDOWA CHODNIKA W DOMANICACH I DOMANICACH KOLONII
Numer ogłoszenia: 79226 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , Domanice 52, 08-113 Domanice, woj. mazowieckie, tel. 025 6312982, faks 025 6312982.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: domanice.i-gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA CHODNIKA W DOMANICACH I DOMANICACH KOLONII.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Budowa chodnika z kostki brukowej grub. 6 cm - 2809,25m2 2.Budowa nawierzchni z kostki brukowej grub. 8cm - 1309,80m2 3.Rozbiórka chodnika betonowego i asfaltowego 4.Krawężniki betonowe Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja techniczna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10 000 zł Wykonawca zobowiązany jest wnieść najpóżniej do wyznaczonego terminu skladania ofert.Szczegóły w punkcie VIII SIWZ

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności,jeżli ustawy nakładają taki obowiązek 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjalem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamowienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 pzp OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU NASTĄPI NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH PRZEZ WYKONAWCÓW DOKUMENTÓW. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dkumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia,że Wykonawca posiada uprawnienie do działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 pzp składa następujące dokumenty; 1.Odpis z rejestru lub zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, pelnomocnictw osób sładających ofertę 3.Zaświadczenie z KRUS lub ZUS o niezaleganiu z podatkami, opłatami, składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub, że uzyskał prawem odroczenie,rozlożenie na raty, umorzenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Informacja z KRK w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ,9 wystawiona nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu skladania ofert. 0swiadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 pzp. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamowienia należy złożyć następujące dokumenty: 1/Wykaz wtykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i złożonością przedmiotowi zamówienia . W szczegółności Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał conajmniej 3 roboty o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł każda 2.Wykaz niezbędnych do wykonania zamwienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca 3Dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy zlożyć następujace dokumenty; 1. Informacja banku lub SKOK w którym wykonawca posiada rachunek ,potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowch lub zdolność kredytowa Wykonawcy o wartości sześciocyfrowej , wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert Dokumenty o których mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału lub kopii poswiadczonej za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: domanice .i-gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Domanice pokoj nr 6 za odplatnością 30 zł + podatek VAT.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 09:45, miejsce: Urzad Gminy Domanice pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowanie ze środków gminy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.