To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-13
Ogłoszenie nr 7919 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.
Świecie: Dostawa paliwa do środków transportowych, sprzętu i urządzeń grzewczych Przedsiębiorstwa Unieszkodliwiania Odpadów "Eko-Wisła" sp. z o.o. w Sulnówku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 366256-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Unieszkodliwiania Odpadów EKO-Wisła sp. z o. o., krajowy numer identyfikacyjny
34043036100000, ul.
Sulnówko
,
86100
Świecie, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
523 301 980, faks
523 301 980, e-mail
biuro@ekowisla.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ekowisla.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliwa do środków transportowych, sprzętu i urządzeń grzewczych Przedsiębiorstwa Unieszkodliwiania Odpadów "Eko-Wisła" sp. z o.o. w Sulnówku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Zp-3/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I.Zakres zamówienia. 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa do środków transportowych, sprzętu i urządzeń grzewczych Przedsiębiorstwa "Eko-Wisła" Spółka z o.o. w Sulnówku. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część I - Dostawa paliwa - oleju napędowego ON do środków transportowych i sprzętu Przedsiębiorstwa Unieszkodliwiania Odpadów "Eko-Wisła" sp. z o.o. w Sulnówku w ilości - ok. 100.000l, Część II - Dostawa paliwa - oleju grzewczego do urządzeń grzewczych Przedsiębiorstwa Unieszkodliwiania Odpadów "Eko-Wisła" sp. z o.o. w Sulnówku w ilości - ok. 30.000l. Podane wyżej wartości mają wyłącznie charakter szacunkowy i są oparte na analizie bieżących potrzeb Zamawiającego. 2.Zamawiający w trakcie trwania umowy tj. od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2017 r. będzie składał Wykonawcy jednostkowe zamówienia na dostawę paliw. II.Sposób realizacji zamówienia. 1.Dostawy przedmiotu umowy będą odbywać się autocysterną wyposażoną w zalegalizowany licznik paliwa. 2.Miejscem dostawy będzie Przedsiębiorstwo "EKO-WISŁA" Spółka z o.o., Sulnówko 74c, 86-100 Świecie. 3.Realizacja dostawy będzie odbywać się na koszt Wykonawcy w ciągu maksymalnie 48 godz. od momentu złożenia zamówienia (bez wliczania sobót, niedziel i świąt). 4.Każda dostawa oleju napędowego będzie mieściła się w przedziale 3.000-5.000 litrów, oleju opałowego 2.000-5.000 litrów w zależności od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Podane wyżej ilości są ilościami szacunkowymi. Faktyczna ilość dostarczonego paliwa będzie zależna od potrzeb Zamawiającego, a określona ilość nie może w razie mniejszych lub większych potrzeb być podstawą do roszczeń ze strony wykonawcy 5.Odbiór każdej dostawy potwierdzony będzie protokołem odbioru, dokumentem WZ lub innym dokumentem wystawionym i podpisanym przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną. 6.Ze strony Zamawiającego protokół podpisuje osoba przez niego upoważniona. 7.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamawiający nie wprowadza ograniczenia o jakim mowa w art. 36aa ust. 3 ustawy Pzp, tzn. maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy. 8.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedną lub wszystkie (dwie) części przedmiotu zamówienia. 10.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: formularz oferty, wycena przedmiotu zamówienia, wzór umowy, niniejsza SIWZ, którą można odebrać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 14 - I piętro, w godzinach pracy, tzn. poniedziałek-piątek 700 - 1500 III. Wymagania dotyczące paliw. 1.Olej napędowy Olej Napędowy musi odpowiadać standardom określonym w obowiązujących normach (Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680), 2.Olej opałowy Olej opałowy musi odpowiadać standardom określonym w Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 3 listopada 2014 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U. z 2014 r. poz. 1547). 3.Wykonawca zobowiązuje się do dostawy oleju napędowego o odpowiednich parametrach w zależności od pory roku. 4.Ceny za produkty dostarczone do zamawiającego będą naliczane wg cen hurtowych paliw publikowanych na stronie internetowej producenta obowiązujących w dniu dostawy paliwa z uwzględnieniem zaoferowanych w ofercie przetargowej upustów lub marż. Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu ofertowym nazwy Koncernu Naftowego, którego paliwa będzie dostarczał Zamawiającemu. W przypadku zmiany, w trakcie trwania umowy Koncernu Naftowego, od którego paliwa będą dostarczane Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, pisemnie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Do powiadomienia o zmianie Koncernu Naftowego Wykonawca załączy stosowne dokumenty potwierdzające powyższy fakt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
09134100-8
Dodatkowe kody CPV:
09135100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa paliwa - oleju napędowego ON do środków transportowych i sprzętu Przedsiębiorstwa Unieszkodliwiania Odpadów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT360600.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 347200.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa paliwa - oleju grzewczego do urządzeń grzewczych Przedsiębiorstwa Unieszkodliwiania Odpadów "Eko-Wisła" sp. z o.o. w Sulnówku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT72570.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 72420.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- ZAKUP I DOSTAWA SZCZEPIONEK
- Awaryjna naprawa przełomów na drogach powiatowych administrowanych przez PZD Świecie w 2025 roku
- Dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych oraz eksploatacyjnych
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.