To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-22
Suwałki: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Suwalskiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres 5 lat
Numer ogłoszenia: 79184 - 2010; data zamieszczenia: 22.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19222 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Suwalski, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5659200, faks 087 5664716.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Suwalskiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres 5 lat.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest prowadzenie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Powiatu Suwalskiego przez okres 5 lat od daty zawarcia umowy, tj. w okresie od dnia 1 kwietnia 2010 r. do dnia 31 marca 2015 r. niżej wymienionych jednostek i służb powiatowych wchodzących w skład struktury organizacyjnej Powiatu Suwalskiego (wraz z rachunkami dochodów własnych, funduszami celowymi funkcjonującymi przy tych jednostkach) z możliwością rozszerzenia listy: 1) Starostwo Powiatowe w Suwałkach, 2) Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach, 3) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach, 4) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Ziemskiego Suwałki, 5) Zarząd Dróg Powiatowych w Suwałkach, 6) Dom Dziecka w Pawłówce, 7) Zespół Szkół im. gen. Ludwika M. Paca w Dowspudzie, 8) Ośrodek Produkcyjno - Usługowy U PACA Gospodarstwo Pomocnicze przy Zespole Szkół w Dowspudzie, 9) Ośrodek Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Lipniaku. Przedmiotem jest również obsługa jednostek budżetowych, gospodarstw pomocniczych, zakładów budżetowych, rachunków dochodów własnych, funduszy celowych, które powstaną w okresie obowiązywania umowy. Kompleksowa obsługa bankowa będzie polegać na: 1/ otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących i pomocniczych, 2/ realizacji poleceń przelewów bankowych, w tym w systemie elektronicznym, 3/ przyjmowaniu wpłat gotówkowych, 4/ dokonywaniu wypłat gotówkowych (w tym wypłat gotówkowych zasiłków dla bezrobotnych), 5/ automatycznym lokowaniu wolnych środków na lokatach jednodniowych (overnight),weekendowych, 6/ lokowaniu wolnych środków pieniężnych na lokatach tygodniowych, dwutygodniowych, miesięcznych, 7/ zainstalowaniu w siedzibie Zamawiającego pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz przekazywaniu i instalowaniu wersji aktualizujących w okresie obowiązywania umowy, 8/ przeszkoleniu wskazanych pracowników w zakresie obsługi oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej, 9/ codziennym przygotowywaniu wyciągów bankowych w formie elektronicznej i papierowej; wyciągi elektroniczne muszą być odzwierciedleniem wyciągów papierowych, każda operacja na wyciągu musi zawierać: numer rachunku, nazwę podmiotu, kwotę operacji, tytuł płatności oraz numer i datę wyciągu, 10/ wydawaniu blankietów czekowych, 11/ wydawaniu opinii i zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych na potrzeby Zamawiającego, 12/ świadczeniu innych usług bankowych (telefonicznym informowaniu o stanie konta bankowego, przechowywaniu depozytów), 13/ doradztwie finansowym w zakresie lokowania wolnych środków, opracowania projektów źródeł finansowania przedsięwzięć inwestycyjnych. Wymogi handlowe Zamawiający wymaga od Wykonawcy zagwarantowania niezmienności warunków umowy na niekorzyść Zamawiającego w stosunku do złożonej oferty ( np. wysokości opłat, prowizji, zmian terminów realizacji poleceń i innych warunków umowy, dokonywanie niekorzystnych dla Zamawiającego zmian wynikających np. ze wzrostu kosztów własnych banku i innych przyczyn zależnych od niego). Niedopuszczalne jest wprowadzanie niekorzystnych zmian wyłącznie na podstawie powiadomień o decyzji zarządu Banku. Wysokość oprocentowania środków Zamawiającego, na rachunkach bieżących lub na rachunkach lokat krótkoterminowych, wyznaczana będzie jako iloczyn odpowiedniej stawki WIBID (O/N, T/N, 1W, 2W, 1M) i współczynnika (Z), określonego w złożonej przez Wykonawcę ofercie. Współczynnik jest stały w całym okresie trwania umowy. Wysokość oprocentowania środków podana jest każdego dnia na wyciągu bankowym. W przypadku likwidacji stawki WIBID, zostanie ona zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBID albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBID. Dla innych ewentualnych czynności, nieprzewidzianych w SIWZ, będących przedmiotem doraźnego zlecenia Zamawiającego, Wykonawca będzie stosował opłaty i prowizje w wysokości nie wyższej niż określone w obowiązującej w banku oficjalnej tabeli, stanowiącej załącznik do umowy. Z tytułu wykonywania czynności obsługi bankowej opisanych w przedmiocie zamówienia bank nie będzie pobierał żadnych innych opłat i prowizji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział Operacyjny w Suwałkach, Kościuszki 54, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113289,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 0,00
Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 272918,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Sukcesywne bezgotówkowe zaopatrzenie środków transportowych, maszyn i urządzeń w paliwa silnikowe.
- Dostawa 10 szt. fabrycznie nowych motopomp oraz 3 szt. fabrycznie nowych pomp zanurzeniowych elektrycznych na potrzeby Miasta Suwałki
- "Dostosowanie do wymogów p.poż. budynku Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach przy ul. Szpitalnej 62" - ETAP I
- Usługa cateringowa podczas Gali Prezydenta Miasta Suwałk "Włócznia Jaćwingów" i Balu Prezydenta Miasta Suwałki
- Dostawy pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Suwałkach
- Zakup i dostawa wózka widłowego
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Inowłódz oraz jednostek organizacyjnych w latach 2026-2028
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Jawor i jej jednostek organizacyjnych na lata 2026-2029
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości do 6.600.000,00 PLN
- Kompleksowe prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Siechnice oraz jednostek organizacyjnych Gminy
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.600.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek.
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Strzelno i jednostek organizacyjnych gminy.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





