Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Szubin: REMONT ISTNIEJACEGO CHODNIKA PRZY UL. WYZWOLENIA I PLACU KOŚCIELNYM W SZUBINIE
Numer ogłoszenia: 79120 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3910700, 3910701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ISTNIEJACEGO CHODNIKA PRZY UL. WYZWOLENIA I PLACU KOŚCIELNYM W SZUBINIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana płytek betonowych na kostkę brukową betonową na chodnikach o długości ca 490 mb, w tym na ulicy Wyzwolenia 450 mb i na Placu Kościelnym 40 mb, zgodnie z dokumentacja stanowiącą Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Prowadzi działalność związaną z przedmiotem zamówienia. 2)Posiada niezbędną wiedzę, pracowników oraz sprzęt. 3)Nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. 4)Wykonali, co najmniej jedno podobne zamówienie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. 3)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia oraz zaświadczenie o przynależności do właściwego samorządu zawodowego kierownika budowy. 4)Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 5)Oświadczenie o posiadaniu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 6)Oświadczenie o sytuacji finansowej firmy gwarantującej wykonanie zadania. 7)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat robót, w tym minimum 1 zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - referencje. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 8)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 9)Oświadczenie o przyjęciu warunków załączonego wzoru umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Szubinie-Sekretariat, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SZUBIN
więcej: przetargi SZUBIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Górno w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
- Budowa cmentarza komunalnego w Zakrzewie
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z renowacja nawierzchni alejek w Parku Kleparskim w Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4757P i 4766P Górka Duchowna w kierunku Żakowa
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.