eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówWykonanie remontu pomieszczeń w budynku położonym w Chorzowie przy ul. Kalidego 23/1.



Ogłoszenie z dnia 2009-05-22

Chorzów: Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku położonym w Chorzowie przy ul. Kalidego 23/1.
Numer ogłoszenia: 79045 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kruszcowa 22, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2496228, faks 032 2496229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku położonym w Chorzowie przy ul. Kalidego 23/1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń w budynku położonym w Chorzowie przy ul. Kalidego 23/1, I piętro. 2. Prace remontowe obejmować będą niektóre z pomieszczeń, wyszczególnione w projekcie technicznym - stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - numerami: a) 1 (jeden) - (Korytarz), b) 4 (cztery) - (Kuchnia), c) 5 (pięć) - (Zmywalnia), d) 6 (sześć) - (W.C.), e) 7 (siedem) - (Pokój komputerowy), f) 8 (osiem) - (Pokój do nauki), g) 9 (dziewięć) - (Szatnia). 3. Z prac remontowych będących przedmiotem zamówienia wyłącza się pomieszczenia oznaczone w Projekcie technicznym numerami: a) 2 (dwa) - (Pokój I) b) 3 (trzy) - (Pokój II). 4. Szczegółowy zakres prac w pomieszczeniach wymienionych w pkt. 2 obejmuje: a) Uzupełnienie tynków i przetarcie pozostałych ścian i sufitów, b) Rozbiórka 1 (jednej) ścianki działowej znajdującej się pomiędzy pomieszczeniami nr 1 i 9. c) Wykonanie 5 (pięciu) ścianek gipsowo-kartonowych: - w pomieszczeniu nr 6 - 3 (trzy) ścianki pomiędzy sanitariatami, - 1 (jedna) ścianka działowa pomiędzy pomieszczeniami nr 4 i 5, - 1 (jedna) ścianka działowa pomiędzy pomieszczeniami nr 7 i 8. d) Wykonanie podwieszonych sufitów, e) Dostarczenie i zabudowa drzwi wewnętrznych w ilości 5 (pięciu) sztuk: - pomiędzy pomieszczeniami 1 i 6, - pomiędzy pomieszczeniami 1 i 5, - pomiędzy pomieszczeniami 4 i 9, - pomiędzy pomieszczeniami 7 i 9, - pomiędzy pomieszczeniami 7 i 8, f) Wykonanie instalacji teletechnicznej i naprawa elektrycznej, g) Wykonanie instalacji wod.-kan. wraz z dostawą i montażem urządzeń, h) Wykonanie c.o. gazowego z kotłem i grzejnikami płytowymi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda uiszczenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferent musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp. 2. Oferent musi dostarczyć aktualne dokumenty wymienione w pkt IX niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Termin płatności wynosi 14 dni od dnia złożenia faktury, po dokonaniu odbioru robót przez merytorycznie odpowiedzialnego pracownika Zamawiającego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). b. Oświadczenie o zapoznaniu się przez Wykonawcę z warunkami zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ). c. Oświadczenie o związaniu Wykonawcy ofertą (załącznik nr 4 do SIWZ). d. Podpisany przez Wykonawcę na wszystkich stronach projekt umowy i gwarancji (załącznik nr 3 do SIWZ). e. Oferta Wykonawcy sporządzona wg wzoru będącego załącznikiem nr 6 do SIWZ wraz z kosztorysem uproszczonym będącym do niej załącznikiem. f. Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (opis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. g. Zaświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. h. Zaświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z obowiązkowymi składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ops.bip.chorzow.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kruszcowa 22 41-500 Chorzów Pokój nr 56..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kruszcowa 22 41-500 Chorzów Pokój nr 58- Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.