Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Kielce: Wymiana okien w budynku C Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Piotrkowskiej 27 oraz w budynku Biura Terenowego ZUS w Jędrzejowie przy ul. Kościelnej 10
Numer ogłoszenia: 78934 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach, ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3677100, fax 041 3677391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w budynku C Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Piotrkowskiej 27 oraz w budynku Biura Terenowego ZUS w Jędrzejowie przy ul. Kościelnej 10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien w budynku C Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Piotrkowskiej 27 oraz w budynku Biura Terenowego ZUS w Jędrzejowie przy ul. Kościelnej 10 Całkowita wielkość zamówienia: postępowanie o wartości poniżej 133.000 Euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości: 1) 3.060,00 zł (przystępując do części I zamówienia), 2) 740,00 zł (przystępując do części II zamówienia)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy wnieśli wadium, nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) zwanej dalej u.p.z.p., spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. oraz: 1) dysponują osobą, która może pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 2) wykonali należycie w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty polegające na: a) wymianie okien o powierzchni minimum 200 m2 każda - przystępując do I części zamówienia; b) wymianie okien o powierzchni minimum 50 m2 każda - przystępując do II części zamówienia;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) dowód wniesienia wadium na zasadach określonych w specyfikacji, 2) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz robót budowlanych wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wymianie okien, z podaniem miejsca i czasookresu wykonania robót, powierzchni wymienionych okien oraz firm i siedzib zleceniodawców W wykazie należy wymienić: a) co najmniej dwie roboty obejmujące swym zakresem wymianę okien o powierzchni min. 200 m2 każda - przystępując do I części zamówienia, b) co najmniej dwie roboty obejmujące swym zakresem wymianę okien o powierzchni min. 50 m2 każda - przystępując do II części zamówienia Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wymienionych w wykazie (np. referencje). 5) oświadczenie wykonawcy, kto będzie kierował robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, 6) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające członkostwo we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa dla kierownika robót wymienionego w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 5 Wymagane przez Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) wypełnione oświadczenie wykonawcy o parametrach technicznych oferowanych okien, wraz z załączeniem dokumentów odnoszących się do zaproponowanych okien: a) aktualna aprobata techniczna (kompletna wraz z załącznikami) dla proponowanych okien odnosząca się do okna jako całego wyrobu w myśl art. 9 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881) stwierdzająca, iż okna są przydatne do stosowania w budownictwie, b) aktualny certyfikat lub deklaracja zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną dla zastosowanych okuć lub inny dokument potwierdzający, iż są one dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie wydane przez uprawniony organ, c) aktualny atest lub świadectwo z badań palności profilu zastosowanego do produkcji okien wydane przez uprawniony do tego organ, potwierdzające iż profil został sklasyfikowany co najmniej jako trudno zapalny wg. Normy PN-B-02874:1996, d) aktualny certyfikat lub deklaracja zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną dla zastosowanych szyb lub inny dokument potwierdzający, iż są one dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881), e) aktualny atest lub świadectwo z badań przenikalności cieplnej szyb zespolonych (wg normy PN-EN 674: 1999) lub inny dokument potwierdzający, iż szyby zespolone posiadają współczynnik przenikalności cieplnej U<1,1 W/(m2K), f) aktualny atest higieniczny dla profili wydany przez PZH lub inny uprawniony do tego organ, stwierdzający, iż zaproponowany produkt jest dopuszczony do stosowania w budownictwie mieszkaniowym i obiektach użyteczności publicznej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: osobiście: p.419, ul Kolberga 2a, Kielce (IV piętro) pocztą: po przesłaniu pisemnego wniosku na adres ZUS O/Kielce, ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce lub pod nr faxu (041)3356-749.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 10:00, miejsce: osobiście: p.419, ul Kolberga 2a, Kielce (IV piętro) pocztą: ZUS O/Kielce, ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana okien w budynku C Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Piotrkowskiej 27.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien w budynku C Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Piotrkowskiej 27. Wielkość zamówienia: poniżej 133.000Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana okien w budynku Biura Terenowego ZUS w Jędrzejowie przy ul. Kościelnej 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien w budynku Biura Terenowego ZUS w Jędrzejowie przy ul. Kościelnej 10 Wielkość zamówienia: poniżej 133.000Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Modernizacja budynku Żłobka Samorządowego nr 12, ul. Gałczyńskiego 7 w Kielcach, z przeznaczeniem na utworzenie dodatkowych miejsc opieki
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 742 od km 38+655 do km 39+910 w m. Biały Brzeg odcinek o długości 1265 m
- Dostawa implantów piersi
- Odwodnienie wiaduktu w miejscowości Brzeziny na DW 763 - sprowadzenie wód opadowych do rowów odwadniających
- Zakup wraz z dostawą materiałów i akcesoriów stosowanych w dekontaminacji wyrobów medycznych dla Centralnej Sterylizatorni Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Usługa holowania i parkowania pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KPP w Staszowie o masie całkowitej powyżej 3,5 tony
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 64 w Krakowie
- Modernizacja części Przychodni Rejonowo - Specjalistycznej Nr 2 w Myszkowie przy ul. Partyzantów 21 na potrzeby Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 394 zlokalizowanej przy ul. Mahatmy Gandhiego 13 w Warszawie.
- Prace adaptacyjne związane z dostosowaniem do osób z niepełnosprawnościami w Zespole Szkół w Jankowie Dolnym: remont łazienki w ramach projektu pn. "Zwiększenie szans edukacyjnych"
- Remont pomieszczeń biurowych w budynkach oraz remont schodów zewnętrznych stanowiących własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
- "Modernizacja infrastruktury sportowej przy Zespole Szkół im. KEN w Tymbarku wraz z zagospodarowaniem terenu".
więcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.