eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Świadczenie usług poligraficznych na rok 2008

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Szczecin: Świadczenie usług poligraficznych na rok 2008
Numer ogłoszenia: 78925 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 14983 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Korsarzy, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48072063, fax 091 4893976.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług poligraficznych na rok 2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług poligraficznych na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie. 2. Realizacja zamówienia obejmuje także dostawę do siedziby Zamawiającego wydrukowanych materiałów. 3. Usługi poligraficzne obejmują następujące części. CZĘŚĆ I 1) Druk papieru listowego A4, papier offset biały 90g, 4/0 - 70.000 sztuk 2) Druk papieru okolicznościowego A4, papier ecru120g, 4/0, papier offsetowy 120 g/m² w kolorze ecru dostępny na rynku papierniczym - 6.000 sztuk 3) Druk wizytówek 50x90mm, papier kreda mat 300g, 4/0, lakier zabezpieczający offsetowty - 30.000 sztuk 4) Koperta C6, biała, 4/0, nadruk nie przekroczy 35% powierzchni koperty - 12.000 sztuk 5) Koperta DL, biała, 4/0, nadruk nie przekroczy 35% powierzchni koperty - 7.000 sztuk 6) Teczka z wykrojnika, pojedynczy grzbiet, skrzydełko z boku i dołu, na dolnym skrzydełku wycięcie na wizytówkę. Teczka papierowa, papier biały, kreda 300g, laminat jednostronny, 4/0, folia mat, format A4 po złozeniu - 4.000 sztuk 7) Teczka z wykrojnika, pojedynczy grzbiet, skrzydełko z boku i dołu, na dolnym skrzydełku wycięcie na wizytówkę, skórzana(oprawiona w skórę mieloną ), granatowa, karton, tłoczona - folia złota - tłoczenie do 15% powierzchni, wyklejki w kolorze materiału, format A4, tektura 3 mm - 2.500 sztuk 8) Druk broszury A4, objętość do 24 stron, papier offset biały 80g, 1/0, szycie zeszytowe, okładka laminowana, folia błysk - 12.000 sztuk 9) Druk broszury A4, objętość do 24 stron, papier offset biały 80g, 1/1, szycie zeszytowe, okładka laminowana, folia błysk - 12.000 sztuk 10) Okładka broszury A4, 4/0, kreda 300g/m² mat, laminat mat. - 15.000 sztuk 11) Karta grzecznościowa 210x100 mm papier offset 280 g, format 210x100 po złożeniu, druk offsetowy, kolor 4/4, lakier zabezpieczający offsetowy, zamówienie 2 razy w miesiącu po 200 sztuk - 5.000 sztuk Każda z pozycji od 1 do 11 będzie żądana przez Zamawiającego pakietami po 200 sztuk CZĘŚĆ II Plan Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego (500 sztuk): - format A 4 + 20 stron A3 (załącznik wklejony na końcu) - objętość 200 stron A4 +20 stron A3 - kolorystyka: okładka 4/0, środek 1/1 - 190 stron A4, 4/1 - 10 stron A4, 4/0 - 20 stron A3 - papier okładka kreda 150 g/m2, środki offset 90 g/m2 matt - oklejka laminowana na błysk - oprawa miękka, klejona - wykonanie naświetleń, projektu, map, składu oraz próbnego wydruku pozycji (proffa), CZĘŚĆ III 1) Plakat( 500 sztuk ): - format B2 - kolor 4x0 - papier kreda 200g - projekt + naświetlenie 2) Ulotki( 7.000 sztuk ): - format A4 - kolorystyka 4 x 4 - papier kreda 200 g - falcowanie w tzw U x 2 3)Materiały informacyjne: a) biznesplan ( 500 sztuk ): - format A4 - papier offset 80 gr. + 4 str. okładka kreda 300 gr. - objętość 44 str. + 4 strony okładka zabezpieczona laminat błysk - kolorystyka 1 x 1 + okładka 4x 0 - szycie zeszytowe b) przewodnik ( 120 sztuk ): - format A4 - papier offset 80 gr. + 4 str. okładka kreda 300 gr. - objętość 162 str. + 4 strony okładka - kolorystyka 156 str. 1 x 1; 6 stron 1x 0 + okładka 4x 0 - szycie zeszytowe, oprawa klejona, okładka laminowana - folia błysk c) informacja podstawowa 3.500 sztuk: - format A4 - papier offset 80 gr. + 4 str. okładka kreda 300 gr. - objętość 20 str. + 4 strony okładka folia błysk - kolorystyka 1 x 1 + okładka 4x 0 - szycie zeszytowe CZĘŚĆ IV 1) Kalendarz książkowy - nakład 90 szt. - format 215 x 270 mm - objetosć 200 stron - kolorystyka 4/4 - papier agenda kreme 70 g/m2 - oprawa szyta nicmi - wklejka 8 stron zintegrowana na stałe z blokiem - registry panoramiczne - oprawa skóra mielona granatowa - mapa administracyjna polski - tasiemka w kolorze granatowym - perforowane narozniki - obszycie okładki - naświetlenia - projekt, skład 2) Kalendarz książkowy - nakład 90 szt. - format B5 - objetosć 200 stron - kolorystyka 4/4 - papier agenda kreme 70 g/m2 - oprawa szyta nicmi - wklejka 8 stron zintegrowana na stałe z blokiem - registry panoramiczne - oprawa skóra mielona granatowa - mapa administracyjna polski - tasiemka w kolorze granatowym - perforowane narozniki - obszycie okładki - naświetlenia - projekt, skład 4. Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji umowy może nie zlecić wydrukowania poszczególnych części przedmiotu zamówienia w opisanych powyżej nakładach. Różnica pomiędzy wskazanymi nakładami, a rzeczywistą skalą zleceń nie będzie większa niż 25% do każdej z części zamówienia. 5. Oryginały materiałów, które będą powielane dostępne są do wglądu w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Zachodniopomorskiego z siedzibą w Szczecinie przy ul. Korsarzy 34, wejście I, pok. Nr 6 w godzinach 7.30-15.30 w sekretariacie Wydziału Administracyjnego. 6. Kopie materiałów, które będą powielane stanowią załączniku nr 1 do SIWZ. 7. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego pisemne (lub faksem) zamówienie na wykonanie poszczególnej usługi nie krócej niż na 2 dni przed terminem jej realizacji. 8. Wykonawca powinien posiadać możliwości techniczne na zrealizowanie oraz dostarczenie zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie 48 godzin od złożenia zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.23.00.00 - Usługi drukowania i dostawy Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 122852,46 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Koperty, listowniki, wizytówki, teczki.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE ZAPOL, Dmochowski, Sobczyk spółka jawna, al. Piastów 42, 71-062 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 101934.43
  • Oferta z najniższą ceną: 101934.43 / oferta z najwyższą ceną: 101934.43
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Plan Gospodarki Odpadami.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Unieważniony, brak, 70-540 brak, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 0
  • Oferta z najniższą ceną: 0 / oferta z najwyższą ceną: 0
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Plakaty, ulotki, ,materiały informacyjne.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE ZAPOL, Dmochowski, Sobczyk spółka jawna, al. Piastów 42, 71-062 szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 11696.72
  • Oferta z najniższą ceną: 11696.72 / oferta z najwyższą ceną: 11696.72
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Kalendarze książkowe.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE ZAPOL, Dmochowski, Sobczyk spółka jawna, al. Piastów 42, 71-062 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 9221.31
  • Oferta z najniższą ceną: 9221.31 / oferta z najwyższą ceną: 9221.31
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.