Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-05
Dzierżoniów: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Dzierżoniowie przy ul. Mickiewicza 8 oraz budynku ZS Nr 1 w Dzierżoniowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 5
Numer ogłoszenia: 78901 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Dzierżoniowskiego , Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8325220, 8316789, faks 073 8316601.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pow.dzierzoniow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Dzierżoniowie przy ul. Mickiewicza 8 oraz budynku ZS Nr 1 w Dzierżoniowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia w budynku ZS nr 1 przy ul. Mickiewicza 8 obejmuje: - ocieplenie ściany wewnętrznej na poddaszu wełną mineralną o współczynniku lambda równym 0,041 W/m2K o grubości 15 cm ( pow. około 34 m2) - ocieplenie ściany lukarn o pow. 35 m2 z użyciem wełny mineralnej o współczynnikulambda równym 0,041 W/m2K o grubości 15 cm - ocieplenie dachu nad klatką schodową o pow. 37 m2 wełną mineralną o współczynniku lambda równym 0,04 W/m2K o grubości 16 cm - ocieplenie stropu pod poddaszem o powierzchni 266 m2 wełną mineralną wdmuchiwaną o współczynniku 0,04 W/m2K o grubości 15 cm -ocieplenie tarasu ( pow. 14 m2) styropianem ekstradowanym XPS o współczynniku lambda równym 0,032 W/m2K o grubości 12 cm. Wysokość drzwi balkonowych musi być dostosowana do zmienionej - poprzez docieplenie - wysokości tarasu (drzwi balkonowe zostały wymienione w latach ubiegłych) - wymiana instalacji c.o. (wymiana rur na miedziane, wymiana grzejników, montaż zaworów termostatycznych oraz podpionowych, ekrany zagrzejnikowe) UWAGA! Stolarka okienna w budynku przy ul. Mickiewicza 8 została już wymieniona w latach ubiegłych i dlatego zamówienie nie obejmuje wymiany stolarki okiennej, pomimo ujęcia tych prac w dokumentacji projektowej. Stolarka drzwiowa została częściowo wymieniona (wszystkie drzwi na II piętrze oraz drzwi na I piętrze - patrz rzuty kondygnacji w dokumentacji projektowej). Pozostałe drzwi do renowacji lub wymiany zgodnie z dokumentacją projektową. Dokumentację projektową dla budynku przy ul. Mickiewicza 8 stanowi: -projekt architektoniczno-budowlany budynek szkoły -projekt modernizacji instalacji centralnego ogrzewania - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacje c.o. Zakres przedmiotu zamówienia w budynku ZS nr 1 przy ul. Konstytucji 3 Maja 5 obejmuje: - ocieplenie dachu sali gimnastycznej o powierzchni 450 m2 , pianką PUR o współczynniku lambda równym 0,025 W/m2K o grubości 10 cm, - ocieplenie dachu szkoły o powierzchni 555 m2, pianką PUR o współczynniku lambda równym 0,025 W/m2K o grubości 10 cm, - ocieplenie ściany zewnętrznej sali gimnastycznej o pow. 753 m2, metodą BSO z użyciem styropianu EPS 70-032 o współczynniku lambda równym 0,032 W/m2K o grubości 12 cm, - ocieplenie ściany zewnętrznej budynku szkoły o powierzchni 1266 m2, metodą BSO z użyciem styropianu EPS 70-032 o współczynniku lambda równym 0,032 W/m2K o grubości 12 cm, - ocieplenie ścian piwnicy o pow. 174 m2 z użyciem styropianu XPS o współczynniku lambda równym 0,032 W/m2K o grubości 10 cm, - wymianę instalacji c.o. (wymiana rur na miedziane, wymiana grzejników, montaż zaworów termostatycznych oraz zaworów podpionowych i ekranów zagrzejnikowych). UWAGA! Stolarka okienna i drzwiowa w budynku przy ul. Konstytucji 3 Maja 5 została już wymieniona w latach ubiegłych i dlatego zamówienie nie obejmuje wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, pomimo ujęcia tych prac w dokumentacji projektowej. Dokumentację projektową dla budynku przy ul. Konstytucji 3 Maja 5 stanowi: -projekt budowlany remontu budynku -projekt wymiany instalacji centralnego ogrzewania - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - wewnętrzne instalacje c.o. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia przed sporządzeniem oferty. Wszystkie prace w zakresie przedmiotu zamówienia powinny być wykonane zgodnie z opisem w SIWZ oraz szczegółowym opisem w dokumentacji projektowej i STWiOR stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.44.21.10 - Malowanie budynków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 35 000 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych). a)Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). b) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Dzierżoniowie Nr 46 9527 0007 0026 0837 2000 0002 Wniesienie wadium w formie pieniężnej będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie na składanie ofert, do godz. 08:30, znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. c) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w siedzibie zamawiającego-Starostwo Powiatowe w Dzierżoniowie, Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, w kasie zamawiającego, a jego kopia w ofercie. d) Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą. e) Wykonawca, który nie wniesie wadium w terminie do 20.04.2012 do godz. 830 lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. f) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ; Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZWykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone. (załącznik nr 4 do SIWZ + np. referencje lub inny dokument potwierdzający prawidłowe ukończenie robót i zgodnie ze sztuką budowlaną).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia o wartości brutto min. 1 800 000 zł każde (słownie: jeden milion osiemset tysięcy złotych), polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie docieplenia budynku i wymiany instalacji centralnego ogrzewania w obiekcie sklasyfikowanym wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (Dz. U. z 1999 Nr 112, poz. 1316 ze zm.) w grupie 126.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje następującymi osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia: -kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej i min.5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy (1 osoba) - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - 1 osoba posiadająca min. 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada środki finansowe na rachunku bankowym bądź w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 500 000 zł ( słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy pzp dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego, z powodu wystąpienia robót dodatkowych, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez wykonawcę, a których wykonanie może spowodować opóźnienia w wykonaniu zadania podstawowego z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów wykonawca powinien poinformować zamawiającego pisemnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pow.dzierzoniow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 58-200 Dzierżoniów, Rynek 27.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2012 godzina 08:30, miejsce: 58-200 Dzierżoniów, Rynek 27, parter - BOK, pok. 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI BUDYNKU ORAZ POSESJI NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W DZIERŻONIOWIE
- OCHRONA OBIEKTU, OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W DZIERŻONIOWIE
- Część I: Zakup, dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody, Cześć II: Zakup, dostawa mobilnej cysterny na wodę z przyczepą o pojemności 5 tys. litrów.
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych mobilnych na przyczepie homologowanej - 3 szt. realizowanego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE GMINY DZIERŻONIÓW
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





