Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Bartniczka: Zakup koparko ładowarki
Numer ogłoszenia: 78887 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bartniczka, Ul. Brodnicka 8, 87-321 Bartniczka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4936560, fax 056 4936484.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bartniczka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup koparko ładowarki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup koparko - ładowarki o parametrach : - koparko - ładowarka kołowa spełniajaca wymagania w zakresie poruszania sie po drogach publicznych, - silnik wysokopreżny o mocy znamionowej brutto co najmniej 90 KM, - napęd koparko-ładowarki na dwie osie z możliwościa rozłaczenia przedniego napędu, - koła jezdne przednie co najmnie 18 cali, tylne 26 cali, - średnica zawracania bez hamulca do 8,1 m, - skrzynia biegów półautomatyczna, cztery biegi w przód, cztery biegi w tył z elektrycznym przełącznikiem zmiany kirunku jazdy, - dwa niezależne układy hamowania, - system hydrauliczny umożliwiający jego dostosowanie do bieżącego zapotrzebowania, - układ hydrauliczny zasilany dwusekcyjną pompą zębatą o ciśnieniu min. 227 bar, - stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie, -kabina operatora spełniająca kryteria ROPS i FOPS, - układ przeniesienia napędu wyprodukowany przez jednego producenta, - głębokość kopania 5,9 m Pozostałe parametry określone zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.26.00 - Koparki, czerparki i ładowarki i maszyny górnicze Kod CPV wg słownika 2008: 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu moze uczestniczyć oferent : posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujacy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, nie podlegajacy wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne, znajdujacy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie zgodna z formułą : spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane : formularz oferty, oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu, oświadczenie o spełnieniu warunków, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie o niekaralności, oświadczenie o niezaleganiu w podatkach i opłatach, oświadczenie o sytuacji finansowej, polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oferenta.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bartniczka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd gminy Bartniczka, ul. Brodnicka 8, 87-321 Bartniczka pokój nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bartniczka, ul. Brodnicka 8, 87-321 Bartniczka pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.