To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-05
Ogłoszenie nr 78839 - 2017 z dnia 2017-05-05 r.
Rzeszów: Dostawa środków czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 50688 -2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ, krajowy numer identyfikacyjny
69068500600000, ul.
ul. Fredry
9,
35005
Rzeszów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
178 509 047, faks
178 538 394, e-mail
klonowskil@zoz2-rzeszow.med.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zoz2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ pn. "Środki czystości - Formularz asortymentowo-cenowy". 2. Oferent dostarcza materiały do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na własny koszt i ryzyko z aktualnymi atestami lub inny dokument potwierdzający, że materiały te można stosować w służbie zdrowia - na podstawie częściowych zamówień składanych przez Zamawiającego wg ilość i rodzaju asortymentu. 3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu. 4. Oferta winna zawierać pełny asortyment wyszczególniony w Załączniku Nr 1- brak jednego asortyment spowoduje odrzucenie oferty. 5. Wielkość dostaw realizowana będzie na podstawie bieżących zamówień, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości wykazanych środków czystości w okresie realizacji zamówienia. 7. Oferent zobowiązuje się użyczyć bezpłatnie na cały okres trwania umowy po 3 stacje dozujące dla środków czystości z pozycji 30, 31, 32 (Załącznik Nr 1 do SIWZ), które zostaną zainstalowane przez Dostawcę w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Hyżnem, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Dynowie, Zakładzie Opieki Długoterminowej i Paliacji w Błażowej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8. Oferent dostarczy wraz z formularzem ofertowym aktualne kopie niezbędnych atestów PZH, kart charakterystyki, kart parametrów technicznych, protokół z badań mikrobiologicznych, ulotek - ogólnodostępnych i wydanych przez producenta danego wyrobu. 9. Oferent zobowiązany jest bezpłatnie dostarczyć wraz z ofertą pełne próbki asortymentu do pozycji: 16 (rolka papieru toaletowego), 35 (binda składanki ZZ), 45 (ścierka mikrofibry oryginalne opakowanie z etykietą producenta), 52 (rolka z oryginalną etykietą producenta) Załącznika Nr 1 do SIWZ na własny koszt, które podlegać będą ocenie jakościowej. Zamawiający próbki dla wskazanych pozycji Załącznika Nr 1 do SIWZ podda ocenie jakościowej, która stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Brak próbek dostarczonych wraz z ofertą nie podlega uzupełnieniu, a oferta nie podlega dalszej ocenie. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza wydzielania pojedynczych pozycji z Załącznika Nr 1 w celu tworzenia nowych odrębnych pakietów jak również na oferowanie równoważnych środków czystości. Wszelkie zapytania dotyczące tej materii Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
39830000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa środków czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT136000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 167083.88 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego i wyposażenia do ZSE w Rzeszowie
- Zakup usługi hotelowo-restauracyjnej na potrzeby szkolenia dla 200 osób w ramach projektu ,,IN SERVICE ++" finansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na lata 2021-2027
- Zapewnienie usług wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla systemów informatycznych w Narodowym Funduszu Zdrowia Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim z siedzibą w Rzeszowie
- Rozbudowa DW nr 865 Jarosław-Oleszyce-Cieszanów-Bełżec od km 3+594,63 do km 3+973,85 polegająca na budowie i przebudowie urządzeń odwodnienia drogi w m. Szówsko i Koniaczów.
- PP Wadowice Górne - wykonanie drenażu i odwodnienia budynku
- Dostawa fabrycznie nowej głowicy frezującej z szczotką zamiatającą do wysięgnika hydraulicznego na potrzeby RDW Rymanów
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.