Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-29
Trzcianka: Wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach Sądu Rejonowego w Trzciance w budynkach przy ul. Staszica 1 i 3
Numer ogłoszenia: 78829 - 2015; data zamieszczenia: 29.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Trzciance , ul. Staszica 1, 64-980 Trzcianka, woj. wielkopolskie, tel. 67 216 25 11 wew. 21, 24, 40, faks 67 216 25 11 wew. 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcianka.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach Sądu Rejonowego w Trzciance w budynkach przy ul. Staszica 1 i 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu w łazience dla publiczności w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance przy ul. Staszica 3 polegających na demontażu starej armatury i płytek ściennych oraz podłogowych i położeniu nowych płytek ściennych i podłogowych, nowej armatury łazienkowej, wymianie starych rur kanalizacyjnych , uszczelnieniu ścian wilgotnych i posadzek pod okładzinę ceramiczną płynną folia uszczelniającą w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby; malowaniu części łazienki nie pokrytych płytkami ściennymi, po uprzednim przygotowaniu ścian do malowania :zmycie , gruntowanie, łącznie z naprawą miejscowych drobnych uszkodzeń, w tym odparzeń, powierzchniowych ubytków mechanicznych oraz spękań tynków gipsowych, zamontowaniu podwieszanego sufitu z odpowiednich materiałów do tego typu pomieszczeń , pomalowanie sufitu oraz wymianie instalacji elektrycznej w razie stwierdzenia takiej potrzeby i zamontowaniu halogenów w suficie podwieszanym, wymianie drzwi wejściowych do pomieszczenia, pomalowaniu stolarki znajdującej się w pomieszczeniu; wykonanie remontu w serwerowni znajdującej się w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance przy ul. Staszica 1, polegających na rozebraniu ścianki działowej znajdującej się pomiędzy pomieszczeniem serwerowni a pomieszczeniem gospodarczym, zamontowaniu części ścianki działowej pomiędzy pomieszczeniem gospodarczym a sekretariatem Wydziału Karnego, przygotowaniu ścian i sufitów do malowania poprzez wyrównanie ścian w obydwu połączonych pomieszczeniach, położenie siatki wyrównującej lub wygładzeniu ścian w inny sposób, malowaniu ścian i sufitu, rozmontowaniu kabli teleinformatycznych i elektrycznych oraz ponownym ich założeniu po zakończeniu prac remontowych, zerwaniu starej wykładziny dywanowej i rozebraniu części podłogi panelowej, wyrównaniu posadzki metodą powodującą wyrównanie poziomów powstałych po zerwaniu starych okładzin podłogowych i położeniu kafli podłogowych : rodzaj i kolorystyka kafli podłogowych wybrana przez Prezesa i Dyrektora Sądu Rejonowego w Trzciance. Wykonawca zobowiązany będzie do rozmontowania i wyniesienia lub przestawienia pod nadzorem informatyka sądowego szaf informatycznych wraz z urządzeniami tam podłączonymi; rozmontowania i zamontowania ponownego klimatyzatorów tam się znajdujących oraz do wyniesienia szaf biurowych znajdujących się w pomieszczeniu gospodarczym; wykonanie remontu w sześciu salach rozpraw znajdujących się w budynku przy ul. Staszica 1, polegających na przygotowaniu ścian i sufitów do malowania poprzez wyrównanie ścian w pięciu pomieszczeniach, położenie siatki wyrównującej lub wygładzeniu ścian w inny sposób, malowaniu ścian i sufitu, rozmontowaniu kabli teleinformatycznych i elektrycznych oraz ponownym ich założeniu po zakończeniu prac remontowych z zamontowanie dodatkowych gniazd zasilających w miejscach wskazanych przez upoważnionego pracownika Sądu. Wykonawca zobowiązany będzie także do wyniesienia i wniesienia mebli z sal rozpraw lub do takiego ich osłonięcia, by nie uległy zabrudzeniu czy uszkodzeniu podczas remontu sal rozpraw..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, że obowiązujące przepisy nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia, warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców posiadającego czynną działalność gospodarczą w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniać spełnienie warunku, przez określenie: spełnia,nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej 3 roboty remontowe, z których każda obejmowała remont pomieszczeń biurowych. Zamawiający będzie oceniać spełnienie warunku, przez określenie: spełnia,nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a które posiadają doświadczenie w branży budowlano remontowej, w szczególności w pracach w biurach. Zamawiający będzie oceniać spełnienie warunku, przez określenie: spełnia,nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a które posiadają doświadczenie w branży budowlano remontowej, w szczególności w pracach w biurach. Zamawiający będzie oceniać spełnienie warunku, przez określenie: spełnia,nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży zaświadczenia aktualne o braku zaległości w składkach ZUS i niezaleganiu w podatkach z właściwego Urzędu Skarbowego. Zamawiający dopuszcza przedłożenie oświadczenia o braku zaległości podatkowych i w składkach ZUS. Zamawiający będzie oceniać spełnienie warunku, przez określenie: spełnia,nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzcianka.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Trzciance ul. Staszica 1 64-980 Trzcianka pok. nr 26 lub mailowo: dyrektor@trzcianka.sr.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Trzciance ul. Staszica 1 64-980 Trzcianka pok. nr 26.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TRZCIANKI
- Żywienie dojelitowe i pozajelitowe
- Remont instalacji elektrycznej i remont pomieszczeń na II piętrze w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance przy ul. Staszica 1 oraz remont łazienki na parterze budynku ul. Staszica 3
więcej: przetargi w Trzciance »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Wykonanie remontu łazienek wraz z garderobami w Teatrze Studio oraz wymianą poziomów i pionów wodno-kanalizacyjnych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
więcej: Kładzenie glazury »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.