To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-14
Kołobrzeg: Dostawa artykułów spożywczych sypkich przez okres 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 78812 - 2012; data zamieszczenia: 14.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31902 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna, ks. Piotra Ściegiennego 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3548802, faks 0-94 35 225 16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych sypkich przez okres 12 miesięcy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do położonych na terenie miasta Kołobrzegu punktów żywienia ZAMAWIAJĄCEGO: spożywczych artykułów sypkich i półproduktów suchych wyszczególnionych w układzie asortymentowo-ilościowym w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Dostarczane artykuły powinny być wysokiej jakości, w odpowiednim okresie przydatności do spożycia oraz zgodne z zamówioną ilością i terminem dostawy. Towar powinien być zapakowany w duże opakowania zbiorcze, adekwatnych do rodzaju produktu, bez uszkodzeń, odpowiednich z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności i zamkniętych. Oferowane artykuły mają być w pierwszym gatunku, dostępne w sprzedaży detalicznej, nie dopuszcza się artykułów wyprodukowanych dla gastronomii. 2. Każda dostarczana partia produktów będzie identyfikowalna. W zakresie identyfikowalności zamawiający wymagał będzie dołączenia do każdej dostawy, według partii produkcji, atestu produktu. Opakowanie z dostarczanymi produktami powinno posiadać oznakowania, o których mowa a art. 48 i 49 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 171 poz. 1225), przynajmniej: - nazwą produktu, - nazwą producenta, - masą zawartości opakowania, - terminem przydatności do spożycia lub okresem przechowywania, - warunkami przechowywania, - identyfikacją partii produktu. 4. Termin przydatności do spożycia danego produktu nie może upływać wcześniej niż, przed upływem 180 dni od dostawy. 5. Podane w wykazie artykułów ilości zamawianych towarów nie są wielkościami ostatecznymi i mogą się wahać w zależności od potrzeb zamawiającego w zakresie do 10% zamówienia. 6. Z dostawą łączy się usługa transportowa oraz rozładunek u zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.00.00 - Cukier i produkty pokrewne 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone 15.61.00.00 - Produkty przemiału ziarna 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U."BEMAR" S.C. EDYTA I MARIUSZ ZATYLNI
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U."BEMAR" S.C. EDYTA I MARIUSZ ZATYLNI
- P.H.U. BEMAR S.C. Beata Szyszko, Edyta i Mariusz Zatylni, ul. Sienkiewicza 12, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 320000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 323387,96
Oferta z najniższą ceną: 323387,96 / Oferta z najwyższą ceną: 354825,65
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa ławek parkowo/miejskich
- Dostawa automatycznej paczkowarki do wody pitnej ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Ubezpieczenie majątku Spółki i odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą
- Budowa kompleksu boisk sportowych w Zieleniewie
- Dostawa przyczep-cystern do wody pitnej o pojemności 1300 litrów i 5000 litrów w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Budowa słupków blokujących wjazd na drogach Gminy Miasto Kołobrzeg
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku z podziałem na 3 części
- Sukcesywną dostawę artykułów spożywczych z podziałem na części dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sopocie z podziałem na 8 części
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Przedszkola "Tęczowy Zakątek" w Chełmnie na rok 2026"
- Dostawa przypraw, sosów i wody butelkowanej do zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2026.(2)
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Oławie w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
więcej: Produkty przemiału ziarna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





