Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-29
Warszawa: Wykonanie oraz dostawa 100 tablic informacyjnych wraz z kompletnym wyposażeniem umożliwiającym ich montaż.
Numer ogłoszenia: 78767 - 2015; data zamieszczenia: 29.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna , ul. Nowy Świat 27, 00-029 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 877 20 10, faks 22 877 22 70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrot.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Regionalna Organizacja Turystyczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oraz dostawa 100 tablic informacyjnych wraz z kompletnym wyposażeniem umożliwiającym ich montaż..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa 100 tablic informacyjnych wraz z kompletnym wyposażeniem umożliwiającym ich montaż na trzech szlakach turystycznych na terenie województwa mazowieckiego - Szlaku Chopinowskim, Szlaku Książąt Mazowieckich i Szlaku Bitwy Warszawskiej 1920, w tym: 1) 46 szt. tablic modułowych na betonowym cokole z możliwością posadowienia w gruncie; 2) 48 szt. tablic do posadowienia w gruncie bez betonowego cokołu; 3) 3 szt. tablic na płycie metalowej; 4) 3 szt. tablic do przytwierdzenia do istniejących obiektów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ostatecznej ilości tablic zamówionych u wykonawcy nie więcej jednak niż o 10% oraz prawo do zmiany ilości zamówionych u wykonawcy poszczególnych rodzajów tablic (przesunięcia w ilości pomiędzy poszczególnymi rodzajami tablic) nie więcej jednak niż o 10%. O ostatecznej liczbie zamówionych do wykonania tablic oraz ilości ich poszczególnych rodzajów Zamawiający zawiadomi wykonawcę przed zawarciem umowy. Realizacja przedmiotu umowy nastąpi w dwóch etapach: 1) w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy - wykonawca wykona konstrukcje tablic zgodnie z Projektem wykonawczym konstrukcji tablic informacyjnych, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 2) w terminie do 30 dni od dnia przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego opisów i zdjęć przeznaczonych do umieszczenia na poszczególnych tablicach - wykonawca opracuje graficznie treść poszczególnych tablic, umieści wykonane grafiki na tablicach w sposób trwały oraz dostarczy gotowe tablice informacyjne, wyposażone we wszystkie elementy potrzebne do ich montażu w miejsce wskazane przez Zamawiającego położone na terenie województwa mazowieckiego. Wykonawca opracuje graficznie treść informacji przeznaczonych do umieszczenia na wykonanych konstrukcjach tablic na podstawie trzech layoutów dla poszczególnych szlaków znajdujących się w Projekcie wykonawczym konstrukcji tablic informacyjnych, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz Wyciągu z Katalogu Identyfikacji Wizualnej dla Szlaków Turystycznych Dziedzictwa Kulturalnego Mazowsza, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ - Wyciąg z Katalog Identyfikacji Wizualnej dla Szlaków Turystycznych Dziedzictwa Kulturalnego Mazowsza, oraz załącznik nr 2 do SIWZ - Projekt wykonawczy konstrukcji wykonania tablic informacyjnych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.70 - Tablice ogłoszeń 30.19.50.00 - Tablice .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7.800,00 zł (słownie: siedem tysięcy osiemset złotych zero groszy) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 22 1240 6003 1111 0000 4941 2073, umieszczając na przelewie dopisek w brzmieniu: Wadium - przetarg na tablice. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5 należy złożyć wraz z ofertą, w formie stosownych dokumentów w oryginale, umieszczonych w osobnej kopercie.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponować co najmniej 2 osobami, posiadającymi kwalifikacje do projektowania grafiki komputerowej; Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma osobami, które zajmują się zawodowo projektowaniem grafiki komputerowej przez okres co najmniej dwóch lat;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Okres udzielonej gwarancji - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mrot.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://mrot.pl
lub osobiście odebrać w siedzibie Zamawiającego w (00-029) Warszawie przy ul. Nowy Świat 27/2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2015 godzina 14:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego (00-029) Warszawa ul. Nowy Świat 27/2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest częścią projektu pod nazwą - Szlaki turystyczne dziedzictwa kulturalnego Mazowsza - współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Koźla 2/4 m 7, część nr 2: Piwna 45/47 m 4
- ODNOWIENIE WSPARCIA PRODUCENTA DLA SYSTEMU FLOWMON NA OKRES 3 LAT DLA WYDZIAŁU ELEKTRYCZNEGO
- Świadczenie usługi serwisu oprogramowania DLP Safetica Enterprise służącego do ochrony przed wyciekami informacji oraz udzielenie nowych licencji oprogramowania
- Dostawa wyrobów medycznych.
- Kompleksowa usługa wsparcia w zakresie przygotowania dokumentów do archiwizacji oraz zniszczenia
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE I SUKCESYWNA DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W OSTROWI MAZOWIECKIEJ ORAZ ODBIÓR I UTYLIZACJA TABLIC REJESTRACYJNYCH WYCOFANYCH Z UŻYTKU
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych dla 1. RBLog
- Usługa: wykonanie znaków informacyjnych i tablic ostrzegawczych dla 16 WOG w Drawsku Pom. Znak postępowania 197/2025
- produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Częstochowy
- Dostawa artykułów biurowych
- "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
więcej: Tablice ogłoszeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.