eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zakup, montaż i uruchomienie UPS 100kVA w budynku Oddziału ZUS w Rzeszowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Rzeszów: Zakup, montaż i uruchomienie UPS 100kVA w budynku Oddziału ZUS w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 78755 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie, Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8675000, fax 017 8523638.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, montaż i uruchomienie UPS 100kVA w budynku Oddziału ZUS w Rzeszowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup, montaż i uruchomienie UPS 100kVA w budynku Oddziału ZUS w Rzeszowie. CZĘŚĆ A. Informacje ogólne Określenia. Ilekroć w tym dokumencie jest mowa o urządzeniu należy przez to rozumieć urządzenie do bezprzerwowego zasilania (Uninterruptible Power Supply - UPS) przeznaczone do użytku w dedykowanych instalacjach zasilających urządzenia komputerowe i wyposażone w komplet baterii oraz osprzęt i oprogramowanie wg ustalonej dla niego specyfikacji i kompletacji. Przedmiot zamówienia. 1. Odłączenie i przestawienie do wskazanego miejsca (w obrębie pomieszczenia) obecnie użytkowanego urządzenia 60kVA, które zostaje przez Zamawiającego wycofane z eksploatacji. W tym: zdjęcie UPS-a z podestu (ok. 36cm wysokości), demontaż wszystkich 32 baterii ze stojaka. 2. Przystosowanie istniejącej instalacji zasilającej do wymagań technicznych wynikających z parametrów techniczno-eksploatacyjnych oferowanego w ramach zamówienia UPS-a. Adaptacja ma obejmować całą instalację. W ramach tych prac należy: a) opracować i uzgodnić z zamawiającym dokumentację wymaganych zmian w instalacji, b) wykonać zmiany w instalacji według powyższej dokumentacji, c) sporządzić inwentaryzację i dokumentację powykonawczą wykonanej instalacji. 2.1. Zamawiający umożliwi dokonanie wizji lokalnej w trakcie projektowania zmian w instalacji w uzgodnionym terminie. 2.2. Prace związane z przystosowaniem instalacji elektrycznej wymagające ingerencji w działającą instalację zasilającą muszą być wykonane pomiędzy piątkiem (godzina 16.00) a poniedziałkiem (godzina 6.00). 3. Dostawa urządzenia: a) o mocy min. 100kVA, z możliwością upgrade do min. 120kVA bez wymiany części, b) rodzaj zasilania: - 3/3 - co oznacza 3-fazowe wejście i 3-fazowe wyjście UPS-a wraz z oprogramowaniem i osprzętem (by-pass zewnętrzny, wyłącznik przeciwpożarowy, wyniesiony panel sterowniczy). c) Zadaniem urządzenia będzie zapewnienie ciągłego, bezprzerwowego zasilania. Urządzenie powinno być klasyfikowane wg normy IEC 62040-3 w klasie urządzeń VFI-SS3 czyli z podwójnym przetwarzaniem, przy zupełnych lub chwilowych zanikach napięcia, znacznych spadkach napięcia i wahaniach częstotliwości w sieci energetycznej, przez cały czas pracy. d) Oferowane urządzenie musi posiadać parametry techniczno - eksploatacyjne nie gorsze niż określone w części B przedmiotu zamówienia. 4. Dostawa dokumentacji technicznej. W ramach realizacji dostawy urządzenia Wykonawca zobowiązuje się do przekazania trzech egzemplarzy sporządzonej w języku polskim następującej dokumentacji technicznej: 4.1. zalecenia instalacyjne i eksploatacyjne producenta zawierające: a) wartości zabezpieczeń elektrycznych, b) przekroje kabli zasilających, c) minimalną wytrzymałość stropu konieczną do zainstalowania urządzenia, d) sposób ustawienia urządzenia, w tym zachowanie minimalnych odległości od ścian, e) rodzaje i długości kabli połączeniowych; f) maksymalne i minimalne wartości temperatury i wilgotności, w których może być eksploatowane urządzenie (ze wskazaniem wartości optymalnych); 4.2. instrukcję obsługi i eksploatacji urządzenia zawierającą: a) zasady obsługi i eksploatacji; b) wykaz i zasady wykonywania czynności konserwacyjnych i okresowych pomiarów kontrolnych parametrów techniczno-eksploatacyjnych urządzenia; c) opis podstawowych zasad diagnostyki w sytuacjach awaryjnych; d) podstawowe zasady BHP przy obsłudze urządzenia; e) opis instalacji oprogramowania do zdalnej diagnostyki UPSa i automatycznego zamykania serwerów. 4.3. wykaz czynności serwisowych zawierający: a) opis urządzenia i jego modułów, schematy elektryczne ze wskazaniem ważnych punktów regulacyjnych; b) metodykę diagnostyki w stanach awaryjnych; c) zasady wykonywania napraw urządzenia na poziomie wymiany modułów i podzespołów; d) zasady wykonywania okresowych kontroli i regulacji parametrów urządzenia łącznie z opisem czynności niezbędnych do regulacji parametrów urządzenia podczas wymiany baterii akumulatorów; e) zasady instalacji upgrade-ów sprzętowych i oprogramowania urządzenia. 5. Montaż i uruchomienie urządzenia. Zakres prac związanych z montażem obejmuje w szczególności: a) dostawę urządzenia do miejsca zainstalowania tj. pod adres: Oddział ZUS w Rzeszowie,35-075 Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12,pomieszczenie UPS - na poziomie dolnego parkingu, (brak schodów, transport po płaskiej powierzchni z nielicznymi przeszkodami (progi), drzwi do pomieszczenia UPSa szerokości 78 cm). Zamawiający umożliwi dokonanie wizji lokalnej w miejscu instalacji w uzgodnionym terminie. b) ustawienie UPSa na przygotowanym podeście (ok. 36cm wysokości) c) podłączenie urządzenia do instalacji elektrycznych i sygnałowych wykonanych zgodnie wymaganiami instalacyjnymi producenta urządzenia, d) ewentualne uzupełnienie (w stosunku do projektu) instalacji zasilającej urządzenie jeżeli będzie to konieczne, e) zainstalowanie zewnętrznego by-pass-u, f) zainstalowanie wyniesionego panelu kontrolno-sterowniczego, g) wykonanie instalacji i zainstalowanie wyłącznika przeciwpożarowego we wskazanym pomieszczeniu, h) uruchomienie systemu zasilającego i testowanie, i) wykonanie okablowania, instalacja, uruchomienie i testowanie oprogramowania wyłączającego serwery po zaniku napięcia podstawowego po upływie nominalnego czasu podtrzymania napięcia (po uzgodnieniu z administratorem systemu), Wykonawca dostarczy nośniki oraz licencję z dedykowanym oprogramowaniem do zarządzania UPS-em do wszystkich wymaganych platform systemowych, j) wykonanie pomiarów dla obwodów przebudowanych i dobudowanych. 6. Szkolenie w zakresie znajomości obsługi urządzenia. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego przeszkolenia minimum trzech pracowników Zamawiającego w niżej wyszczególnionym zakresie: a) znajomość zasad wykonywania podstawowych czynności operatorskich urządzenia (włączanie, wyłączanie, wyłączanie awaryjne), b) umiejętność właściwej interpretacji informacji sygnalizowanych przez urządzenie, c) podstawowe zasady diagnostyki stanów awaryjnych, d) zasady postępowania w sytuacjach awaryjnych, e) obsługa oprogramowania zarządzającego urządzeniem, f) znajomość podstawowych zasad BHP przy obsłudze urządzenia. Każdy przeszkolony otrzyma imienne świadectwo potwierdzające odbycie szkolenia, w którym będzie określony także szczegółowy jego zakres oraz zakres czynności, do wykonywania których jest uprawniony 7. Gwarancja i warunki serwisu. 7.1. Wykonawca udziela Zamawiającemu minimum 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenie, oraz udziela gwarancji na baterie: minimum 1 rok (baterie 5-letnie sklasyfikowane wg EUROBAT-u) i zobowiązuje się dokonywać napraw urządzenia i baterii lub wymieniać na nowe, wolne od wad w wypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwej budowy, niewłaściwej jakości materiałów oraz wykonawstwa lub wad ukrytych, na zasadach określonych w karcie gwarancyjnej, która stanowić będzie załącznik do umowy. 7.2. Okres gwarancji liczy się od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu przekazania urządzenia do eksploatacji. 7.3. Okres gwarancji przedłuża się każdorazowo o liczbę dni przestoju spowodowanego awarią i czasem naprawy. 7.4. Naprawy gwarancyjne. 7.4.1. Wykonawca zobowiązuje się dokonywać bezpłatnych napraw gwarancyjnych na miejscu u Zamawiającego nie później niż w ciągu 48 godzin w dniach roboczych od chwili zgłoszenia niesprawności w punkcie serwisowym Wykonawcy, wymienionym w karcie gwarancyjnej. W przypadku gdy ten termin naprawy przypada na dni wolne od pracy, Zamawiający jest zobowiązany umożliwić Serwisantowi Wykonawcy wykonywanie naprawy w te dni (przy czym Wykonawca potwierdzi termin przyjazdu serwisu), a jeżeli okaże się to niemożliwe, wówczas Zamawiający powiadomi o tym pisemnie Wykonawcę i naprawa będzie wykonywana w pierwszym następnym dniu roboczym. Przez naprawę rozumie się całkowite usunięcie usterki. 7.4.2. Zgłoszenia będą dokonywane w następującym trybie: a) telefonicznie w dni robocze w godzinach 8-16 (z potwierdzeniem faxem). Termin naprawy w tym trybie liczy się od chwili dokonania zgłoszenia, b) faxem przez cały tydzień na udostępniony w tym celu numer czynny 24 godziny na dobę. Jeżeli takie zgłoszenie zostanie dokonane w dniu wolnym od pracy lub po godzinie 16, wówczas termin naprawy liczy się od początku pierwszego dnia roboczego Użytkownika od godziny 8.00. 7.4.3. W przypadku niewykonania naprawy gwarancyjnej w terminach, o których mowa w ust. 7.4.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć, zamiennie na czas naprawy, inne urządzenie tego samego typu, wolne od wad i zapewni jego prawidłowe działanie. 7.4.4. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany urządzenia na nowe jeżeli po wykonaniu trzech napraw gwarancyjnych będzie ono nadal wykazywało wady w działaniu. 7.4.5. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi. 7.4.6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania bezpłatnych konserwacji i przeglądów prewencyjnych co najmniej po zakończeniu każdego roku eksploatacji urządzenia lub częściej, zgodnie z cyklem wymaganym przez producenta. 8. Tryb i warunki dostawy, odbioru i przekazania urządzenia do eksploatacji. W ramach realizacji całości zamówienia na dostawę urządzenia Wykonawca wykona następujące prace: 8.1. Dostarczy urządzenie do wskazanego przez Zamawiającego miejsca zainstalowania. Wszystkie koszty związane z dostawą urządzenia do Zamawiającego pokrywa Wykonawca. 8.2.Powiadomi o terminie dostawy urządzenia z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem. 8.3. Po dostawie urządzenia będzie dokonany ilościowo - techniczny odbiór dostawy. Będzie on wykonany komisyjnie przez przedstawicieli Użytkownika i Wykonawcy. W trakcie odbioru zostanie sprawdzona kompletność dostarczonego urządzenia według listy kompletności, załączonej do umowy na dostawę urządzenia. 8.4.Wykonawca z urządzeniem dostarczy: a) Listę kompletności urządzenia, b) Listę możliwych opcji sprzętowych i programowych oraz akcesoriów współpracujących z urządzeniem, c) Wykaz najważniejszych części i podzespołów zamiennych wraz z cennikiem obowiązującym w dniu dostawy (ceny należy podać w PLN ) 8.5. Termin deinstalacji starego urządzenia i instalacji nowego zostanie ustalony przez strony z siedmiodniowym wyprzedzeniem. a) Odłączenie starego i instalacja nowego urządzenia zostanie wykonana pomiędzy piątkiem (godzina 16.00) a poniedziałkiem (godzina 6.00). b) Po uruchomieniu zostanie przeprowadzone testowanie urządzenia zgodnie z zaleceniami producenta. Po pozytywnym wyniku testowania zostanie podpisany protokół przekazania urządzenia do eksploatacji, którego data oznacza początek okresu gwarancji. 9. Ustalenia dodatkowe. 9.1.Zamawiający informuje, że od daty przekazania urządzenia do eksploatacji i rozpoczęcia tym samym okresu gwarancji będzie prowadził książkę eksploatacji urządzenia. W tej książce będą ewidencjonowane następujące informacje: a) termin przekazania urządzenia do eksploatacji, b) terminy wykonywania podstawowych czynności konserwacyjnych (z wyszczególnieniem zakresu wykonanych czynności) 9.2. zapisy dotyczące wystąpienia awarii z podaniem: c) terminu wystąpienia awarii, d) krótkiego opisu awarii (niesprawności), e) terminu zgłoszenia awarii (niesprawności) do serwisu Wykonawcy i jaką drogą, f) terminu rozpoczęcia naprawy, g) krótkiego opisu czynności naprawy i specyfikacji wymaganych części zamiennych, h) terminu zakończenia naprawy i) potwierdzenia przez serwisanta przedłużenia okresu gwarancji. j) ocena serwisanta dotycząca stanu technicznego urządzenia po przeglądzie i jego zalecenia eksploatacyjne. 9.3. Serwis Wykonawcy jest zobowiązany do potwierdzenia tych zapisów, które dotyczą jego działalności. CZĘŚĆ B. Specyfikacja minimalnych wymagań techniczno - użytkowych urządzenia I. Wymagania formalne: 1. Oferowane urządzenie do bezprzerwowego zasilania urządzeń komputerowych, zwane dalej urządzeniem, ma być fabrycznie nowe i ma pochodzić z seryjnej produkcji. Data jego wyprodukowania nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed terminem złożenia oferty. 2. Producent oferowanego urządzenia powinien spełniać wymagania międzynarodowego standardu jakości ISO 9001, co powinno być potwierdzone ważnym certyfikatem, którego kopia musi stanowić załącznik do oferty. 3. Producent urządzenia ma zapewnić dostawę części zamiennych przez okres co najmniej 8 lat od daty zakończenia produkcji oferowanego modelu urządzenia. II. Wymagania techniczne i związane z nimi określenia: 1. Urządzenie ma zapewnić ciągłe bezprzerwowe zasilanie w trybie TRUE ON-LINE z podwójną konwersją przy zupełnych lub chwilowych zanikach napięcia i wahaniach częstotliwości w sieci elektrycznej przez cały czas pracy urządzenia. 2. Urządzenie ma posiadać: a) wejście trójfazowe 4-ro lub 5-cio przewodowe (TN-C lub TN-S), b) wyjście trójfazowe 5-cio przewodowe (TN-S). 3. Napięcia i częstotliwość wejścia i wyjścia urządzenia muszą być zgodne z wartościami zapisanymi w Polskiej Normie PN-IEC-60038 tj. 3x400V, 50Hz. 4. Czas pracy autonomicznej urządzenia przy obciążeniu znamionowym o współczynniku mocy cos fi = 0,8 musi wynosić co najmniej 10 minut. 5. Urządzenie ma pracować bez poboru energii z baterii przy zmianach wejściowego napięcia znamionowego w zakresie + - 20%. (Jest to tzw. okno napięcia wejściowego). 6. Urządzenie ma być wyposażone w: 6.1. Dwa przełączniki obejściowe bezprzerwowe: a) elektroniczny by-pass wewnętrzny, b) zewnętrzny przełącznik ręczny (by-pass zewnętrzny), zabezpieczony przed przypadkowym użyciem (np. kłódką lub zamkiem). 6.2. Zdalny wyłącznik przeciwpożarowy umożliwiający wyłączenie napięcia wyjściowego urządzenia w przypadku pożaru lub innych zagrożeń losowych wymagających takiego działania. Wyłącznik ten ma być zainstalowany w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, ma być opisany i zabezpieczony przed przypadkowym użyciem. Wyłącznik ten można zainstalować w odległości co najmniej 50 m od urządzenia. 6.3. Hermetyczne, bezobsługowe akumulatory o minimalnej żywotności 5 lat wg klasyfikacji EUROBAT. 6.4. Osprzęt techniczny i oprogramowanie umożliwiające: a) kontrolę i zarządzanie pracą urządzenia ze stacji roboczej z wykorzystaniem protokołu SNMP (TCP/IP, HTTP), b) automatyczne zamknięcie systemu operacyjnego stacji roboczych i serwerów pracujących pod kontrolą systemu operacyjnego: MS Windows NT4.0/2000/XP, MS Windows NT4.0 Serwer i nowsze, SunOS 5,6 i nowsze, HP-UX 11 i nowsze, Novell 4.2 i nowsze. 6.5. Filtry RFI w celu eliminacji zakłóceń wysokich częstotliwości zgodnie z normami EN 55022A lub B i EN 50091-2. 6.6. Zabezpieczenie przeciwprzepięciowe wewnętrzne lub zewnętrzne uwzględniające IV poziom ochrony tj. 1,5 kV zgodnie z EN-50091 (w odpowiedniej części) i IEC-62040 (w odpowiedniej części). 6.7. Dodatkowy panel kontrolno - sterowniczy do wyniesienia na odległość min 35 m. 6.8. Automatyczny układ doładowywania baterii i ciągłego sprawdzania stanu naładowania oraz zabezpieczenie chroniące przed głębokim rozładowaniem. 6.9. Temperaturową korekcję napięcia ładowania baterii oraz stabilność napięcia ładowania baterii < 2%. 7. Urządzenie powinno zapewnić następujące parametry pracy: 7.1. Stabilizację napięcia wyjściowego mniejsze lub równe 1% Urz przy obciążeniu statycznym. 7.2. Stabilizację napięcia wyjściowego mniejsze lub równe 3% Urz przy obciążeniu dynamicznym zmieniającym się od 100% do 0% i odwrotnie w czasie 20 ms. 7.3. Stabilizację częstotliwości napięcia wyjściowego przy pracy z baterii minimum + - 1%. 7.4. Sinusoidalny przebieg napięcia wyjściowego bez względu na charakter obciążenia: a) współczynnik odkształceń napięcia THDu < 5% (dla obciążeń nieliniowych), b) współczynnik odkształceń prądu wejściowego THDi < 10% (z filtrem lub poprzez odpowiednią konstrukcję prostownika). Techniczne rozwiązanie zapewniające spełnienie tego wymogu ma być podane przez oferenta w formularzu ofertowym specyfikującego parametry techniczno-eksploatacyjne urządzenia. 7.5. Moc strat poniżej 8% wartości mocy urządzenia. 8. Urządzenie powinno zapewnić: 8.1. Sprawność w przedziale 50%-100% obciążenia znamionowego w trybie TRUE ON-LINE przy cos fi = 0,8 powinna być nie mniejsza niż 92%. 8.2. Współczynnik szczytu tzw. CREST FACTOR urządzenia musi być nie mniejszy niż 3:1. 8.3. Wejściowy współczynnik mocy cos fi min. 0,95. 8.4. Czas reaktywacji baterii nie dłuższy niż 8 godzin liczony od pełnego rozładowania do min. 80% pojemności znamionowej baterii. 8.5. Odporność na przeciążenia przy pracy z falownika: a) do poziomu 125% mocy znamionowej na okres min. 10 minut, b) do poziomu 150% mocy znamionowej na okres min. 1 minuta, przy zachowaniu nominalnych parametrów. 8.6. Zakres synchronizacji częstotliwości napięcia wyjściowego do wejściowego regulowany skokowo co 0,5 Hz w zakresie 0,5 Hz do 2 Hz. 8.7. Możliwość pracy z niesymetrycznym obciążeniem poszczególnych faz, w zakresie 0-100% obciążenia. 8.8. Spełnienie norm kompatybilności elektromagnetycznej EN 55022, EN 55011, EN 50091 (IEC 62040). 8.9. Automatyczną diagnostykę parametrów urządzenia na jego panelach wewnętrznych. 8.10. Możliwość wydłużenia czasu podtrzymywania. 8.11. Automatyczne wyłączenie urządzenia po zamknięciu serwerów lub możliwość jego wyłączenia poprzez wyniesiony panel kontrolno-sterowniczy. 8.12. Urządzenie powinno posiadać układ łagodnego startu. 8.13. Poziom hałasu przy obciążeniu nominalnym: <=70 dBA 9. Urządzenie powinno posiadać co najmniej jeden z niżej wymienionych certyfikatów bezpieczeństwa: TUV lub CE. 10. Urządzenie ma posiadać osprzęt techniczny i oprogramowanie umożliwiające automatyczne, zdalne zamknięcie minimum 15 serwerów (pracujących w 2 różnych sieciach i oddalonych od urządzenia na odległość około 50 m), zasilanych z tego urządzenia, pracujących pod kontrolą różnych systemów operacyjnych, w szczególności: MS Windows NT4.0/2000/XP, MS Windows NT4.0 Serwer i nowsze, SunOS 5.6 i nowsze, HP-UX 11 i nowsze Novell 4.2 i nowsze. Szczegółowa specyfikacja liczby serwerów, liczby sieci, w których one pracują oraz ich odległość od urządzenia w planowanej lokalizacji jest przez Zamawiającego podana niżej i dla takiej konfiguracji Oferent ma zaproponować konkretne techniczne rozwiązanie zamykania serwerów. 11. Szczegółowa specyfikacja liczby serwerów, liczby sieci w których pracują oraz ich odległości od urządzenia w planowanej lokalizacji, oraz szczegółowa SPECYFIKACJA PARAMETRÓW TECHNICZNO-EKSPLOATACYJNYCH UPS stanowi załącznik do Części III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.15.40.00 - Bezprzestojowe źródła energii Kod CPV wg słownika 2008: 31.15.40.00 - Bezprzestojowe źródła energii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w następującej wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; Warunek powyższy będzie spełniony jeżeli: Wykonawca wykonywał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę z montażem urządzeń bezprzestojowych źródeł energii (UPS 100KVA) o wartości umowy 150.000,00zł słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 1. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz na potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy) przedstawi: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1.a) Wykonawca przedstawi: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostawy urządzeń bezprzestojowych źródeł energii (UPS 100KVA, lub większych), o wartości umowy 150.000,00zł słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane ( wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 2. Wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 3 do SIWZ) oraz - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; Warunek powyższy będzie spełniony jeżeli: Wykonawca wykonywał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę z montażem urządzeń bezprzestojowych źródeł energii (UPS 100KVA) o wartości umowy 150.000,00zł słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 1. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz na potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy) przedstawi: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1.a) Wykonawca przedstawi: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostawy urządzeń bezprzestojowych źródeł energii (UPS 100KVA, lub większych), o wartości umowy 150.000,00zł słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane ( wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 2. Wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 3 do SIWZ) oraz - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zus.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Rzeszów Al. Piłsudskiego 12 pok. 23. - Dziennik Podawczy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.