eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Wyposażenie Biblioteki Publicznej os. Centrum 8 w Międzyrzeczu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-08

Międzyrzecz: Wyposażenie Biblioteki Publicznej os. Centrum 8 w Międzyrzeczu
Numer ogłoszenia: 78720 - 2015; data zamieszczenia: 08.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60832 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyrzecki Ośrodek Kultury, ul. Konstytucji 3 Maja 30, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7411802, faks 95 7428352.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Biblioteki Publicznej os. Centrum 8 w Międzyrzeczu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3. Przedmiot zamówienia. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia Biblioteki Publicznej os. Centrum 8 w Międzyrzeczu - meble, sprzęt komputerowy, nagłaśniający i pozostałe wyposażenie. 3.2. Zamówienie będzie realizowane w dwóch częściach. 1) Część 1: wyposażenie Biblioteki Publicznej os. Centrum 8 w Międzyrzeczu - meble i pozostałe wyposażenie: regały biblioteczne, lady biblioteczne, biurka, stoły, krzesła, sofa, fotele, pojemniki mobilne na książki, pufy do pojemników, szafy, sprzęt rehabilitacyjny, W ramach dostawy sprzętu Zamawiający żąda jego wniesienia do danego pomieszczenia bibliotecznego, rozpakowania i jego montażu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. W kosztach zadania wykonawca musi ująć także zagospodarowanie powstałych odpadów zgodnie z ustawą o odpadach. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy jest fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad materiałowych i konstrukcyjnych, pełnowartościowy, w pierwszym gatunku, nie noszący znamion użytkowania oraz gotowy do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów. UWAGI: Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia do + - 5% zgodnie z wytycznymi określonymi w załączonej dokumentacji projektowej, przy czym podane odchyłki procentowe nie mogą być stosowane wyłącznie do poszczególnych wymiarów, należy je rozpatrywać całościowo z pozostałymi elementami tj.: pod względem licowania się z meblami sąsiednimi/przylegającymi, zgodnie z warunkami zabudowy pomieszczenia oraz zgodnie ze schematami wynikającymi z rysunków. Meble wykonywane w oparciu o dokumentację, będącą załącznikiem do SIWZ muszą posiadać wymagane przepisami atesty, certyfikaty. Wyposażenie typu krzesła, musi być zgodnie z obowiązującymi przepisami i posiadać odpowiednie atesty dotyczące gotowego wyrobu. Zamawiający informuje, że wymaga, aby sprzęt meblowy będący przedmiotem niniejszego postępowania ze względu na swą jednostkowość był wyprodukowany zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną. Pozostały sprzęt ma posiadać oznakowanie CE, świadczące o spełnieniu wymogów UE . Prace montażowe muszą być prowadzone w sposób zapewniający całkowite bezpieczeństwo i higienę pracy w pomieszczeniach objętych w/w zamówieniem. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w czystości wykorzystywanych dla potrzeb dostaw dróg komunikacyjnych w budynku i pomieszczeniach objętych w/w zamówieniem. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie powstałe szkody do wysokości powstałej szkody. Dodatkowe wymagania: Standardy w zakresie jakości i estetyki: Jakość wykończenia krawędzi płycin okleinowanych (laminowanych): Dokładność i trwałość przyklejanego obrzeża - doleganie do płyciny bez szczelin, kolor kleju dopasowany do koloru oklejanej płyty. Frezowanie krawędzi okleiny - wyeliminowanie ostrych brzegów. Okleina nie może wystawać poza płaszczyznę płyty. Brak ubytków na zewnętrznej powłoce na krawędzi cięcia. Dokładność i estetyka laminowania: Estetyka, płynność łączenia pasów laminatu - brak szczelin, wgłębień. Rodzaj i kolorystyka laminatu zgodnie z opisem w projekcie. Estetyka i dokładność połączeń elementów płycinowych mebla: Dopasowanie wzajemne boków, półek, pleców bez szczelin, luzów. Solidność, niezawodność i trwałość okuć meblowych: Ciche i płynne działanie zawiasów (prowadnic). Płynne i niezawodne działanie zamków. Działająca zgodnie z wymaganiami zawartymi w dokumentacji projektowej regulacja poziomu mebla. Sztywność połączeń boków i półek mebli skrzyniowych. Jakość i trwałość powłok lakierowanych płycin fornirowanych i drewna. Brak nierówności pod warstwą lakieru. Brak spękań, ubytków forniru i drewna. Brak spękań, odprysków i nierówności warstwy lakieru Brak zarysowań. Jakość i trwałość powłok lakierowanych stalowych. Brak nierówności pod warstwą lakieru. Brak spękań, odprysków i nierówności warstwy lakieru. Brak zarysowań. Jakość i estetyka połączeń spawalniczych. Dokładność, ciągłość i trwałość spawów. Wyrównanie i wygładzenie spawów przed malowaniem. W przypadku, gdy cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia opisane zostały poprzez odwołanie się do jakichkolwiek norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, zgodnie z art. 30 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Przy odbiorze technicznym przedmiotu umowy wymagane jest dostarczenie dokumentu szczegółowo określającego warunki świadczenia usług w ramach gwarancji jakości, polegających na usuwaniu lub naprawianiu wad mebli ujawnionych i zgłoszonych przez Zamawiającego w okresie gwarancyjnym. Wybrany w drodze postępowania przetargowego wykonawca winien dostarczyć w dniu odbioru: certyfikaty i atesty na zamontowane Meble i pozostały sprzęt; karty gwarancyjne na zamontowane Meble i pozostały sprzęt; deklaracje zgodności na wbudowanie Meble i pozostały sprzęt; 2)Część 2: wyposażenie Biblioteki Publicznej os. Centrum 8 w Międzyrzeczu a) sprzęt komputerowy: zestawy komputerowe, b) sprzęt nagłaśniający: kolumny głośnikowe w raz z uchwytami do montowania na ścianach, miksery dźwięku, wzmacniacze mocy, odtwarzacze DVD, skrzynie Rack. W ramach dostawy sprzętu Zamawiający żąda jego wniesienia do danego pomieszczenia bibliotecznego, rozpakowania, uruchomienie, instalacji oprogramowania oraz montażu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. W kosztach zadania wykonawca musi ująć także zagospodarowanie powstałych odpadów zgodnie z ustawa o odpadach. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy jest fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad materiałowych i konstrukcyjnych, pełnowartościowy, w pierwszym gatunku, nie noszący znamion użytkowania oraz gotowy do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla obu części stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 3.4. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 1692) średni kurs złotego w stosunku do EURO stanowiący podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych wynosi 4,2249 zł. 3.5. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39000000-2 Meble, wyposażenie, urządzenia domowe 30213100-6 Komputery przenośne 32342400-6 Sprzęt nagłaśniający..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 30.21.31.00-6, 32.34.24.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wyposażenie Biblioteki Publicznej os. Centrum 8 w Międzyrzeczu - meble i pozostałe wyposażenie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Galeria Mebli i Oświetlenia Anna Kosmowska, ul. Kręta 5, 65-770 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163398,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 163398,12

  • Oferta z najniższą ceną: 99912,90 / Oferta z najwyższą ceną: 513628,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wyposażenie Biblioteki Publicznej os. Centrum 8 w Międzyrzeczu - sprzęt komputerowy i nagłaśniający

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PORE Investment Grzegorz Słowik, ul. Polna 13d, 64-360 Zbąszyń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50559,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50559,15

  • Oferta z najniższą ceną: 50559,15 / Oferta z najwyższą ceną: 56288,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.