Ogłoszenie z dnia 2013-02-26
Gniezno: DOSTAWY MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Numer ogłoszenia: 78628 - 2013; data zamieszczenia: 26.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Św. Jana 9, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4264461, faks 061 4263233.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY MATERIAŁÓW BIUROWYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych według załączonego wykazu do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych Ilekroć przedmiot zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów przez produkt równoważny należy rozumieć produkt o tej samej jakości lub wyższej zgodnie z normami krajowymi. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, iż proponowany artykuł jest równoważny do wymaganego (wskazanego) przez Zamawiającego. Wykonawca oraz oferowany przez niego asortyment musi spełniać wymogi aktów normatywnych obowiązujących na terenie Rzeczpospolitej Polski. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w godz. 9.00 do 13.00 od poniedziałku do piątku według cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym oferty do wyznaczonego pomieszczenia w magazynie ZOZ w Gnieźnie ul. Św. Jana 9 na podstawie otrzymanych zamówień zgodnie z potrzebami zamawiającego. Szczegółowe warunki umowy z wybranym Wykonawcą zawarte są w załączonym wzorze umowy. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć materiały biurowe wskazane przez Zamawiającego własnym transportem wraz z ładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, na własny koszt. Ilości podane w załączonym zestawieniu są ilościami szacunkowymi. Szczegółowy wykaz znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ. W przypadku zwiększenia zapotrzebowania zamawiającego na w/w asortyment zamawiający zastrzega sobie prawo opcji do jednostronnego rozszerzenia przedmiotu zamówienia w zakresie 20%. Skorzystanie z prawa opcji następuje w drodze pisemnego oświadczenia zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALEKSANDRA HURT - DETAL ART. PAPIERNICZE - BIUROWE JANUSZ CIURLIK
jakie przetargi wygrała firma
ALEKSANDRA HURT - DETAL ART. PAPIERNICZE - BIUROWE JANUSZ CIURLIK
- Aleksandra Hurt Detal Art. Papiernicze Biurowe, ul. Warszawska 13, 62-200 Gniezno, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79347,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84522,00
Oferta z najniższą ceną: 84522,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90191,45
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem niniejszego postępowania były dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach oraz wartość zamówienia była mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Budowa oświetlenia drogowego w m. Szczytniki Duchowne dz. nr 128/1, 262/15, 262/16, 262/19 oraz w m. Wierzbiczany dz. nr 22/10, 22/17
- Remont nakładka bitumiczna droga powiatowa nr 2239P w m. Popielewo gm. Trzemeszno
- Dostawa sprzętu do diagnozy i treningu uwagi słuchowej opartej na założeniach metody Tomatisa w ramach projektu
- Remont drogi gminnej nr 5P w Jankowie Dolnym
- Przebudowa parkingu przy Urzędzie Gminy Gniezno
- Utwardzenie terenu pod miejsca postojowe przy kompleksie Leśnej Oazy w Nadleśnictwie Gniezno
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie (3W)
- Dostawa artykułów biurowych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Dostawa materiałów biurowych, do drukarni oraz materiałów eksploatacyjnych.
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.