Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Kłodzko: Koszenie traw na poboczach dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku w roku 2008 z podziałem na trzy zadania
Numer ogłoszenia: 78592 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.powiat.klodzko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie traw na poboczach dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku w roku 2008 z podziałem na trzy zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Koszenie traw na poboczach dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku w roku 2008 z podziałem na trzy zadania: 1. Koszenie traw na poboczach dróg administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 1 w Szczytnej. 2. Koszenie traw na poboczach dróg administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej. 3. Koszenie traw na poboczach dróg administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 3 w Nowej Rudzie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Kod CPV wg słownika 2008: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu nie mogą brać udział Wykonawcy wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp. 2) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostały im powierzone w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 1 zadanie polegającego na koszeniu traw na poboczach dróg. 3) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. 4) Wykonawca powinien posiadać nośnik z kosiarka bijakową oraz kosę spalinową do obkaszania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych i szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2) Oświadczenie dotyczące potencjału kadrowego oraz doświadczenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.klodzko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Objazdowa 20 57-300 Kłodzko.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Objazdowa 20 57-300 Kłodzko pok. nr 1 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koszenie traw na poboczach dróg administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 1 w Szczytnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszenie traw na poboczach dróg administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 1 w Szczytnej. Ogólna powierzchnia poboczy przewidziana do koszenia wynosi 312 400 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koszenie traw na poboczach dróg administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszenie traw na poboczach dróg administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej. Ogólna powierzchnia poboczy przewidziana do koszenia wynosi 350 000 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Koszenie traw na poboczach dróg administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 3 w Nowej Rudzie. Ogólna powierzchnia poboczy przewidziana do koszenia wynosi 230 000 m2..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszenie traw na poboczach dróg administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 3 w Nowej Rudzie. Ogólna powierzchnia poboczy przewidziana do koszenia wynosi 230 000 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Odbudowa muru oporowego w ciągu drogi powiatowej nr 3276D km 6+246 - 6+290 [powódź - wrzesień 2024 r.]
- Poprawa efektywności energetycznej i ekologicznej oraz termomodernizacja budynku ZSP w Bystrzycy Kł. - Wykonanie kotłowni na pellet i instalacji centralnego ogrzewania
- Odbudowa i wymiana uszkodzonych elementów mostu dla pojazdów osobowych w ciągu drogi dz. nr 29/10 obręb Młynów i dz. nr 40 obręb Ławica
- Remonty murów oporowych w ciągu dróg powiatowych Powiatu Kłodzkiego
- Odświeżenie oznakowania poziomego na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego
- Odbudowa mostu z drogi nr 3227D na dz. nr 292/4 we wsi Jaszkowa Górna
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa krytego lodowiska wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Centrum Park w Chojnicach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Obustronne wykaszanie traw i chwastów z pasa drogowego dróg gminnych na terenie miasta i gminy Murowana Goślina.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" w Rotmance dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki
- BUDOWA WIEŻY WIDOKOWEJ Z INFRASTRUKTURĄ PRZY ŚCIEŻCE W KORONACH DRZEW W CIĘŻKOWICACH
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Podlewanie drzew na terenie dzielnicy Ursynów.
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.