eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówOPRACOWANIE ZMIAN STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY SULECHÓW I ZMIAN MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO ORAZ OPRACOWANIA MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Sulechów: OPRACOWANIE ZMIAN STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY SULECHÓW I ZMIAN MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO ORAZ OPRACOWANIA MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO.
Numer ogłoszenia: 78585 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, fax 068 3854686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE ZMIAN STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY SULECHÓW I ZMIAN MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO ORAZ OPRACOWANIA MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje: 1) opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Sulechów uchwalonego uchwałą nr XXV-218-2005 Rady Miejskiej w Sulechowie z dnia 25 stycznia 2005 r.: a) terenu i kierunków zmian określonych w uchwale nr XIII-144-2007 Rady Miejskiej w Sulechowie z dnia 20 listopada 2007 r. o pow. ok. 4,0 ha; b) terenu i kierunków zmian określonych w uchwale nr XV-192-2008 Rady Miejskiej w Sulechowie z dnia 15 stycznia 2008 r. o pow. ok.6,0 ha; 2) sporządzenie: a) zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębów geodezyjnych Mozów, Brzezie k. Sulechowa, części obrębu 3 miasta Sulechów i części obrębu Nowy Świat uchwalonego uchwałą nr XLV-432-2006 Rady Miejskiej w Sulechowie z dnia 27 października 2006 r., przedmiot opracowania planu zgodny z uchwałą nr XVII-217-2008 Rady Miejskiej w Sulechowie z dnia 18 marca 2008 r. o pow. ok. 2,0 ha; b) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego 2 miasta Sulechów, przedmiot opracowania planu zgodny z uchwałą nr XVII-215-2008 Rady Miejskiej w Sulechowie z dnia 18 marca 2008 r. o pow. ok. 0,5 ha; c). miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego 2 miasta Sulechów, przedmiot opracowania planu zgodny z uchwałą nr IX-122-2007 Rady Miejskiej w Sulechowie z dnia 18 września 2007 r. o pow. ok. 0,5 ha; d). zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego uchwalonego uchwałą nr XXI-198-2000 Rady Miejskiej w Sulechowie z dnia 05 grudnia 2000 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego osiedla Piastów- w Sulechowie, przed-miot opracowania planu zgodny z uchwałą nr XI-123-2007 Rady Miejskiej w Sulechowie z dnia 18 września 2007 r. o pow. ok. 0,6 ha oraz uchwałą nr XVII-216-2008 Rady Miejskiej w Sulechowie z dnia 18 marca 2008 r. o pow. ok. 6,0 ha; e). miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu 1 miasta Sulechów, przedmiot opracowania planu zgodny z uchwałą nr XVII-214-2008 Rady Miejskiej w Sulechowie z dnia 18 marca 2008 r. o pow. ok. 1,5 ha; 3). Opracowanie projektów wyżej wymienionych planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego oraz prognoz oddziaływania na środowisko, prognoz skutków finansowych uchwalenia planów, uzyskanie opinii i uzgodnień, przygotowanie wniosków w celu uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na nierolnicze i nieleśne. 4). Opracowania należy wykonać w trzech egzemplarzach, do każdego egzemplarza jedną planszę kolorową w tym jedną zalaminowaną i oprawioną oraz jeden egzemplarz w wersji elektronicznej. Ilości nie obejmują egzemplarzy niezbędnych do uzyskania uzgodnień i opinii. 5). Projekty muszą zawierać wszystkie niezbędne uzgodnienia i opinie a uchwały przesłane Wojewodzie Lubuskiemu wraz załącznikami oraz dokumentacją planistyczną ocenę ich zgodności z prawem. 6). Projekty muszą być wykonane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), a w szczególności art. 17 oraz aktami wykonawczymi do ww ustawy. 7). W ofercie należy podać cenę za wykonanie zamówienia uwzględniając koszty związane z opraco-waniem prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia pla-nów, koszty związane z przygotowaniem wniosków wraz z wymaganymi dokumentami i opracowaniami, w celu uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne oraz uzyskaniem opinii i uzgodnień, a także koszty związane z uczestnictwem w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projektach planów rozwiązaniami i inne koszty Wykonawcy, potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia wpływające na ostateczną cenę. Cena nie obejmuje opracowania ekofizjograficznego. 2. Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić w terenie warunki wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Przekazanie przedmiotu umowy w ilościach określonych w ust. 4) nastąpi w siedzibie Zamawiającego i wymaga protokolarnego potwierdzenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.22.00 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.20.00 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Potencjał finansowy: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji I etapu przedmiotu zamówienia tj. 30% wartości zamówienia, przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres przedmiotu zamówienia będzie wypłacane częściowo na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę po zakończeniu każdego etapu zamówienia. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel tj.: projektanta posiadającego uprawnienia w zakresie projektowania zagospodarowania przestrzeni zgodnie z art.5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) oraz być członkiem Izby Urbanistów i mieć opłacone wymagane składki zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz .U. z 2001 r. nr 5, poz. 42, z poźn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003r . w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. Nr 220, poz. 2174). Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym referencjami, w okresie ostatnich 3 lat, zamówieniami o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. Wykonaniem minimum 3 planów zagospodarowania. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informa-cjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posia-dają wymagane uprawnienia [konieczny odpis uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa projektantów, o których mowa w punkcie 8.3.]. -wykaz wykonywanych usług (minimum 3) w okresie ostatnich trzech lat ( min 3) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających). INNE DOKUMENTY Formularz oferty na załączniku nr 1 Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sulechow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów pok. nr 119b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Sierdziba Zamawiającego Biuro Obsługi Interesanta pok nr 002.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.