To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-04
Ogłoszenie nr 78538 - 2017 z dnia 2017-05-04 r.
Rzeszów: Zaprojektowanie i przebudowa ul. Henryka Pobożnego - etap II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 27625-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 28402-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie prowadził Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz zamawiającego - Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie. Podmiot, któremu zamawiający powierzył prowadzenie postępowania: Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Centralnego Zamawiającego 35-064 Rzeszów ul. Joselewicza 4
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, krajowy numer identyfikacyjny
65061400000, ul.
Rynek
1,
35064
Rzeszów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
178 754 636, faks
178 754 634, e-mail
zampub@erzeszow.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.erzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i przebudowa ul. Henryka Pobożnego - etap II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):CZ-I.271.5.22.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, uzyskanie wymaganych decyzji oraz zrealizowanie robót budowlanych polegających na przebudowie ul. Henryka Pobożnego - etap II Zakres prac obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, uzyskanie wymaganych decyzji oraz zrealizowanie robót budowlanych polegających na przebudowie ulicy Henryka Pobożnego na odcinku ok. 60 m (poszerzenie jezdni do szerokości 5,00 m, budowę chodnika strona lewa szer. 1,50 m, budowę kanalizacji deszczowej, przebudowę istniejących zjazdów, przebudowę i zabezpieczenie kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej - gazociągi, linia teletechniczna kablowa, linia energetyczna kablowa), a w szczególności: 1) wykonanie mapy do celów projektowych, 2) wykonanie projektu budowlanego z uzyskaniem wymaganych opinii, zgód, uzgodnień, pozwoleń i decyzji, 3) dostarczenie Zamawiającemu projektów wykonawczych zgodnie Tabelą Opracowań Projektowych, projektu wykonawczego zawierającego część rysunkową, opisową, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SST) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129), przedmiary robót w wersji papierowej w 4 jednobrzmiących egzemplarzach, 4) zrealizowanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów, 5) przedłożenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w trzech tożsamych egzemplarzach dla każdej z branż wraz z operatami zmiany użytku (jeżeli zachodzi konieczność wykonania) oraz w wersji elektronicznej (w pliku: DGN, DXF lub SHP), 6) przedłożenie operatu kolaudacyjnego wraz z rozliczeniem zadania po zakończeniu robót. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) program funkcjonalno-użytkowy, 2) warunki techniczne, 3) dokumentacja, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach), 4) wzór umowy wraz z załącznikami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45233000-9,
45233222-1,
71320000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT223200.44 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 182928.43 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa odzieży, obuwia i wyposażenia sportowego dla funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie oraz jednostek podległych
- Remont sanitariatów i sali szkoleniowej w budynku Urzędu Skarbowego w Jaśle
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego
- Opracowanie dokumentacji projektowej i innej dla zadania pn.: "Dostosowanie budynków PZDW do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w RDW Mielec".
- Dostawa drobnego sprzętu informatyki oraz niskonapięciowych przewodów sieciowych i akcesoriów (zamówienie z podziałem na 3 części)
- Obsługa instruktorska zajęć nauki i doskonalenia pływania na Pływalni "Muszelka"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.