Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Toruń: WT 2370/4/08
Numer ogłoszenia: 78537 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu, ul. Prosta 32, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 658-01-44; 602 257-384.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawy.psp.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.kujawy.psp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WT 2370/4/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu dachu w obiekcie siedziby Komendy Wojewódzkiej Państwowej Strazy Pożarnej w Toruniu przy ul. Prostej 32
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2000 złotych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Przygotują ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.Udzielą terminu płatności w ciągu 30 dni od wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia. 5.Wykonali, co najmniej dwa zamówienia o podobnym charakterze i wartości minimum 120 tys. złotych każde. 6.Udzielą minimum 5 lat gwarancji na wykonane przez siebie prace. 7.Zrealizują zamówienie w terminie określonym w rozdziale V pkt. 1 SIWZ. 8.Kierownik budowy i kierownicy poszczególnych branż winni być członkami Izby Inżynierów Budownictwa. 9.Zamawiający nie dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców. 10.Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wskazanych w siwz w rozdziale VII.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, następujące dokumenty: 1.oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.oświadczenie potwierdzające, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.wykaz minimum 2 wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i przedmiotowi zamówienia tego postępowania i wartości nie mniejszej niż 120 tys złotych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (referencje lub protokóły odbioru), że roboty te zostały wykonane należycie. 5.harmonogramu robót. 6.zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika budowy oraz branżystów. 7.Polisa ubezpieczeniowa - szczegółowe warunki określa § 3 projektu umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ . 8.Dowód wpłaty wadium. 9.Oferta winna zawierać wypełniony wzór oferty (zał. Nr 2) i kosztorys ślepy, który stanowi element załącznika nr 1 do SIWZ oraz wykaz stawek i narzutów stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ i zestawienie cen materiałów. 10.jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3, 6 i 7 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11.jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawy.psp.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KW PSP w Toruniu ul. Prosta 32 pok 5 lub strona internetowa www.kujawy.psp.gov.pl w zakładce /przetargi/.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Toruń ul. Prosta 32 - sala konferencyjna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego.
- Wykonanie wewnętrznej instalacji ciepła technologicznego i wody lodowej
- Dostawa czterech agregatów prądotwórczych trójfazowych
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa kryształów konwertera zintegrowanego w światłowodzie.
- Dostawa: Część 1 - diod laserowych DBR ze zintegrowanym światłowodem izolatorem optycznym. Część 2 - koncentrycznej diody laserowej z pigtailem i zintegrowanym światłowodem.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT POMIESZCZENIA HIGIENICZNO-SANITARNEGO W BUDYNKU JEDNOSTKI RATOWNICZO-GAŚNICZEJ NR 1 KM PSP W SIEDLCACH
- Remont magazynu OLiOC zlokalizowanego w podziemiach budynku C Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach
- Remont wiaty magazynowej o konstrukcji stalowej o wymiarach 17,5 x 6,5 m Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach
- Remont pomieszczeń socjalno-bytowych Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Skawinie, ul. Piłsudskiego 79, 32-050 Skawina
- Remont pomieszczeń sanitarnych Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 6 Komendy Miejskiej PSP w Krakowie, ul. Aleksandry 2
- Remont pomieszczeń sanitarnych Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 3, ul. Zarzecze 106, 30-134 Kraków
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





