eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału FTIMS PŁ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-16

Łódź: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału FTIMS PŁ
Numer ogłoszenia: 78535 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej , ul. Wólczańska 215, 90-924 Łódź, woj. łódzkie.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału FTIMS PŁ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału FTIMS PŁ w podziale na części: Część 1. Monitory dla dziekanatu- 5 sztuk Część 2. Drukarka atramentowa dla dziekanatu - 1 sztuka Część 3. Komputer przenośny dla Instytutu Informatyki - 1 sztuka Część 4. Monitory LED dla Instytutu Matematyki- 9 sztuk Część 5. Notebook dla Instytutu Matematyki - 1 sztuka Część 6. Notebook dla Instytutu Matematyki - 1 sztuka Część 7. Notebook dla Instytutu Matematyki - 1 sztuka Część 8.Komputer przenośny z nagrywarką zewnętrzną dla Instytutu Fizyki - 1 sztuka Część 9. Komputer z monitorem dla Instytutu Fizyki - 1 sztuka Część 10. Komputer stacjonarny dla Instytutu Fizyki - 2 sztuki Część 11. Monitory dla Instytutu Fizyki - 2 sztuki Część 12. Akcesoria komputerowe dla Instytutu Fizyki Część 13. Drukarki dla Instytutu Fizyki - 2 sztuki Część 14. Program Microsoft Office Mac 2011 PL - szt.2 ( licencje ) Część 15. Program Parallels desktop 8.0 dla Mac - szt.2 ( licencje ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.72.00-1, 30.23.21.00-5, 48.00.00.00-0, 30.21.31.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka Wydział FTIMS 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 215 budynek B11 dziekanat, pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Łódzka, Instytut Fizyki ul. Wólczańska 219 90-924 Łódź sekretariat, pokój nr 1, parter, budynek B15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Monitory dla dziekanatu- 5 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitory dla dziekanatu- 5 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drukarka atramentowa dla dziekanatu - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka atramentowa dla dziekanatu - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Komputer przenośny dla Instytutu Informatyki - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny dla Instytutu Informatyki - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Monitory LED dla Instytutu Matematyki- 9 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitory LED dla Instytutu Matematyki- 9 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Notebook dla Instytutu Matematyki - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook dla Instytutu Matematyki - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Notebook dla Instytutu Matematyki - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook dla Instytutu Matematyki - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Notebook dla Instytutu Matematyki - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook dla Instytutu Matematyki - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Komputer przenośny z nagrywarką zewnętrzną dla Instytutu Fizyki - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny z nagrywarką zewnętrzną dla Instytutu Fizyki - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Komputer z monitorem dla Instytutu Fizyki - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer z monitorem dla Instytutu Fizyki - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Komputer stacjonarny dla Instytutu Fizyki - 2 sztuki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny dla Instytutu Fizyki - 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Monitory dla Instytutu Fizyki - 2 sztuki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitory dla Instytutu Fizyki - 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Akcesoria komputerowe dla Instytutu Fizyki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria komputerowe dla Instytutu Fizyki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Drukarki dla Instytutu Fizyki - 2 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki dla Instytutu Fizyki - 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Program Microsoft Office Mac 2011 PL - szt.2 ( licencje )..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program Microsoft Office Mac 2011 PL - szt.2 ( licencje ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Program Parallels desktop 8.0 dla Mac - szt.2 ( licencje).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program Parallels desktop 8.0 dla Mac - szt.2 ( licencje). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.