Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Minikowo: Dostawa mięsa i wędlin
Numer ogłoszenia: 78526 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie, 89-122 Minikowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867200, fax 052 3867227.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpodr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i wędlin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa i wędlin dla Kujawsko - Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie, Oddział w Przysieku, Ośrodek Szkoleniowy Daglezja CPV 15100000-9. Dokładny opis zamówienia i ilości podane są w załączniku nr nr 1 do SIWZ znajdującej się na stronie Zamawiającego www.kpodr.pl Zakładka przetargi
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają łącznie niżej wymienione warunki: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 3. nie mogą być wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 4. nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji złożonych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale IV niniejszej SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składający ofertę musi do niej dołączyć następujące dokumenty: 1. wypełniony formularz oferty na całość zamówienia - załącznik nr 1, 2. podpisany projekt umowy - załącznik nr 4, 3. oświadczenie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2, 4. oświadczenie z art. 24 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3, 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt VIII ppkt 1 jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpodr.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie 89-122 Minikowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 09:45, miejsce: Recepcja Hotelu Ośrodka Szkoleniowego DAGLEZJA w Kujawsko - Pomorskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego w Minikowie Oddział w Przysieku, 87-134 Zawieś Wielka.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa i wędlin. Ilość określona w SWIZ dostepna na stronie www.kpodr.pl zakładka przetargi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mięsa drobiowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa drobiowego. Wielkość określona w SWIZ na stronie zamawiającego www.kpodr.pl zakładka przetargi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku (powtórzone)
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w celu realizacji żywienia zbiorowego dla uczestników przedsięwzięć szkoleniowych w Ośrodku Szkoleniowo-Konferencyjnym w Lucieniu
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego im. Misia Uszatka w Nowym Mieście
- Ssukcesywną dostawę artykułów spożywczych na rok 2026 dla PS w Mietniowie
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Króla Władysława Jagiełły w Medyce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





