eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaski › Dostawa sortów mundurowych leśnika i odzieży BHP dla leśnych służb terenowych, pracowników inżynieryjno - technicznych, administracyjnych i na stanowiskach robotniczych Nadleśnictwa Piaski w 2015 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-08

Piaski: Dostawa sortów mundurowych leśnika i odzieży BHP dla leśnych służb terenowych, pracowników inżynieryjno - technicznych, administracyjnych i na stanowiskach robotniczych Nadleśnictwa Piaski w 2015 roku.
Numer ogłoszenia: 78472 - 2015; data zamieszczenia: 08.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Piaski , ul. Drzęczewska 1, 63-820 Piaski, woj. wielkopolskie, tel. 065 5739080, faks 065 5739083.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_piaski/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika i odzieży BHP dla leśnych służb terenowych, pracowników inżynieryjno - technicznych, administracyjnych i na stanowiskach robotniczych Nadleśnictwa Piaski w 2015 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sorty mundorowe Mundur wyjściowy 1 Marynarka męska i damska gabardyna lub tropik 4 2 Spodnie męskie i damskie gabardyna lub tropik 11 3 Marynarka męska i damska gabardyna z wykończeniem oleofobowym 3 4 Spodnie męskie i damskie gabardyna z wykończeniem oleofobowym 5 5 Spódnica gabardyna lub tropik 0 6 Spódnica gabardyna z wykończeniem oleofobowym 1 7 Koszula męska, bluzka damska 13 8 Koszula męska, Buzka damska bawełna 100% 12 9 Krawat 9 10 Czapka 4 11a Płaszcz męski 1 11b Płaszcz damski 0 12 Kapelusz damski lub męski 6 13a Kurtka męska 6 13b Kurtka damska 0 14 Szalik 2 15 Rękawice damskie lub męskie 4 16a Skarpety letnie termo aktywne 53 16b Skarpety przejściowe termo aktywne 34 16c Skarpety zimowe termo aktywne 40 17 Półbuty męskie, damskie 35 Mundur codzienny 18 Koszula męska, bluzka damska z długim i krótkim rękawem 25 19 Koszula męska, bluzka damska z długim i krótkim rękawem bawełna 100% 26 20 Sweter 22 21 Kamizelka 7 22 Bluza z polaru typu windstoper 22 23 Kurtka wierzchnia 4 24 Czapka zimowa 4 25 Peleryna 2 26 Półbuty typu Sympatex 27 27 Półbuty typu Gore-tex 16 Mundur terenowy 28 Bluza z kamizelką letnią 9 29 Spodnie codzienne 38 30 Czapka letnia 9 31 Kurtka zimowa 9 32 Spodnie zimowe 10 33 Czapka zimowa 7 34 Trzewiki typu Sympatex 10 35 Trzewiki typu Gore-tex niskie 6 36 Trzewiki typu Gore-tex wysokie 11 37 Trzewiki typu Sympatex z ociepleniem typu Thinsulate 6 38 Trzewiki typu Gore-tex niskie z ociepleniem typu Thinsulate 6 39 Trzewiki typu Gore-tex wysokie z ociepleniem typu Thinsulate 8 40 Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem 15 Sorty BHP L.p. Przedmiot BHP Ilość 1 Kamizelka ciepłochronna 8 2 Fartuch roboczy 6 3 Maska przeciwpyłowa 38 4 Rękawice ochronne 56 5 Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe 43 6 Buty terenowe, wodochronne, z membraną oddychającą 43 7 Trzewiki 5 8 Ubranie letnie (w tym 2 pary spodni) 36 9 Ubranie ocieplane, tkanina z membraną 36 10 Koszula robocza, długi rękaw 40 11 Koszulka krótki rękaw / t-shirt 40 12 Koszulka termoaktywna, krótki rękaw 48 13 Koszulka termoaktywna, długi rękaw 48 14 Kalesony męskie termoaktywne / leginsy damskie termoaktywne 48 15 Skarpety letnie, termoaktywne 96 16 Skarpety zimowe, termoaktywne 96 17 Czapka letnia 42 18 Czapka ocieplana 51 19 Hełm ochronny 48 20 Okulary ochronne / gogle 39 21 Okulary przeciwsłoneczne /polaryzacyjne/ 7 22 Kamizelka ostrzegawcza 43 23 Ochronniki słuchu 6 24 Ubranie letnie (w tym 2 pary spodni), w kolorze ostrzegawczym 3 25 Ubranie ocieplane (w tym 2 pary spodni), w kolorze ostrzegawczym 3 26 Kurtka przeciwdeszczowa, w kolorze ostrzegawczym 6 27 Buty ochronne, podnosek ochronny 6 28 Buty (gumowe) wodoodporne, podnosek ochronny 6 29 Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne, podnosek ochronny 6 30 Czepek pod hełm ochronny 7 31 Rękawice robocze 4 32 Ubranie letnie, w kolorze ostrzegawczym 3 33 Ubranie ocieplane, w kolorze ostrzegawczym 3 34 Koszula robocza, długi rękaw 5 35 Kominiarka 1 36 Ubranie letnie 4 37 Ubranie ocieplane 4 38 Kurtka przeciwdeszczowa 1 39 Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne 3 40 Ubranie letnie - specjalistyczne (w tym 1 para spodni) 1 41 Buty ochronne z ochroną antyprzecięciową, podnosek ochronny 1 42 Hełm ochronny z ochroną słuchu i osłoną twarzy 1.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.13.00.00 - Specjalna odzież robocza 18.80.00.00 - Obuwie 18.81.20.00 - Obuwie z częściami gumowymi lub z tworzyw sztucznych 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.11.30.00 - Odzież przemysłowa 18.14.10.00 - Rękawice robocze 18.22.13.00 - Płaszcze przeciwdeszczowe 18.23.54.00 - Kamizelki 18.31.20.00 - Kalesony 18.33.20.00 - Koszule 18.42.40.00 - Rękawice 18.44.33.20 - Czapki 18.44.40.00 - Ochronne nakrycia głowy 18.44.41.11 - Hełmy ochronne 18.81.22.00 - Buty gumowe 18.83.00.00 - Obuwie ochronne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium 4000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości (minimum 300 tys. zł brutto, w tym przynajmniej 1 dostawy w ciągu roku o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto) przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę na kwotę min. 100 tys. zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmiany ilości i rozmiarów poszczególnych elementów sortów mundurowych w trakcie realizacji umowy, pod warunkiem, że cena poszczególnych rzeczy w takiej sytuacji nie przekroczy wartości jednostkowych wskazanych w ofercie złożonej przez Wykonawcę. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość redukcji zamówienia do wysokości 30 % brutto wartości zamówienia (wartości umowy). 3. Zamawiający oprócz wyżej wskazanych okoliczności dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany wybór wykonawcy, w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. zmiana przepisów wykonawczych) lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. Wszelkie pozostałe postanowienia zawiera wzór umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_piaski/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Piaski ul. Drzęczewska 1 63-820 Piaski Sekretariat, pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Piaski ul. Drzęczewska 1 63-820 Piaski Sekretariat, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.