eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁękawicaREMONT DRÓG GMINNYCH W GMINIE ŁĘKAWICAZadanie nr 1Remont dróg gminnych. Zadanie nr 2Remont dróg gminnych rolniczych. Zadanie nr 3Cząstkowy remont dróg gminnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Łękawica: REMONT DRÓG GMINNYCH W GMINIE ŁĘKAWICA: Zadanie nr 1: Remont dróg gminnych. Zadanie nr 2: Remont dróg gminnych rolniczych. Zadanie nr 3: Cząstkowy remont dróg gminnych.
Numer ogłoszenia: 78444 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łękawica, ul. Wspólna 24, 34-321 Łękawica, woj. śląskie, tel. 033 8651601, fax 033 8651701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lekawica.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DRÓG GMINNYCH W GMINIE ŁĘKAWICA: Zadanie nr 1: Remont dróg gminnych. Zadanie nr 2: Remont dróg gminnych rolniczych. Zadanie nr 3: Cząstkowy remont dróg gminnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT DRÓG GMINNYCH W GMINIE ŁĘKAWICA: Zadanie nr 1: Remont dróg gminnych. Przedmiot zamówienia obejmuje remont dróg gminnych w sołectwach: - Łękawica - ul. Wiśniowa (odcinek o długości 150 mb), ul. Zagrodowa (odcinek o długości 200 mb); - Kocierz Moszczanicki - ul. Miasteczkowa (odcinek o długości 350 mb); - Kocierz Rychwałdzki - ul. Widokowa (odcinek o długości 30 mb) i droga do Osiedla Kiczora (odcinek o długości 200 mb); - Okrajnik - ul. Prosta (odcinek o długości 180 mb) , ul. Skalna (odcinek o długości 120 mb), ul. Jaworowa (odcinek o długości 37mb); Zadanie nr 2: Remont dróg gminnych rolniczych. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Remont drogi gminnej rolniczej ul.Wrzosowa w Łękawicy (odcinek o długości 720mb); - Remont drogi gminnej rolniczej ul. Szczytowa w Łysinie (odcinek o długości 800 mb); Zadanie nr 3: Cząstkowy Remont dróg gminnych Przedmiot zamówienia obejmuje: - Remont drogi gminnej ul. Cyprysowa w Łękawicy (odcinek o długości 135 mb); - Remont dróg gminnych: ul. Wodospadowa w Kocierzu Moszczanickim (odcinek o długości 50 mb), ul. Kamieńcowa w Kocierzu Moszczanickim (odcinek o długości 50 mb), droga ul. Firmowa (Do POM) w Łękawicy (odcinek o długości 34 mb).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: - dla zadania nr 1: 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100); - dla zadania nr 2: 2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100); - dla zadania nr 3: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 3) Zapoznali się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami, dokumentacją techniczną i przyjęli je bez zastrzeżeń; 4) W ciągu ostatnich 5 lat wykonali co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (w przypadku prowadzenia przez Wykonawcę działalności przez okres krótszy - za cały okres działalności) o wartości: - dla zadania nr 1: nie mniejszej niż 300.000,00 PLN brutto, potwierdzone referencjami; - dla zadania nr 2: nie mniejszej niż 350.000,00 PLN brutto, potwierdzone referencjami; - dla zadania nr 3: nie mniejszej niż 60.000,00 PLN brutto, potwierdzone referencjami; 5) Złożą dokumenty określone w części 7 SIWZ. 6) Dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 7, dostarczonych przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są złożyć w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wraz zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającym przynależność do tej izby; 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust.1 Ustawy prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 roku (Dz. U z 2007 roku, Nr 223, poz.1655) każdy z Wykonawców w imieniu własnej firmy musi spełnić wymogi formalne tj. musi złożyć w ofercie dokumenty wymienione w pkt. 7.1 do pkt. 7.4 SIWZ Pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 5.15.1-5.15.7 SIWZ oraz 7.5-7.6 SIWZ traktowane będą wspólnie. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: : 1) pkt 3,4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia; c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9. Dokumenty, o których mowa w pkt. 8 ppkt. 1 lit. a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 8 ppkt. 1 lit. c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8 ppkt.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 9 stosuje się odpowiednio. 11. Dokumenty wymienione w pkt. 9 i pkt. 10 składane są w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do polskich przepisów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lekawica.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać na wniosek Wykonawcy odpłatnie w cenie 36,60 PLN brutto za egzemplarz pod adrresem: Urząd Gminy w Łękawicy, ul. Wspólna 24, 34-321 Łękawica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Łekawicy, ul. Wspólna 24, 34-321 Łękawica, pokój nr 24..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Remont dróg gminnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Remont dróg gminnych. Przedmiot zamówienia obejmuje remont dróg gminnych w sołectwach: -Łękawica - ul. Wiśniowa (odcinek o długości 150 mb), ul. Zagrodowa (odcinek o długości 200 mb); -Kocierz Moszczanicki - ul. Miasteczkowa (odcinek o długości 350 mb); -Kocierz Rychwałdzki - ul. Widokowa (odcinek o długości 30 mb) i droga do Osiedla Kiczora (odcinek o długości 200 mb); -Okrajnik - ul. Prosta (odcinek o długości 180 mb) , ul. Skalna (odcinek o długości 120 mb), ul. Jaworowa (odcinek o długości 37mb);.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7, 45.23.24.52-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dróg gminnych rolniczych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Remont dróg gminnych rolniczych Przedmiot zamówienia obejmuje: -Remont drogi gminnej rolniczej ul.Wrzosowa w Łękawicy (odcinek o długości 720mb); -Remont drogi gminnej rolniczej ul. Szczytowa w Łysinie (odcinek o długości 800 mb);.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7, 45.23.24.52-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cząstkowy Remont dróg gminnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Cząstkowy Remont dróg gminnych Przedmiot zamówienia obejmuje: -Remont drogi gminnej ul. Cyprysowa w Łękawicy (odcinek o długości 135 mb); -Remont dróg gminnych: ul. Wodospadowa w Kocierzu Moszczanickim (odcinek o długości 50 mb), ul. Kamieńcowa w Kocierzu Moszczanickim (odcinek o długości 50 mb), droga ul. Firmowa (Do POM) w Łękawicy (odcinek o długości 34 mb)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7, 45.23.24.52-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.