Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Węgrów: realizacja projektu e - Węgrów - etap I Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Miasta Węgrowa, do kontaktów: Anna Kalicka, ul. Rynek Mariacki 16, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. 025 7923317, fax 025 7922523, e-mail: anna.majewska@wegrow.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wegrow.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: realizacja projektu e - Węgrów - etap I. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Węgrów, Urząd Miejski. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu e-Węgrów (etap I) obejmująca: dostawę i przygotowanie sprzętu komputerowego oraz kiosków multimedialnych - oferta częściowa nr 1, wykonanie instalacji lokalnych sieci komputerowych (LAN), wykonanie połączeń światłowodowych budynków, będących siedzibą Zamawiającego - oferta częściowa nr 2, dostawę i wdrożenie oprogramowania (Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów, internetowego Biura Obsługi Interesanta, pakietów biurowych) oraz dostarczenie i zainstalowanie zestawów do składania podpisu elektronicznego - oferta częściowa nr 3. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz wykonanych przynajmniej 3 dostaw sprzętu (oferta częściowa nr 1), wybudowanej co najmniej 1 sieci (oferta częściowa nr 2) i 3 wdrożeń oprogramowania (oferta częściowa nr 3) w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Wykaz powinien zawierać opis pozycji odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykaz może zawierać sumę dostaw i wdrożeń wszystkich wykonawców. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 74.11.32.10 - Usługi uwierzytelniania podpisu elektronicznego Kod CPV wg słownika 2008: 79.13.21.00 - Usługi uwierzytelniania podpisu elektronicznego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu e-Węgrów (etap I) obejmująca: dostawę i przygotowanie sprzętu komputerowego (oferta częściowa nr 1), wykonanie instalacji lokalnych sieci komputerowych (LAN), wykonanie połączeń światłowodowych budynków, będących siedzibą Zamawiającego (oferta częściowa nr 2), dostawę i wdrożenie oprogramowania (Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów, internetowego Biura Obsługi Interesanta, pakietów biurowych) oraz dostarczenie i zainstalowanie zestawów do składania podpisu elektronicznego ,kiosków multimedialnych (oferta częściowa nr 3) . 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta częściowa nr 1 - wadium w wysokości 5 000 PLNOferta częściowa nr 2 - wadium w wysokości 2 000 PLNOferta częściowa nr 3 - wadium w wysokości 3 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca winien spełniać warunki określone w art. 22 Ustawy, a w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek mogą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy. 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24. ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 Ustawy. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek ten spełniać musi każdy z wykonawców. 3.Dostarczenie sprzętu komputerowego - oferta częściowa nr 1 - Wykonawca musi udokumentować przynajmniej 3 dostawy o porównywalnej lub wyższej wartości. 4.Budowa sieci teleinformatycznych - oferta częściowa nr 2 - Wykonawca musi udokumentować prawidłowe wykonanie przynajmniej 1 sieci o porównywalnej wartości oraz porównywalnym poziomie złożoności 5.Dostawa i wdrożenie oprogramowania - oferta częściowa nr 3 - Wykonawca musi udokumentować przynajmniej 3 zakończone powodzeniem wdrożenia systemu w zakresie nie mniejszym niż wymagany przez Zamawiającego wykonanych w urzędach administracji publicznej. Warunek ten mogą spełniać łącznie wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia. 6.Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności w sytuacji jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień. 7.Posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny i ekonomiczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez nich dokumentów . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. l, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie o ewidencjidziałalności gospodarczej - oryginał lub kopia potwierdzona przez osobę/osobyupoważnione o reprezentowania wykonawcy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Wykaz wykonanych przynajmniej 3 dostaw, wybudowanej 1 sieci i 3 wdrożeń oprogramowania w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Wykaz powinien zawierać opis pozycji odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykaz może zawierać sumę dostaw i wdrożeń wszystkich wykonawców. 4.Parafowane wzory umów przez wykonawcę 5.Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu, potwierdzającego, żeWykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności gospodarczej, 6.Kserokopia polecenia przelewu wadium lub informacja o wniesionej formiewadium akceptowanego przez zamawiającego.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wegrow.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.02.2007, godzina 11:00, Urząd Miejski w Węgrowie, ul. Rynek Mariacki 16, pokój nr 9.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: dostawa sprzętu. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, serwerów, oprogramowania antywirusowego, oprogramowania typu \pakiet biurowy\w ramach realizacji etapu I Projektu e-Węgrów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00, 30.26.00.00, 30.24.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (28 szt.) , komputerów przenośnych (2 szt.), drukarek kolorowych (9 szt.), skanerów (16 szt.), serwerów (2 szt.), oprogramowania antywirusowego (55 stanowisk), projektora multimedialnego ( 1 szt.), aparatu cyfrowego ( 1 szt.) oraz oprogramowania typu \pakiet biurowy\ (13 szt.)w ramach realizacji etapu I Projektu e-Węgrów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: budowa sieci teleinformatycznej. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest budowa 4 sieci teleinformatycznych w budynkach , stanowiących siedzibę Zamawiającego wraz z wykonaniem połączeń światłowodowych w ramach realizacji etapu I Projektu e-Węgrów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest budowa 4 sieci teleinformatycznych w budynkach , stanowiących siedzibę Zamawiającego wraz z wykonaniem połączeń światłowodowych w ramach realizacji etapu I Projektu e-Węgrów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: dostawa i wdrożenia oprogramowania. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie oprogramowania do obsługi Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów oraz oprogramowania do obsługi Internetowego Biura obsługi Interesanta, dostarczenie zestawów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego - 9 szt. wraz z oprogramowaniem podpisującym i weryfikującym oraz 37 szt. certyfikatów powszechnych na kartach kryptograficznych wraz z instalacją i autoryzacją, dostarczenie 2 szt. kiosku multimedialnego (infomatów) . 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00, 74.11.32.10, 30.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie oprogramowania do obsługi Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów oraz oprogramowania do obsługi Internetowego Biura obsługi Interesanta, dostarczenie zestawów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego - 9 szt. wraz z oprogramowaniem podpisującym i weryfikującym oraz 37 szt. certyfikatów powszechnych na kartach kryptograficznych wraz z instalacją i autoryzacją, dostarczenie 2 szt. kiosku multimedialnego (infomatów) . 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 90 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WĘGROWA
- Bieżące utrzymanie terenu Parku im. Armii Krajowej w Węgrowie
- Dostawa urządzeń i systemów cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem - program Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wyposażenia dla Powiatu Tomaszowskiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w podziale na części
- Asysta techniczna systemu elektronicznego obiegu dokumentów oraz planowania budżetu EZD SIDAS oraz SPiRB w roku 2026
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Grajewo"
- Dostawa mobilnych kwalifikowanych certyfikatów imiennego podpisu elektronicznego
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





