eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Zaprojektowanie i wykonanie instalacji c.o. i c.w. z adaptacją pomieszczeń WC w lokalach użytkowych i pomieszczenia węzła cieplnego w budynku przy ul. Kościuszki 76 w Suwałkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-26

Suwałki: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji c.o. i c.w. z adaptacją pomieszczeń WC w lokalach użytkowych i pomieszczenia węzła cieplnego w budynku przy ul. Kościuszki 76 w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 78424 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach , ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628324, 5628326, faks 087 5628400.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji c.o. i c.w. z adaptacją pomieszczeń WC w lokalach użytkowych i pomieszczenia węzła cieplnego w budynku przy ul. Kościuszki 76 w Suwałkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prace projektowe obejmują : -zaprojektowanie instalacji c.w. do istniejących umywalek w lokalach użytkowych i do urządzeń sanitarnych w lokalu mieszkalnym ( instalacja wody - rury stalowe ocynkowane i PE/AL/PE ) z indywidualnymi wymiennikami dla każdego lokalu, -zaprojektowanie instalacji c.o. z indywidualnymi licznikami ciepła ( rury stalowe czarne- leżaki i piony oraz rury PE/Al/PE ) z wykorzystaniem istniejącej instalacji c.o w mieszkaniu, -zaprojektowanie w lokalach użytkowych i pomieszczeniach WC wymaganej normami wentylacji, -likwidacja trzonów piecowych i kuchennych w lokalach użytkowych, -adaptacja pomieszczeń na pomieszczenia WC w lokalach użytkowych, -adaptacja pomieszczenia w piwnicy oficyny południowej na pomieszczenie węzła cieplnego zgodnie z warunkami i wytycznymi PEC w Suwałkach Spółka z o.o. oraz wykonanie schodów wejściowych do pomieszczenia piwnicy ( doprowadzenie do węzła cieplnego instalacji zimnej wody , podłączenie instalacji c.o., wykonanie wentylacji nawiewnej i wywiewnej, wykonanie instalacji elektrycznej dla potrzeb węzła wraz z licznikiem energii elektrycznej na klatce schodowej zgodnie z warunkami technicznymi ), -inwentaryzację dla potrzeb opracowywanej dokumentacji projektowej , -przedmiary robót z określeniem zakresu dla każdej z branż oddzielnie - 2 egz., -specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 2 egz., -dokumentację projektową oddzielnie dla każdej z branż - 5 egz., -charakterystyka energetyczna budynku - 5 egz. 2. Wykonanie robót budowlano - instalacyjnych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową : -instalacja c.w. do istniejących umywalek w lokalach użytkowych ( instalacja wody - rury stalowe ocynkowane i PE/AL/PE ) z indywidualnymi wymiennikami dla każdego lokalu, bez wykonania instalacji c.w. oraz bez urządzeń w lokalu mieszkalnym Nr 1 o powierzchni użytkowej 46,08 m2 , -instalacja c.o. z indywidualnymi licznikami ciepła ( rury stalowe czarne- leżaki i piony oraz rury PE/Al/PE ) bez wykonania instalacji c.o. oraz bez urządzeń w lokalu mieszkalnym Nr 1 o powierzchni użytkowej 46,08 m2 , -wykonanie w lokalach użytkowych i pomieszczeniach WC wymaganej normami wentylacji, -likwidacja trzonów piecowych i kuchennych w lokalach użytkowych, -adaptacja pomieszczeń na pomieszczenia WC w lokalach użytkowych, -adaptacja pomieszczenia w piwnicy oficyny południowej na pomieszczenie węzła cieplnego zgodnie z warunkami i wytycznymi PEC w Suwałkach Spółka z o.o. oraz wykonanie schodów wejściowych do pomieszczenia piwnicy ( doprowadzenie do węzła cieplnego instalacji zimnej wody , podłączenie instalacji c.o., wykonanie wentylacji nawiewnej i wywiewnej, wykonanie instalacji elektrycznej dla potrzeb węzła wraz z licznikiem energii elektrycznej na klatce schodowej zgodnie z warunkami technicznymi . Dane charakteryzujące przedmiot zamówienia: - powierzchnia użytkowa - 1201.81 m2 - ilość kondygnacji - 2 szt. - ilość lokali mieszkalnych - 1 szt. ( lokal mieszkalny Nr 1 o powierzchni użytkowej 46,08 m2 ) - ilość lokali użytkowych - 15 szt. - ilość osób korzystających z lokali - 30 osób - poddasze - budynek częściowo podpiwniczony.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną 71.32.12.00 - Usługi projektowania systemów grzewczych 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4 500,00 PLN ( słownie złotych : cztery tysiące pięćset .-) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 17 kwietnia 2009 roku do godz. 9oo w jednej z n/w form : 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007 roku Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank PEKAO S.A. Nr rachunku 07 1240 5211 1111 0000 4926 1336 przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych : a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP. 3) wyrażają zgodę na opłatę faktury w terminie 21 dni od daty złożenia ich u zamawiającego, 4) wnieśli wadium w kwocie, terminie i w sposób określony w SIWZ. 5) posiadają uprawnienia lub będą dysponować osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie z odpowiednich branż ( budowlanej, sanitarnej i elektrycznej ). 6) posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7) co najmniej jedna osoba z uprawnieniami do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie odbyła minimum dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych lub posiada zaświadczenie określone w § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Nr 150 z 2004 roku poz.1579 ). 8) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 200 000,00 PLN słownie złotych : dwieście tysięcy.- 9) wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz przedłożą referencje od zamawiających o wykonaniu robót należycie. 10) udzielą minimum trzy lata gwarancji na wykonane roboty budowlane, sanitarne i elektryczne. 11) Wykonają zamówienie w terminie nie przekraczającym : opracowanie dokumentacji projektowej : do dnia 29.05.2009 r. . wykonanie robót w budynku oficyny północnej do dnia 31.07.2009 r. . wykonanie pozostałego zakresu prac do dnia 30.08.2009 r. . 2. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie analizy oświadczeń lub dokumentów określonych w Rozdziale IX SIWZ. Ocena przeprowadzona zostanie wg reguły spełnia albo nie spełnia z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy PZP. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunki określone w Rozdziale. VIII SIWZ pkt 1 ppkt. 1,2 i 6 muszą być spełnione odpowiednio przez każdego wykonawcę a pozostałe przez jednego lub kilku wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożenie formularza ofertowego 2. Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Potwierdzenie dopuszczenia do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia, właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Potwierdzenie niekaralności wykonawcy w zakresie art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Podpisany, wypełniony i parafowany przez osoby uprawnione projekt umowy (każda strona) 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 8. Kopię dokumentu uprawniającego wykonawcę do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego lub kopię w/w dokumentów osoby, którą będzie dysponował wykonawca na czas trwania umowy. 9. Polisę lub inny dokument (kopia) potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Oświadczenie kierownika budowy o spełnieniu warunków określonych § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. 150 poz. 1579 ) lub złożenie zaświadczenia określonego w § 13 wyżej wymienionego Rozporządzenia Ministra Kultury. 11. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Potwierdzenie wniesienia wadium (w kopercie zewnętrznej). 13. Wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonywania zamówienia. 14. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. Wymagane dokumenty, o których mowa w Rozdziale IX SIWZ wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawca, który nie złoży wymaganych oświadczeń lub dokumentów wymienionych w Rozdziale IX SIWZ lub nie spełni innych wymagań określonych w niniejszej SIWZ podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zamieszkały lub mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale. IX pkt 3 ; 4 i 5 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy występujący wspólnie składają dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - określone w Rozdziale IX ust. pkt. 2; 3.; 4; 5; 9 każdy, - pozostałe jeden lub kilku..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.suwalki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki, pokój 328.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki, Sekretariat pokój 324.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.