eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Utrzymanie zieleni na terenie gminy Sulechów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-04

Ogłoszenie nr 78406 - 2017 z dnia 2017-05-04 r.

Sulechów: Utrzymanie zieleni na terenie gminy Sulechów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 49078


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, krajowy numer identyfikacyjny 52676500000, ul. Plac Ratuszowy  6, 66100   Sulechów, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 683 851 120, faks 683 854 686, e-mail bz@sulechow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie zieleni na terenie gminy Sulechów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZ.271.21.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres usług związanych z przedmiotem zamówienia obejmuje: a) koszenie trawników z załadunkiem i wywozem skoszonej trawy (wykaz obiektów zestawino w tabeli nr 1- załącznik nr 3), b) wygrabianie liści z załadunkiem i wywozem (wykaz obiektów zestawiono w tabeli nr 2 - załącznik nr 3), c) porządkowanie i utrzymanie bieżące czystości alejek w parkach (wykaz obiektów zestawiono w tabeli nr 3- załącznik nr 3), d) przycinanie żywopłotów wraz z zebraniem i wywozem odpadów (wykaz obiektów zestawiono w tabeli nr 4- załącznik nr 3), e) koszenie trawy kosiarką rotacyjną (wykaz obiektów zestawiono w tabeli nr 5 - załącznik nr 3), f) wykaszanie poboczy dróg gminnych i innych terenów gminnych (wykaz obiektów zestawiono w tabeli nr 6 - załącznik nr 3), g) utrzymanie zieleni na terenie obiektów zabawowo - rekreacyjnych (wykaz obiektów zestawiono w tabeli nr 7 - załącznik nr 3), h) urządzanie rabat i gazonów - nasadzenia jednoroczne (wykaz obiektów zestawiono w tabeli nr 8 - załącznik nr 3), i) pielęgnacja rabat, gazonów i skalniaków (wykaz obiektów zestawiono w tabeli nr 9 - załącznik nr 3), j) podlewanie rabat, gazonów i skalniaków, k) podlewanie młodych nasadzeń drzew i krzewów, l) urządzanie nowych rabat, skalniaków (nasadzenia wieloletnie) wg wskazań Zamawiającego, m) obsadzenie 3 wież kwiatowych i 6 kwietników wiszących i ustawienie oraz zawieszenie ich w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (wykaz obiektów zestawiono w tabeli nr 10 - załącznik nr 3), n) pielęgnacja wież kwiatowych i kwietników wiszących (wykaz obiektów wg tabeli nr 10 - załącznik nr 3), o) urządzanie terenów zielonych wg wskazań Zamawiającego, p) sadzenie drzew, q) ścinanie drzew na terenach gminnych (place, drogi, parki) bez użycia podnośnika, r) ścinanie drzew na terenach gminnych (place, drogi, parki) w zabudowie z użyciem podnośnika, s) pielęgnacja drzew polegająca na przycinaniu konarów i gałęzi, formowanie koron oraz likwidacja odrostów przy pniu, t) przycinanie drzew o średnicy powyżej 40 cm na terenie zabudowanym w bezpośredniej bliskości budynków i obiektów, u) przycinanie drzew o średnicy powyżej 40 cm na pozostałych terenach, v) Frezowanie pni na terenach gminnych. 2. Wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji wyszczególnionych robót: 2.1. Koszenie trawników z załadunkiem i wywozem skoszonej trawy: w zakresie obejmującym koszenie trawników z załadunkiem i wywozem skoszonej trawy: Czynność polega na zbieraniu zalegających na trawniku odpadów (papier, folie itp.), wykoszeniu trawników wg wykazu zamieszczonego w tabeli nr 1, załadowaniu odpadów pozostających po skoszeniu wraz z zebranymi w trakcie prac przygotowawczych odpadami komunalnymi na środek transportu przystosowany do tego celu i przekazaniu ich do zagospodarowania. Wysokość koszenia winna być jednakowa na całej powierzchni, gwarantująca estetyczny wygląd trawnika po skoszeniu. Przewiduje się 5-krotne koszenie w sezonie wegetacyjnym. 2.2. Wygrabianie liści z załadunkiem i wywozem: w zakresie obejmującym wygrabianie liści z załadunkiem i wywozem: Czynność polega na wygrabieniu, w razie potrzeby zamieceniu liści z terenów parków i skwerów wymienionych w tabeli nr 2, usunięciu ich wraz z zebranymi innymi odpadami (papier, szkło itp.) i przekazaniu do zagospodarowania. Przewiduje się 2 krotne wykonanie zabiegu w ciągu roku. 2.3. Porządkowanie i bieżące utrzymanie czystości alejek w parkach: a zakresie obejmującym porządkowanie i utrzymanie bieżące czystości alejek w parkach: Czynność obejmuje usunięcie liści, śmieci itp. odpadów poprzez zebranie ręczne lub zamiatanie. Wykaz terenów wymieniono w tabeli nr 3. Zebrane odpady należy przekazać do zagospodarowania. Przewiduje się 20 krotne wykonanie zabiegu w ciągu roku. 2.4. Przycinanie żywopłotów wraz z zebraniem i wywozem odpadów: w zakresie obejmującym przycinanie żywopłotów wraz z zebraniem i wywozem odpadów: Czynność polega na trzykrotnym w ciągu roku przycinaniu żywopłotów wg wykazu (tabela nr 4) wraz z zebraniem ściętych gałęzi oraz znajdujących się w bezpośredniej bliskości żywopłotu, odpadów. Zebrane odpady należy przekazać do zagospodarowania. 2.5. Koszenie trawy kosiarką rotacyjną: w zakresie obejmującym koszenie trawy kosiarką rotacyjną: Czynność polega na wykoszeniu trawy na terenach zieleni wg wykazu (tabela nr 5), przy użyciu sprzętu mechanicznego, samobieżnego lub ciągnionego. Czynność obejmuje ponadto prace przygotowawcze tj. zebranie odpadów i innych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu koszenia, które należy przekazać do zagospodarowania. Przewiduje się 4 krotne wykonanie zabiegu w sezonie wegetacyjnym. Czynność nie obejmuje zebrania skoszonej trawy. 2.6. Wykaszanie poboczy dróg gminnych i innych terenów gminnych: w zakresie obejmującym wykaszanie poboczy dróg gminnych i innych terenów gminnych: Czynność polega na wykoszeniu 3-krotnym w sezonie wegetacyjnym (na szerokość 1,5m z każdej strony) poboczy dróg gminnych wg wykazu (tabela nr 6), a także innych terenów gminnych wskazanych przez Zamawiającego przy użyciu sprzętu mechanicznego, samobieżnego lub ciągnionego, a w razie potrzeby sprzętu ręcznego. Czynność obejmuje ponadto prace przygotowawcze tj. zebranie odpadów i innych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu koszenia, które należy przekazać do zagospodarowania. Czynność nie obejmuje zebrania skoszonej trawy. 2.7. Utrzymanie zieleni na terenie obiektów zabawowo-rekreacyjnych: w zakresie obejmującym utrzymanie zieleni na terenie obiektów zabawowo- rekreacyjnych: Czynność polega na usuwaniu chwastów oraz wykaszaniu roślinności 5-krotnie w sezonie wegetacyjnym. Wykaz obiektów zabawowo-rekreacyjnych podano w tabeli nr 7. 2.8. Urządzanie rabat i gazonów (nasadzenia jednoroczne): w zakresie obejmującym urządzanie rabat i gazonów (nasadzenia jednoroczne): Czynność polega na przygotowaniu gleby na wyznaczonych pod nasadzenia rabatach wg wykazu (tabela nr 8), zastosowaniu odpowiedniego nawożenia i wykonaniu nasadzeń sadzonek zakupionych przez Wykonawcę, na jego koszt. 2.9. Pielęgnacja rabat, gazonów i skalniaków: w zakresie obejmującym pielęgnację rabat, gazonów i skalniaków: Czynność polega na pieleniu, uzupełnieniu brakującej ziemi lub kory na rabatach, w gazonach lub skalniakach wg wykazu (tabela nr 9), a także usunięciu nasadzeń przekwitłych, uschniętych lub obumarłych. Powstałe w trakcie wykonywania prac odpady należy przekazać do zagospodarowania. Zakup ziemi i kory obciąża Wykonawcę. 2.10. Podlewanie rabatów, gazonów i skalniaków: wzakresie obejmującym podlewanie rabat, gazonów i skalniaków: Czynność polega na podlewaniu nasadzeń w rabatach i gazonach znajdujących się na terenie miasta wg wykazu (tabela nr 9). Przewiduje się co najmniej 15-krotne podlanie. Koszty poboru wody obciążają Wykonawcę. 2.11. Podlewanie młodych nasadzeń drzew i krzewów: wzakresie obejmującym podlewanie młodych nasadzeń drzew i krzewów: Czynność polega na podlewaniu nasadzeń drzew i krzewów wprowadzonych w bieżącym roku a także w latach ubiegłych wg wskazań Zamawiającego. Przewiduje się co najmniej 10-krotne podlanie. Koszty poboru wody obciążają Wykonawcę. 2.12. Urządzanie nowych rabat, skalniaków (nasadzenie wieloletnie) wg wskazania Zamawiającego: w zakresie obejmującym urządzanie nowych rabat, skalniaków (nasadzenie wieloletnie) wg wskazania Zamawiającego: Czynność polega na urządzeniu rabat lub skalniaków we wskazanych przez Zamawiającego miejscach. Prace winny obejmować przygotowanie terenu pod nasadzenia (wybranie kamieni, dowiezienie odpowiedniej gleby, nawożenie itp.) i wykonanie nasadzeń sadzonek zakupionych przez Wykonawcę. 2.13. Obsadzenie 3 wież kwiatowych i 6 kwietników wiszących i ustawienie oraz zawieszenie ich w miejscach wskazanych przez Zamawiającego: w zakresie obejmującym obsadzenie 3 wież kwiatowych i 6 kwietników wiszących wraz z ustawieniem oraz zawieszeniem ich w miejscach wskazanych przez Zamawiającego: Czynność polega na obsadzeniu gminnych wież kwiatowych i kwietników wiszących wg wykazu (tabela nr 10) sadzonkami pelargonii, begonii lub innymi uzgodnionymi z Zamawiającym, zakupionymi przez Wykonawcę na jego koszt w ilości, co najmniej 185 szt./wieżę i 15 szt./kosz oraz ustawieniu wież kwiatowych i zawieszeniu kwietników wiszących w miejscach wskazanych przez Zamawiającego nie wcześniej niż w ostatniej dekadzie maja. 2.14. Pielęgnacja wież kwiatowych i kwietników wiszących: w zakresie obejmującym pielęgnację wież kwiatowych i kwietników wiszących: Czynność polega na pielęgnacji nasadzeń poprzez podlewanie, nawożenie, obrywanie zeschłych kwiatostanów i pielenie w okresie od maja do października. Wymienione zabiegi dotyczą 3 wież kwiatowych i 6 kwietników wiszących. 2.15. Urządzanie terenów zielonych wg wskazań Zamawiającego: w zakresie obejmującym urządzanie terenów zielonych wg wskazań Zamawiającego: Czynność polega na urządzeniu terenów zielonych we wskazanych przez Zamawiającego miejscach. Prace winny obejmować przygotowanie terenu tj. jego wyrównanie, a w razie potrzeby jego odchwaszczenie mechaniczne lub środkami chemicznymi zakupionymi przez Wykonawcę na jego koszt, oczyszczenie z kamieni, wycinkę wskazanych przez Zamawiającego drzew i krzewów, karczowanie pni. We wskazanych przez Zamawiającego przypadkach również dowiezienie ziemi, jej rozplantowanie oraz posianie trawy zakupionej przez Wykonawcę na jego koszt. 2.16. Sadzenie drzew: w zakresie obejmującym sadzenie drzew: Czynność polega na dowiezieniu sadzonek zakupionych przez Zamawiającego do miejsca sadzenia wskazanego przez Zamawiającego, wykonaniu nasadzeń zgodnie ze sztuką ogrodniczą, osadzeniu palików, przycięciu gałęzi i przywiązaniu pnia, rozplantowaniu pozostałej ziemi. Przy sadzeniu należy stosować kołki do drzewek w ilości 3 szt., grubości minimum 6 cm. Wysokość palika wystającego nad gruntem powinna być odpowiedniej wysokości w stosunku do wielkości sadzonki, tj. takiej, by zachować jej stabilność. Jako wiązadło stosować taśmę elastyczną, parcianą o szerokości minimum 3cm. Ustawienie palików i przywiązanie do nich taśmą -należy do Wykonawcy. Korzenie złamane i uszkodzone należy przed sadzeniem przyciąć. Po umieszczeniu systemu korzeniowego w dole na drzewko i zasypaniu ziemią, należy prawidłowo ubić ziemię wokół pnia, uformować misę i podlać. Termin wykonania nasadzeń każdorazowo uzgodni Zamawiający. 2.17. Ścinanie drzew na terenach gminnych (place, drogi, parki) bez użycia podnośnika: w zakresie obejmującym ścinanie drzew na terenach gminnych (place, drogi, parki) bez użycia podnośnika: Czynność polega na ścięciu drzew wskazanych przez Zamawiającego, odcięciu gałęzi i konarów, pocięciu pnia i konarów na odcinki, ułożeniu gałęzi i konarów w stosy, a w przypadku wskazania przez Zamawiającego również wywiezieniu do wskazanego miejsca na obszarze gminy Sulechów. W zakres prac wchodzi wykonanie wyrzynków z pnia o długości 1 m. W szczególnych przypadkach Zamawiający może zlecić dodatkowe cięcie drewna na wyrzynki 0,5 m. Zagospodarowanie gałęzi wraz liśćmi spoczywa na Wykonawcy. 2.18. Ścinanie drzew na terenach gminnych (place, drogi, parki) w zabudowiez użyciem podnośnika: w zakresie obejmującym ścinanie drzew na terenach gminnych (place, drogi, parki) w zabudowie z użyciem podnośnika: Czynność obejmuje wykonanie robót opisanych w pkt 2.17 powyżej z uwzględnieniem wykonawstwa robót z użyciem podnośnika. 2.19. Pielęgnacja drzew polegająca na przycinaniu konarów i gałęzi, formowanie koron oraz likwidacja odrostów przy pniu: w zakresie obejmującym pielęgnację drzew polegającą na przycinaniu konarów i gałęzi, formowaniu koron oraz likwidacji odrostów przy pniu: Czynność obejmuje prześwietlenie korony drzew poprzez wycięcie części konarów, gałęzi i posuszu, w tym uformowanie korony drzew, likwidacji odrostów przy pniu, zebranie powstałych odpadów i ich przekazanie do zagospodarowania. 2.20. Przycinanie drzew o średnicy powyżej 40 cm na terenie zabudowanym w bezpośredniej bliskości budynków i obiektów: w zakresie obejmującym przycinanie drzew o średnicy powyżej 40 cm na terenie zabudowanym w bezpośredniej bliskości budynków i obiektów lub drzew rosnących w terenie trudnodostępnym : Czynność polega na przycięciu drzew rosnących w bezpośrednim sąsiedztwie budynków i obiektów lub rosnących w terenie trudno dostępnym. Zakres prac obejmuje zmniejszenie korony drzewa poprzez obcięcie konarów i gałęzi w sposób umożliwiający odtworzenie korony, pocięcie odciętych konarów i gałęzi oraz wywiezienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub przekazanie do zagospodarowania. W uzasadnionych przypadkach wskazane czynności Wykonawca wykona z użyciem podnośnika. W przypadkach zagrażających bezpieczeństwu ludzi i mienia czynności polegające na przycięciu konarów Wykonawca wykona w czasie zgodnym z przedłożoną ofertą. 2.21. Przycinanie drzew o średnicy powyżej 40 cm na pozostałych terenach: w zakresie obejmującym przycinanie drzew o średnicy powyżej 40 cm na pozostałych terenach: Czynność polega na przycięciu drzew rosnących poza terenem zabudowanym. Zakres prac obejmuje zmniejszenie korony drzewa poprzez obcięcie konarów i gałęzi w sposób umożliwiający odtworzenie korony, pocięcie odciętych konarów i gałęzi oraz wywiezienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub przekazanie do zagospodarowania. W uzasadnionych przypadkach wskazane czynności Wykonawca wykona z użyciem podnośnika. W przypadkach zagrażających bezpieczeństwu ludzi i mienia czynności polegające na przycięciu konarów Wykonawca wykona w czasie zgodnym z przedłożoną ofertą. 2.22. Frezowanie pni na terenach gminnych: w zakresie obejmującym frezowanie pni na terenach gminnych: Czynność polega na wyfrezowaniu pni na głębokość co najmniej 20 cm, zasypaniu dołu ziemią oraz ubiciu gruntu i wyrównaniu zasypanego dołu. Powstałe odpady należy przekazać do zagospodarowania. 3. Obowiązki Wykonawcy: 3.1. Wykonywanie, przez cały okres realizacji zamówienia, usług będących przedmiotem umowy, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności: a) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.), b) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.), c) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2016 r. poz. 672 z późn. zm.), d) ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2016 r., poz. 2134 ze późn. zm. Dz.U. z 2016 r. poz. 2249), e) uchwały nr 0007.245.2016 Rady Miejskiej w Sulechowie z dnia 7 lipca 2016 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Sulechów (Dz. Urz. Woj. Lubuskiego z 2016 r. poz. 1494) oraz innych właściwych aktów prawnych, przy czym w przypadku zmiany ww. przepisów Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania Umowy w zakresie, w jakim określony w niej zakres świadczeń będzie do pogodzenia z nowym brzmieniem przepisów, a w szczególności nie będzie prowadził do zwiększenia świadczeń Wykonawcy, chyba że zwiększenie zakresu świadczeń będzie nieistotne.. 3.2. Zapewnienie stałego kontaktu telefonicznego codziennie w godz. od 7.00 do godz. 20.00, w celu przyjmowania zgłoszeń od Zamawiającego. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu wykaz numerów telefonów z uwzględnieniem łączności bezprzewodowej, numerów telefaksu oraz adresów poczty e-mail dla celów kontaktu. 3.3. Wykonywanie prac, o których mowa w pkt 2.1-2.11 oraz w pkt 2.13-2.14 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem i częstotliwością wskazaną przez Zamawiającego oraz dodatkowo w uzasadnionych przypadkach na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego potwierdzone telefaksem lub drogą elektroniczną (poczta e-mail), przy czym zgłoszenie obejmować będzie wskazanie zakresu czynności, lokalizację oraz termin ich wykonania.. 3.4. Wykonywanie prac, o których mowa w pkt 12 oraz pkt 15-22 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym przez Zamawiającego, na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego potwierdzone telefaksem lub drogą elektroniczną (poczta e-mail), przy czym zgłoszenie obejmować będzie wskazanie zakresu czynności, lokalizację oraz termin ich wykonania. 3.5. Realizacja innych poleceń Zamawiającego co do przeprowadzenia konkretnych usług objętych zakresem umowy, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, których wykonanie w danym czasie Zamawiający uzna za uzasadnione. 3.6. Zabezpieczenie terenu przez czas trwania realizacji zadania ze szczególnym uwzględnieniem zdrowia i życia ludzi. 3.7. Utrzymanie terenu realizowanych usług w należytym porządku, przestrzegania przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz zasad właściwej gospodarki materiałami. 3.8. Ponoszenie odpowiedzialności wobec osób trzecich za wszelkie szkody powstałe w związku z realizacją przedmiotu umowy, w szczególności za szkody wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania przez Wykonawcę usług stanowiących przedmiot umowy. 3.9. Ścisła współpraca z przedstawicielem Zamawiającego, w tym informowanie go o wykonaniu poszczególnych usług. 3.10. Przekazywanie na swój koszt do zagospodarowania wszelkich odpadów pochodzących z realizacji zobowiązań Wykonawcy określonych umową. 3.11. Posiadanie, przez cały okres realizacji zamówienia, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującego wszystkie ryzyka związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności szkody wyrządzone niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem zobowiązań objętych umową, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000,- zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100). 3.12. Posiadanie i przedstawienie Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy na realizację przedmiotu zamówienia zezwolenia na zbieranie odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poza wymaganiami powyżej określa załącznik nr 3 do SIWZ oraz tabelaryczny wykaz terenów objętych przedmiotem umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 77211400-6
Dodatkowe kody CPV: 77211500-7, 77211600-8, 77300000-3, 77310000-6, 77340000-5, 77314100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT324074.07
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne SuPeKom Sp. z o. o.,  zarzad@supekom.pl,  ul. Poznańska 18,  66-100,  Sulechów,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 449945.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 449945.58
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 449945.58
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.