eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Przetarg nieograniczony na dostawy dla potrzeb Zakładu Karnego w Kaliszu pieczywa, artykułów spożywczych różnych, soi, dżemów, warzyw mrożonych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-02

Kalisz: Przetarg nieograniczony na dostawy dla potrzeb Zakładu Karnego w Kaliszu pieczywa, artykułów spożywczych różnych, soi, dżemów, warzyw mrożonych.
Numer ogłoszenia: 783 - 2009; data zamieszczenia: 02.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Kalisz , ul. Łódzka 2, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7654100, 7654104, faks 0-62 7654110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawy dla potrzeb Zakładu Karnego w Kaliszu pieczywa, artykułów spożywczych różnych, soi, dżemów, warzyw mrożonych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I pieczywo Chleb świeży żytni krojony, pakowany po 200g: kod CPV 15811100-7; szacowana ilość 52 000,00kg Bułka świeża pszenna krojona, pakowana po 200g:kod CPV 15811100-7; szacowana ilość 3 000,00 kg Część II artykuły spożywcze różne Herbata granulowana: kod CPV 15860000-4; szacowana ilość 250,00 kg Herbata miętowa: kod CPV 15860000-4; szacowana ilość 50,00kg Kawa zbożowa: kod CPV 15860000-4; szacowana ilość 80,00 kg Ocet: kod CPV 15871110-8; szacowana ilość 250,00kg Musztarda: kod CPV 15871250-1; szacowana ilość 400,00kg Pieprz mielony: kod CPV 15872100-2; szacowana ilość 35,00 kg Papryka mielona słodka: kod CPV 15870000-7; szacowana ilość 35,00 kg Majeranek: kod CPV 15870000-7; szacowana ilość 25,00 kg Ziele angielskie: kod CPV 15870000-7; szacowana ilość 10,00 kg Kwasek cytrynowy: kod CPV 15871000-4; szacowana ilość 5,00 kg Bulion warzywny: kod CPV 15891500-5; szacowana ilość 1100,00 kg Ketchup: kod CPV 15871230-5; szacowana ilość 300,00 kg Majonez: kod CPV 15871273-8; szacowana ilość 500,00 kg Przyprawa w płynie: kod CPV 15871200-6; szacowana ilość 1100,00 kg Chrzan: kod CPV 15870000-7; szacowana ilość 200,00 kg Cukier: kod CPV 15831200-4; szacowana ilość 10 000,00 kg Sól: kod CPV 15872400-5; szacowana ilość 1 500,00 kg Makaron gruby: kod CPV 15851100-9; szacowana ilość 2 500,00 kg Makaron nitki: kod CPV 15851100-9; szacowana ilość 600,00 kg Makaron spaghetti: kod CPV 15851100-9; szacowana ilość 600,00 kg koncentrat pomidorowy: kod CPV 15871230-5; szacowana ilość 1500,00 kg Herbata ekspresowa w torebkach do 2gr: kod CPV 15864100-3; szacowana ilość 120,00 kg Liść laurowy: kod CPV 15870000-7; szacowana ilość 10,00 kg Część III soja Kostka sojowa: kod CPV 03111100-3; szacowana ilość 500,00kg Krajanka sojowa: kod CPV 03111100-3; szacowana ilość 500,00kg Granulat sojowy: kod CPV 03111100-3; szacowana ilość 400,00kg Część IV dżemy Marmolada: kod CPV 15332230-5; szacowana ilość 1200,00kg Dżem brzoskwiniowy: kod CPV 15332290-3; szacowana ilość 700,00kg Dżem truskawkowy: kod CPV 15332290-3; szacowana ilość 500,00kg Dżem wiśniowy: kod CPV 15332290-3; szacowana ilość 500,00kg Część V warzywa mrożone fasolka szparagowa kod CPV 15331170-9; szacowana ilość 400,00 kg pieczarki mrożone kod CPV 15331170-9; szacowana ilość 300,00 kg kalafior mrożony kod CPV 15331170-9; szacowana ilość 400,00 kg mieszanka warzywna 7 składnikowa kod CPV 15331170-9; szacowana ilość 400,00 kg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, także podać nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty : Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia, których oferta zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązani są przedstawić Zamawiającemu, umowę regulującą współpracę tych wykonawców a w szczególności: wskazanie tzw. Partnera wiodącego Pełnomocnika, który będzie reprezentował wszystkich wykonawców wobec Zamawiającego w czasie wykonywania Zamówienia oraz do upływu okresu gwarancji i rękojmi, z którym Zamawiający będzie prowadził wszelką korespondencję, oraz na którego rachunek bankowy Zamawiający będzie przekazywał należności za wykonanie Zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. Forma dokumentów Wymagane dokumenty w ppkt a należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk OFERTA..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Kaliszu ul. Łódzka 2 62-800 Kalisz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Kaliszu ul. Łódzka 2 62-800 Kalisz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pieczywo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chleb świeży żytni krojony, pakowany po 200g: kod CPV 15811100-7; szacowana ilość 52 000,00kg Bułka świeża pszenna krojona, pakowana po 200g:kod CPV 15811100-7; szacowana ilość 3 000,00 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: artykuły spożywcze różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Herbata granulowana: kod CPV 15860000-4; szacowana ilość 250,00 kg Herbata miętowa: kod CPV 15860000-4; szacowana ilość 50,00kg Kawa zbożowa: kod CPV 15860000-4; szacowana ilość 80,00 kg Ocet: kod CPV 15871110-8; szacowana ilość 250,00kg Musztarda: kod CPV 15871250-1; szacowana ilość 400,00kg Pieprz mielony: kod CPV 15872100-2; szacowana ilość 35,00 kg Papryka mielona słodka: kod CPV 15870000-7; szacowana ilość 35,00 kg Majeranek: kod CPV 15870000-7; szacowana ilość 25,00 kg Ziele angielskie: kod CPV 15870000-7; szacowana ilość 10,00 kg Kwasek cytrynowy: kod CPV 15871000-4; szacowana ilość 5,00 kg Bulion warzywny: kod CPV 15891500-5; szacowana ilość 1100,00 kg Ketchup: kod CPV 15871230-5; szacowana ilość 300,00 kg Majonez: kod CPV 15871273-8; szacowana ilość 500,00 kg Przyprawa w płynie: kod CPV 15871200-6; szacowana ilość 1100,00 kg Chrzan: kod CPV 15870000-7; szacowana ilość 200,00 kg Cukier: kod CPV 15831200-4; szacowana ilość 10 000,00 kg Sól: kod CPV 15872400-5; szacowana ilość 1 500,00 kg Makaron gruby: kod CPV 15851100-9; szacowana ilość 2 500,00 kg Makaron nitki: kod CPV 15851100-9; szacowana ilość 600,00 kg Makaron spaghetti: kod CPV 15851100-9; szacowana ilość 600,00 kg koncentrat pomidorowy: kod CPV 15871230-5; szacowana ilość 1500,00 kg Herbata ekspresowa w torebkach do 2gr: kod CPV 15864100-3; szacowana ilość 120,00 kg Liść laurowy: kod CPV 15870000-7; szacowana ilość 10,00 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: soja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kostka sojowa: kod CPV 03111100-3; szacowana ilość 500,00kg Krajanka sojowa: kod CPV 03111100-3; szacowana ilość 500,00kg Granulat sojowy: kod CPV 03111100-3; szacowana ilość 400,00kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dżemy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marmolada: kod CPV 15332230-5; szacowana ilość 1200,00kg Dżem brzoskwiniowy: kod CPV 15332290-3; szacowana ilość 700,00kg Dżem truskawkowy: kod CPV 15332290-3; szacowana ilość 500,00kg Dżem wiśniowy: kod CPV 15332290-3; szacowana ilość 500,00kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: warzywa mrożone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fasolka szparagowa kod CPV 15331170-9; szacowana ilość 400,00 kg pieczarki mrożone kod CPV 15331170-9; szacowana ilość 300,00 kg kalafior mrożony kod CPV 15331170-9; szacowana ilość 400,00 kg mieszanka warzywna 7 składnikowa kod CPV 15331170-9; szacowana ilość 400,00 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.