Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-26
Katowice: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu informatycznego- Sprawa nr 5/D/2009
Numer ogłoszenia: 78398 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia" , ul. PCK 1, 40-057 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 251 64 35, faks 032 250 37 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzla-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu informatycznego- Sprawa nr 5/D/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego, który zawiera 10 n/w Pakietów. Pakiet 1. Zestaw komputerowy I - Komputer z oprogramowaniem do realizacji zadań statutowych, obsługi programów medycznych oraz użytkowania aparatury i urządzeń medycznych ilość kpl.7 Pakiet 2. Zestaw komputerowy II - Komputer z oprogramowaniem do realizacji zadań statutowych, obsługi programów medycznych oraz użytkowania aparatury i urządzeń medycznych ilość kpl.2 Pakiet 3. Jednostka centralna ilość szt.10 Pakiet 4 Monitor ilość szt. 10 Pakiet 5 Listwa antyprzepięciowa ilość szt. 10 Pakiet 6 Drukarka laserowa ilość szt. 1 Pakiet 7 Serwer ilość szt. 1 Pakiet 8 Nośnik-pendrive 1GB ilość szt. 2 Pakiet 9 Licencja Total Commander ilość szt. 1 Pakiet 10 licencja Avast Antywirus ilość 30.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.40.00 - Stacje robocze 31.23.10.00 - 31.23.10.00 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 30.23.12.50 - 30.23.12.50 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego 30.21.62.00 - Czytniki kart magnetycznych 30.21.17.00 - 30.21.17.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w niniejszej siwz na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty n/w oświadczenia i dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie 2)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wymagane minimum 1 osoba, z co najmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym w branży informatycznej 3)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 dostaw w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem wartości przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców 4)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzla-katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach
ul. PCK 1
40-057 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach - Kancelaria ul. PCK 1 40-057 Katowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przetarg nieograniczonyna dostawę sprzętu informatycznego - Sprawa nr 5/D/2009.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy I - Komputer z oprogramowaniem do realizacji zadań statutowych, obsługi programów medycznych oraz użytkowania aparatury i urządzeń medycznych- ilość kpl. 7.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu informatycznego -Sprawa nr 5/D/2009.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy II - Komputer z oprogramowaniem do realizacji zadań statutowych, obsługi programów medycznych oraz użytkowania aparatury i urządzeń medycznych ilość kpl. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu informatycznego -Sprawa nr 5/D/2009.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednostka centralna sztuk 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu informatycznego -Sprawa nr 5/D/2009.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor szt. 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.50-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu informatycznego -Sprawa nr 5/D/2009.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Listwa antyprzepięciowa szt. 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.17.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu informatycznego -Sprawa nr 5/D/2009.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.23.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu informatycznego -Sprawa nr 5/D/2009.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer szt.1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu informatycznego -Sprawa nr 5/D/2009.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nośnik-pendrive 1GB- szt.2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.17.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu informatycznego -Sprawa nr 5/D/2009.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Licencja Total Commander szt.1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu informatycznego -Sprawa nr 5/D/2009.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Licencja Avast Antywirus szt.30.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i elementów wyposażenia pracowni szkolnych
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "LoCaGas- Low Calorific Gas for Green Power Production"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.