eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miejsce PiastoweRozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Domu Ludowego w Targowiskach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-10

Miejsce Piastowe: Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Domu Ludowego w Targowiskach.
Numer ogłoszenia: 78393 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35065 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejsce Piastowe, ul. Dukielska 14, 38-430 Miejsce Piastowe, woj. podkarpackie, tel. 13 4353012 w. 122, faks 13 4309799.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Domu Ludowego w Targowiskach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozbudowa istniejącego budynku Domu Ludowego polegała będzie na budowie nowego parterowego, niepodpiwniczonego, pokrytego dachem budynku, dobudowanego od strony północnej i wschodniej. W nowej części północnej zlokalizowana będzie sala balowa , przebudowane sanitariaty, kuchnia z zapleczem. Od strony wschodniej zlokalizowano sanitariaty oraz szatnię damską i męską. Zamówienie obejmuje również wymianę pokrycia dachu nad częścią istniejącą. Zakres robót obejmuje : Roboty budowlane: - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne i fundamentowe - roboty murarskie i murowe - roboty zbrojarskie - wykonanie konstrukcji dachowych - wykonywanie pokryć dachowych - roboty wykończeniowe - wykonanie ocieplenia budynku ( termomodernizacja ) Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej: Wykonanie instalacji hydrantowej Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania: - roboty demontażowe - roboty instalacyjne - montaż rurociągów stalowych czarnych i rurociągów miedzianych - montaż grzejników i armatury Wykonanie wentylacji Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej Przebudowa przewodów wodociągowych i kanalizacji sanitarnej Wykonanie instalacji elektrycznej : - wyniesienie układu pomiarowego na zew. budynku, - przebudowa istniejącego wyłącznika głównego ppoż. WGP, - rozdzielnica odbiorcza i linia zasilająca część rozbudowanego obiektu, - instalacja wtykowa i gniazd wtykowych, - instalacja ochrony od porażeń, - instalacja połączeń wyrównawczych, - instalacja odgromowa, Klimatyzacja Szczegółowy zakres robót zawiera: przedmiar robót zał. nr 8, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zał. nr 9 oraz dokumentacja techniczna zał. nr 10 inwentaryzacja zał. Nr 11 do SIWZ. Złom z demontażu instalacji centralnego ogrzewania Wykonawca złoży w miejscu wskazanym przez Inwestora. Uwaga: prace będą prowadzone w czynnym obiekcie Domu Ludowego w Targowiskach, co należy uwzględnić przy kalkulacji i wycenach realizacji zadania. Oferent będzie zobowiązany do takiej organizacji prac aby bez przeszkód mogła funkcjonować biblioteka.. Dodatkowe wymagania zamawiającego w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy: a) obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, b) opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej po wykonaniu prac, c) wykonanie pomiarów dla wykonanych instalacji oraz dostarczenie dla Zamawiającego protokołów, d) przeprowadzenie niezbędnych odbiorów wymaganych do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie wraz z poniesieniem wszelkich opłat z tym związanych, e) opłat związanych z niezbędnymi dopuszczeniami, wyłączeniami w związku z prowadzonymi pracami. Gwarancja: Wykonawca udzieli gwarancji na cały zakres zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego protokołu odbioru, 1. Wykonawca prowadził będzie serwis gwarancyjny oraz wykonywał będzie niezbędne przeglądy serwisowe w okresie gwarancji tj. w okresie 36 miesięcy od bezusterkowego protokołu odbioru w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy, 2. Czas reakcji na zgłoszone wady lub usterki w okresie gwarancji i rękojmi ma wynosić min.12 godzin od momentu pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego, 3. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad i usterek stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi w terminie techniczne uzasadnionym i bez zbędnego opóźnienia, jednak nie dłuższym niż 3 dni od dnia stwierdzenia usterek i wad, 4. Oferowane urządzenia oraz materiały użyte do budowy będą posiadały wymagane prawem certyfikaty i atesty, w szczególności deklarację zgodności CE. Komplet dokumentów Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego, 5. Wykonawca, dokona wyceny prowadzonych czynności serwisowych niezbędnych do utrzymania warunków gwarancji oraz sprawności instalacji i urządzeń objętych umową na etapie ustalania ceny ofertowej za całość przedmiotu zamówienia. Wszystkie materiały/ urządzenia, które zostały określone w załącznikach SIWZ za pomocą nazw producentów, mogą zostać zastąpione materiałami/urządzeniami równoważnymi, tj. o bezsprzecznie takich samych lub lepszych parametrach technicznych i cechach jakościowo-eksploatacyjnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dofinansowanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, w ramach działania 413 Wdrożenie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania ODNOWA I ROZWÓJ WSI..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Budownictwo Styl-Bau - Bogdan Klatka, ul.Przemysłowa 7, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1039128,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1008346,40

  • Oferta z najniższą ceną: 1008346,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1336684,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.