Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-07
Kobierzyce: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla wykonania zadania: Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Kobierzycach
Numer ogłoszenia: 78321 - 2010; data zamieszczenia: 07.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Centrum Kultury i Sportu , ul. Ludowa 7, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111200, faks 071 3111852.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kultura-kobierzyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla wykonania zadania: Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Kobierzycach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Kobierzycach polegających na: 1) wykonaniu czynności zastępstwa inwestycyjnego przy zorganizowaniu i przeprowadzeniu postępowania przetargowego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na wyłonienie wykonawcy robót budowlano-montażowych, 2) wykonaniu czynności zastępstwa inwestycyjnego oraz nadzoru inwestorskiego w trakcie przeprowadzania robót budowlano-montażowych, wraz z rozliczeniem inwestycji ze szczególnym uwzględnieniem rozliczenia środków pochodzących z dofinansowania z niżej wymienionych źródeł: 1) Umowa dot. Dofinansowania zadań w ramach programu Promesa Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego za środków finansowych MKiDN pochodzących z Funduszu Kultury. Rodzaj zadania: Budowa, rozbudowa i przebudowa infrastruktury kulturalnej oraz infrastruktury publicznych szkół i uczelni artystycznych. Program Rozwoju Obszarów Wiejskich - Oś 3, działanie 3.4. - Odnowa i Rozwój Wsi, 2) Umowa o przyznanie pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007 - 2013. Program, Oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowania gospodarki wiejskiej. Działanie 313, 322, 323 Odnowa i Rozwój wsi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla wykonania zadania: Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Kobierzycach.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku, o których mowa III.3.2) zamawiający uzna udokumentowanie przez wykonawców, że: 1) W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali minimum 2 zamówienia obejmujące usługi pełnienia funkcji inwestora zastępczego wraz z finansowym rozliczaniem inwestycji odpowiadających swoim rodzajem i wielkością inwestycji, której dotyczy niniejsze postępowanie, które w części lub w całości były finansowane ze źródeł pochodzących z Unii Europejskiej. Wykazane usługi muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez poprzedniego Zamawiającego potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. Wykonawca przedstawi wykaz z opisem usług, poda wielkość i wartość inwestycji oraz daty i miejsca wykonania. 2) W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali minimum 2 zamówienia polegające na kompleksowym przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego o wartości porównywalnej do wartości zamówienia na roboty budowlane, które dotyczą niniejszego zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku, o których mowa III.3.4) zamawiający uzna udokumentowanie przez wykonawców, że: dysponują osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności: a) architektonicznej, b) konstrukcyjno - budowlanej, c) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych d) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, e) drogowej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku, o których mowa III.3.5) zamawiający uzna udokumentowanie przez wykonawców, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Określenie warunków dokonania zmiany treści umowy: 1) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku: a) Wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w § 5 Umowy, b) wystąpienia podczas realizacji nadzorowanej inwestycji robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a które skutkują przedłużeniem terminu realizacji nadzorowanej inwestycji. W powyższych przypadkach termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności, o których mowa w punkcie a) i b). 2) Zamawiający dopuszcza zmianę członka zespołu nadzoru inwestorskiego przedstawionego w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptując nowego członka zespołu nadzoru, w przypadku, gdy: a) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę członka zespołu nadzoru, w następujących przypadkach: choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących członka zespołu nadzoru, nie wywiązywania się członka zespołu nadzoru z obowiązków wynikających z umowy, jeżeli zmiana członka zespołu nadzoru stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji), b) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany członka zespołu nadzoru, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca zobowiązany jest zmienić członka zespołu nadzoru zgodnie żądaniem Zamawiającego we wskazanym przez Zamawiającego terminie. W przypadku zmiany członka zespołu nadzoru - nowy członek zespołu nadzoru musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla powyższych osób. 3) Zmiana formy zabezpieczenia umowy: zmiana przewidziana w art. 149 ust. 1 ustawy Pzp (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami). 4) Zmiana ustawowej wysokości podatku VAT: jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za prace, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kultura-kobierzyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminne Centrum Kultury i Sportu
Ul. Ludowa 7
55-040 Kobierzyce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2010 godzina 13:30, miejsce: Gminne Centrum Kultury i Sportu Ul. Ludowa 7 55-040 Kobierzyce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja inwestycji jest współfinansowana z niżej wymienionych źródeł: 1) Umowa dot. Dofinansowania zadań w ramach programu Promesa Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego za środków finansowych MKiDN pochodzących z Funduszu Kultury. Rodzaj zadania: Budowa, rozbudowa i przebudowa infrastruktury kulturalnej oraz infrastruktury publicznych szkół i uczelni artystycznych. Program Rozwoju Obszarów Wiejskich - Oś 3, działanie 3.4. - Odnowa i Rozwój Wsi, 2) Umowa o przyznanie pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007 - 2013. Program, Oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowania gospodarki wiejskiej. Działanie 313, 322, 323 Odnowa i Rozwój wsi..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI KOBIERZYCE
- Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w gminie Kobierzyce-z podziałem na 2 części
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy drogi gminnej ul. Akacjowej w Tyńcu Małym wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID
- Remont i modernizacja oświetlenia Hali Sportowo-Widowiskowej im. Adama Wójcika w Kobierzycach przy ulicy Dębowej 20
więcej: przetargi KOBIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania p.n. "Budowa siedziby Nadleśnictwa Przytok, wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- ZSP nr 18, ul. Litewska 34 w Krakowie - rewitalizacja boiska szkolnego - etap 1- wymiana istniejącej nawierzchni na nową wraz z elementami wyposażenia boiska w trybie zaprojektuj i wykonaj.
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy infrastruktury ładowania do autobusów elektrycznych.
- Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu wraz z zapewnieniem nadzoru inwestorskiego dla zadania Modernizacja i rozbudowa ZOL w Makowie Podhalańskim realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy
- Budowa żłobka w Mielnie Budowa przedszkola w Mielnie
- Kompleksowa modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Godziszów
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.