Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Warszawa: dostawa blankietów elektronicznej legitymacji studenckiej z nadrukiem numeru seryjnego układu elektronicznego standardu MIFARE wraz z czytnikiem i oprogramowaniem dla Politechniki Warszawskiej
Numer ogłoszenia: 78308 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2346206, 2346630, fax 022 2346217, 6286075.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa blankietów elektronicznej legitymacji studenckiej z nadrukiem numeru seryjnego układu elektronicznego standardu MIFARE wraz z czytnikiem i oprogramowaniem dla Politechniki Warszawskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa blankietów elektronicznej legitymacji studenckiej z nadrukiem numeru seryjnego układu elektronicznego standardu MIFARE wraz z czytnikiem i oprogramowaniem dla Politechniki Warszawskiej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.16.20.00 - Karty zawierające obwody scalone Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.21.13 - Karty zawierające obwody scalone Oryginalny kod CPV: 25.25.20.00 - Karty "inteligentne" Kod CPV wg słownika 2008: 30.16.20.00 - Karty ?inteligentne? .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w myśl art. 24 Pzp. Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków. Ocena zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w punkcie 4, Wykonawcy załączą do oferty następujące dokumenty: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru zawartego w Załączniku nr 3 do SIWZ. b) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, to jest aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Do ofert powinny być załączone opisy zawierające dane, które potwierdzą, iż oferowany produkt spełnia wymagania techniczne określone przez Zamawiającego. Opisy muszą jednoznacznie identyfikować oferowany produkt poprzez wskazanie numeru/symbolu katalogowego zaoferowanego produktu wg katalogu producenta. d) Do oferty powinny być załączone materiały informacyjne producenta, dotyczące oferowanego produktu w postaci, np.: opisów technicznych, kart katalogowych, lub oświadczenia producenta, itp. w języku polskim lub angielskim, które pozwolą ocenić, czy oferowany produkt spełnia wymagania techniczne zawarte w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 4.2. Wszystkie dokumenty wymienione w punkcie 4.1. muszą być przedstawione w formie oryginałów, kopii uwierzytelnionych notarialnie lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawców. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 4.3. W przypadku wyboru oferty podmiotów, ubiegających się o zamówienie wspólnie, przed zawarciem umowy Zamawiający będzie żądał przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zaś dokumenty, o których mowa w punkcie 4.1, muszą być wystawione indywidualnie dla każdego z tych podmiotów. 4.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 4.1 litera b) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument, o którym mowa wyżej, należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski. 4.5. Dokumenty, o których mowa w punkcie 4.1 i 4.4, o ile nie są sporządzone w języku polskim, są składane w języku, w którym zostały sporządzone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska, Dział Zamówień Publicznych, ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa, pokój 204.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Warszawska, Dział Zamówień Publicznych, ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa, pok. 204.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeglądy konserwacyjne, usługi serwisowe oraz modernizacja lub rozbudowa systemów dozoru telewizyjnego CCTV w obiektach Komendy Głównej Policji w Warszawie
- 391/2025 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Budowa przyłącza wodociągowego i ciepłowniczego do budynku przy al. Solidarności 84 w Warszawie, opracowanie dokumentacji, montaż studni; postępowanie w systemie "projektuj i buduj".
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzorów autorskich dla przebudowy boiska i budowy drogi pożarowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: " Modernizacja boiska oraz hali sportowej p
- ZP/13/25 Remont i modernizacja pomieszczeń znajdujących się na trzecim piętrze w siedzibie Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Nowy Zjazd 1 - ETAP I.
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę DW 696 polegająca na budowie chodnika i peronów na odc. od km 11+798 do km 11+905 w m. Skupie, gm. Mokobody, pow. siedlecki, woj. mazowieckie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.