Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Zamość: Budowa oświetlenia ulicy Głowackiego i dokończenie budowy ulicy Obrońców Pokoju w Zamościu w ramach zadania: Oś. Promyk - przebudowa oświetlenia z napowietrznego na podziemne
Numer ogłoszenia: 78302 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, fax 084 6393054.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicy Głowackiego i dokończenie budowy ulicy Obrońców Pokoju w Zamościu w ramach zadania: Oś. Promyk - przebudowa oświetlenia z napowietrznego na podziemne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicy Głowackiego od projekt. słupa nr16 ul. Lipska do słupa nr16/11 ul. Głowackiego oraz dokończenie budowy ulicy Obrońców Pokoju w Zamościu w ramach zadania: Oś. Promyk, przebudowa oświetlenia ulicznego z napowietrznego na podziemne w następującym zakresie: 1) Ulica Głowackiego: Długość linii kablowej YAKY 4x25mm²- 329m, 11 punktów świetlnych Słupy oświetleniowe stalowe , obustronnie ocynkowane, wys.5m, typu SUn-5 o gr.ścianki min.4mm, posadowione na fundamencie typu F-100, oprawa typu OCP70B-PCII z lampą SONT-Plus 70W (lub równoważne). 2) Ulica Obrońców Pokoju: Długość linii kablowej YAKY 4x25mm²- 94m, 10punktów świetlnych. Słupy oświetleniowe stalowe , obustronnie ocynkowane, wys.5m, typu SUn-5 o gr.ścianki min.4mm, posadowione na fundamencie typu F-100, oprawa typu OCP100B-PCII z lampą SONT-Plus 100W (lub równoważne). Uwaga. Linia kablowa od słupa nr.13/2 do słupa nr.13/9 oraz montaż 7szt. fundamentów jest już wykonane. Słupy należy dodatkowo zabezpieczyć przed wpływem agresywnego środowiska poprzez pomalowanie farbą do wyrobów ocynkowanych w kolorze zbliżonym do koloru słupa do wysokości 0,5m od fundamentu. Przez -równoważne- rozumie się materiały o parametrach nie gorszych (nie niższych) od tych wskazanych przez zamawiającego. Szczegółowy opis wykonania robót zawarty jest w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik do siwz, Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót. Rodzaj robót: Budowa oświetlenia drogowego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 2. Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: a) Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnych do wykonania robót określonych w siwz, b) Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie - roboty budowlano podobne do przedmiotu zamówienia. Przez -podobne- rozumie się roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajom i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. c) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia - uprawnienia budowlane do sieci i instalacji elektroenergetycznych. d) Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia. f) Wykonawca nie może zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS). W celu potwierdzenia spełnienia warunków Oferent musi załączyć do oferty dokumenty wymagane w pkt. 6 siwz na podstawie których zostanie dokonana ocena według formuły: spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty wraz ze swoją Ofertą: 1. Formularz oferty przetargowej - załącznik nr 1 do siwz 2. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników chcących startować wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie). Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie -dotyczy spółki cywilnej. 3. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do siwz. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( lub KRUS) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie - podobnych do przedmiotu zamówienia. Przez -podobne- rozumie się roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajom i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu należy dołączyć stosowne referencje od instytucji na rzecz których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty i wykonał je z należytą starannością. 9. Wykaz personelu kluczowego przewidzianego do realizacji zadania, a dla osoby przewidzianej na kierownika budowy - kserokopię uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej do sieci i instalacji elektroenergetycznych i przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 10. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia. 11. Kosztorys Ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót oraz dokumentacji projektowej i zgodnie z zasadami zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (materiały przetargowe) można także uzyskać w siedzibie Zamawiającego Urząd Miasta Zamość, Wydział Rozwoju Gospodarczego, 22-400 Zamość, ul. Pereca 12 - cena 40zł płatne gotówką lub przelewem..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zamość Rynek Wielki 13 (Ratusz), 22-400 Zamość Sekretariat Prezydenta Miasta, pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1Miejsce i termin otwarcia ofert : Urząd Miasta Zamość Rynek Wielki 13 (Ratusz), 22-400 Zamość pokój nr 12 dnia 14.05.2008r. o godz. 10.30 2. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej 3. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów . 4. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 5. Pracownicy uprawnieni do udzielenia informacji: inspektor Wydziału Rozwoju Gospodarczego - inż. Marian Kozłowski tel. (084) 638 -47-84, (084) 627-14-01
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Remont odcinka ul. 1-go Maja w Zamościu od km 275+643,96 do km 276+092,44 - DK 74
- Zakup używanej koparko-ładowarki dla zakładu usług Komunalnych Sp. z o.o. w Zamościu
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla podopiecznych Miejskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu w 2026 roku
- Dostawa fabrycznie nowych urządzeń warsztatowych dla 32 W1OG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Zamawiającego. Nr spr: ZP/TP/77/2025.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
- "Budowa punktów oświetlenia ulicznego w Gminie Dąbrowa Górnicza w 2025 roku"
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Zbyczyna, gm. Perzów - ETAP I
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1978R (ul. Pużaka w km od 0+418 do 1+054) w Krośnie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





