eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilnodostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Mogilno: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 78296 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie, ul. Obrońców Mogilna 1, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3151842, 3152194, fax 052 3151841.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy: dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj.: - zestawy komputerowe (komputer, monitor, oprogramowanie), - notebooki, - drukarki laserowe lub LED mono/kolor A4, - urządzenie wielofunkcyjne A4, - dysk zewnętrzny, - PenDrive.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1) spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ww. Ustawy; 2) którzy sporządzą ofertę z wykorzystaniem formularza ofertowego stanowiącego załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 3) którzy złożą wymagane oświadczenia i inne niezbędne dokumenty określone w punkcie VI niniejszej Specyfikacji; 4) akceptujący warunki zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ; 5) którzy udzielą gwarancji na: - zestawy komputerowe, monitory, notebooki oraz dysk zewnętrzny na okres 36 m-cy, - drukarki laserowe i urządzenie wielofunkcyjne na okres 24 m-cy, - PenDrive na okres 60 m-cy; 6) którzy zagwarantują serwis dla w/w sprzętu przez okres gwarancji j.w. Zamawiający dokona oceny spełnienia wskazanych warunków na podstawie złożonej oferty wraz z dokumentami i oświadczeniami wykonawcy określonymi w niniejszej Specyfikacji. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych, 2) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 3) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 4) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 5) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: 1) niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3) zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4) wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5) zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, 6) który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 7) nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2 formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 3 oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki wymienione w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 cyt. Ustawy - stanowiące zał. nr 4; 4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA! W przypadku złożenia odpisu lub zaświadczenia wystawionego w terminie wcześniejszym niż ww. za aktualny będzie uważany przez zamawiającego wyłącznie taki dokument, na którym będzie umieszczona informacja organu wydającego o aktualności wpisu (informacja typu - aktualny na dzień . . . . . . . . . , przy czym informacja organu wydającego nie może być wystawiona wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; B. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt VI dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Dokumenty, o których mowa w części A pkt 4 i 5 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przedstawiciela wykonawcy upoważnionego do składania oświadczeń woli w jego imieniu. Pisemne upoważnienie przedstawiciela wykonawcy należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty przez wykonawcę. Dokumenty złożone bez zachowania terminów, o których mowa w części A pkt 4 i 5 będą uznawane przez zamawiającego za nieaktualne.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupmogilno.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie ul. Obrońców Mogilna 1 88-300 Mogilno.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Obrońców Mogilna 1 88-300 Mogilno pokój nr 10 - sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.