Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-14
Łódź: ZP/2/BIO/2012
Numer ogłoszenia: 78206 - 2012; data zamieszczenia: 14.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności , ul. Wólczańska 171/173, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6313408, faks 42 6313408.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/2/BIO/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych, specjalistycznych w projekcie pn. Zastosowanie Biomasy do wytwarzania polimerowych materiałów przyjaznych środowisku dla:
Część I - Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności - Instytutu Biochemii Technicznej
Pakiet Nr 1 - Odczynniki chemiczne
Pakiet Nr 2 - Odczynniki laboratoryjne, specjalistyczne f. SIGMA, ALDRICH, FLUKA, SUPELCO
Pakiet Nr 3 - Odczynniki laboratoryjne, specjalistyczne f. BIO-MERIEUX
Pakiet Nr 4 - Odczynniki laboratoryjne, specjalistyczne f. Analtech
Pakiet Nr 5 - Odczynniki laboratoryjne, specjalistyczne f. MALLINCKRODT BAKER
Pakiet Nr 6 - Odczynniki laboratoryjne, specjalistyczne f. Difco
Pakiet Nr 7 - Odczynniki laboratoryjne, specjalistyczne f. FERMENTAS
Pakiet Nr 8 - Odczynniki laboratoryjne, specjalistyczne f. QIAGEN
Pakiet Nr 9 - Odczynniki laboratoryjne, specjalistyczne f. ANALTECH
Pakiet Nr 10 - Odczynniki laboratoryjne, specjalistyczne f. MERCK
Pakiet Nr 11 - Odczynniki laboratoryjne, specjalistyczne f-my Larodan
Pakiet Nr 12 - Odczynniki laboratoryjne f. Kruszwica
Część II - Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności - Instytutu Technologii Fermentacji i Mikrobiologii
Pakiet Nr 1 - Odczynniki chemiczne
Pakiet Nr 2 - Odczynniki laboratoryjne, specjalistyczne f. SIGMA, ALDRICH, FLUKA, SUPELCO
Pakiet Nr 3 - Odczynniki laboratoryjne, specjalistyczne f. Megazyme, Magle Life Sciences, BioMaxima Polska, Agroenzym
Pakiet Nr 4 - Odczynniki laboratoryjne, specjalistyczne f. Bioskop
Pakiet Nr 5 - Odczynniki laboratoryjne, specjalistyczne f. BIO-MERIEUX
Pakiet Nr 6 - Odczynniki laboratoryjne, specjalistyczne f. BTL
Pakiet Nr 7 - Odczynniki laboratoryjne, specjalistyczne f. MALLINCKRODT BAKER
Pakiet Nr 8 - Odczynniki laboratoryjne, specjalistyczne f. MERCK
Pakiet Nr 9 - Odczynniki laboratoryjne, specjalistyczne f. Santa Cruz Biotechnology
Pakiet Nr 10 - Odczynniki laboratoryjne, specjalistyczne f. Bio-Rad
Pakiet Nr 11 - Odczynniki laboratoryjne, specjalistyczne f. Fermentas
Część III - Wydziału Chemicznego - Instytutu Technologii Polimerów i Barwników
Pakiet Nr 1 - Odczynniki chemiczne
Pakiet Nr 2 - Odczynniki laboratoryjne, specjalistyczne f. SIGMA, ALDRICH, FLUKA, SUPELCO
Pakiet Nr 3 - Odczynniki laboratoryjne, specjalistyczne f. Degussa
Pakiet Nr 4 - Odczynniki laboratoryjne, specjalistyczne f. POCH
Pakiet Nr 5 - Odczynniki laboratoryjne, specjalistyczne f. Novozymes
Część IV - Wydziału Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów, Katedry Materiałoznawstwa, Towaroznawstwa i Metrologii Włókienniczej
Pakiet Nr 1 - Odczynniki chemiczne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane zabezpieczenie oferty przez wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku. Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zamawiający wymaga, by wykonawca dołączył do oferty:
Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik Nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku. Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający wymaga, by wykonawca dołączył do oferty:
Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik Nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku. Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga, by wykonawca dołączył do oferty:
Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik Nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku. Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga, by wykonawca dołączył do oferty:
Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik Nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku. Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający wymaga, by wykonawca dołączył do oferty:
Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik Nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1/ Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu tj.:
CERTYFIKAT JAKOŚCI CE - wystawiany przez jednostkę notyfikującą
lub DEKLARACJĘ ZGODNOŚCI wystawiana przez producenta, że wyrób jest zgodny z normami, o ile wymaga tego ustawa
lub złożenie stosownego Oświadczenia jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane.
Dokumenty winny być dostarczone na każde żądanie Zamawiającego przy realizacji poszczególnych części zamówienia.
2/ Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego /zgodnie z Art. 5,6 ustawy o substancjach i preparatach chemicznych Dz.U. z 2001 r., nr 11, poz. 84 z późn. zm. oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13.11.2007 r. w sprawie karty charakterystyki Dz.U. Nr 215 poz. 1588/ o ile wymaga tego ustawa
lub złożenie stosownego Oświadczenia jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane.
Dokumenty winny być dostarczone na każde żądanie Zamawiającego przy realizacji poszczególnych części zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: zmiana terminu realizacji umowy - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. zmiany numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów; zmiany przedmiotowej / produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 171/173, pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2012 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 171/173, pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zastosowanie Biomasy do wytwarzania polimerowych materiałów przyjaznych środowisku.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż Klimatyzatora, Wydajność chłodzenia/grzania: 3,5 kW / 4,0 kW, Materiały: przewody chłodnicze do 12 mb, przewody sterujące między jednostkami, odprowadzenie skroplin, podstawy jednostek, Instalacja wraz z materiałem, gwarancja minimum 60 miesięcy
- "Dostawa materiałów i artykułów reklamowych z nadrukiem na potrzeby Politechniki Łódzkiej".
- Wymiana agregatu wody lodowej na Lodowisku Bombonierka przy ul. Stefanowskiego 28 w Łodzi
- Usługi doradztwa i wsparcia operacyjnego przy wyborze, przygotowaniu i realizacji działań Miasta Łodzi w zakresie poprawy efektywności energetycznej w ramach modelu EPC
- 62/TP/ZP/D/2024 Wyposażenie Oddziału Okulistyki w meble i drobny sprzęt medyczny dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi.
- Dostarczanie posiłków dla Mieszkańców Zamawiającego wraz z dzierżawą kuchni
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów diagnostycznych do wykrywania wirusa grypy ptaków dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawy produktów leczniczych, wyrobów i materiałów medycznych oraz innych produktów dla potrzeb Apteki Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do aparatów firmy Bentley dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- zakup odczynników wraz z dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych, szybkie testy, odczynniki do rozmazów krwi, odczynniki wraz z dzierżawą analizatora do hodowli i detekcji drobnoustrojów
- WIW.DA.272.11.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Chemii WIW w Opolu.
- "Dzierżawa aparatów do laboratorium i dostawa odczynników na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach"
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.